Главная » Статьи » В помощь учителю » Биология |
Биология 6 сынып Пән мұғалімі: Қалиханова Ш. Е. Күні 19.02.2014ж. Әлкей Марғұлан атындағы №40 орта мектеп, Астана қаласы Сабақ № 44 Сабақтың тақырыбы Раушангүлділер тұқымдасы. Rosaceae Мақсаты Раушангүлділер тұқымдасының құрлыс ерекшеліктерін, тіршілік формаларын, маңызын анықтау Міндеттері • раушангүлділер тұқымдасының табиғатта, өсімдіктер жүйесінде алатын орынын түсіндіру; • гүлдердің ерекшеліктерін біле отырып, оларды айыра білуге үйрету; • өмірмен байланыстыра отырып, мәдени, дәрілік және халық шаруашылығы туралы мағлұмат беру; • жабайы гүлдері, декоративтік гүлдер туралы мәлімет беру; • «AstanaFlorаExpo» гүлдер мен ландшафты дизайн көрмесі жайлы мағлұмат беру; • раушангүлділер тұқымдасының Қызыл кітапқа енген түрлеріне тоқталу; • «Өсімдікжайдағы» гүлдерді салыстыру. Күтілетін нәтиже раушангүлділер тұқымдасының табиғатта, өсімдіктер жүйесінде алатын орынын түсінеді; раушангүлділер тұқымдасының табиғаттағы және адам өміріндегі рөлін, маңызын біледі; раушангүлділер тұқымдасының ерекшеліктерін ажыратады; «AstanaFlorаExpo» гүлдер мен ландшафты дизайн көрмесі жайлы мағлұмат алады; раушангүлділер тұқымдасының Қызыл кітапқа енген түрлерін таниды; табиғатқа қызығушылықтары артады, экологиялық сауаттылықтары қалыптасады; әсемдік пен әдемілікті түсінеді, нәзіктікті құрметтейді. топтық жұмыс арқылы оқушылар өзіндік ізденіске бағытталады, шығармашылықпен жұмыс істеу дағдылары артады; өз көзқарасын жеткізе, дәлелдей білу, өзгені тыңдай, тұжырым жасай білу қабілеттері жетіледі; оқулықты дербес пайдалану, ақпаратты дамыту және ықшамдау, алған білімді меңгеру сапасын дербес бағалау іскерлігін артады. Ресурстар К. Жүнісқызы, Р. Әлімқұлова, Қ. Жұмағұлова Биология. 6-сынып. Алматы «Атамұра» 2011 жыл. 71-80 беттер. Қ. Қайымов, Р. Сәттімбеков, Ә. Әметов, Ж. Қожантаева Биология 7 сынып оқулық Алматы «Атамұра» 2012ж. 107 бет. Н.Ш. Карипбаева, В.В. Полевик, Б.М. Силыбаева Ботаниканы оқыту практикумы. Семей-2012 жыл. 225 бет А.А Иващенко Қазақстан өсімдіктер әлемінің асыл қазынасы. (Қызыл кітап беттерінен) Алматы-2006 жыл. 16, 61, 81, 117 беттер Биология және салауаттылық негізі. Республикалық-педагогикалық журнал 2013 ж. №3, 27 бет. «Гүлстан» республикалық ғылыми-танымдық, көпшілік журналы. 2011 №11, 12(82), 2012 № 3 Мектептің «Өсімдікжайы», кеппешөптер, дидактикалық таратпа материалдар, кесте, слайд, компьютер, проектор, желім, қайшы. Модулдер Диалогты оқыту; Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету; Оқуды және оқыту үшін бағалау; Талантты және дарынды балаларды оқыту; АКТ-ны қолдану; Ынтымақтастық және топтағы бірлескен жұмыс; Жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту. Жаңа ұғымдар Гүл бөліктері. Дұрыс гүл. Қос гүлсерікті. Жай гүлсерікті. Қос жынысты гүл. Дара жынысты гүл. Бір үйлі өсімдік. Екі үйлі өсімдік. Гүл формуласы. Раушангүлділер тұқымдасы (Rosaceae). Жемісі. «AstanaFlorаExpo». Қызыл кітап. Сабақ жоспары 1. Ұйымдастыру: топқа бөлу, мақсат қою 2. Сабақ барысы: Блум таксаномиясы бойынша 3. Рефлексия. 4. Үйге тапсырма Раушангүлділер тұқымдасы САБАҚТЫҢ ӨТУ БАРЫСЫ Сабақ кезеңдері, Блум таксаномиясы бойынша Мұғалім әрекеті Тапсырмалар мазмұны Оқушы әрекеті Бағалау Уақыт Ресурс тар критерийлер дескриптор Ұпай Білу Ұйымдастыру Мақсат: Үй тапсырмасы бойынша білімін анықтау, тақырыпты ашу. Нәтижесі: Өткен тақырып бойынша негізгілерін еске түсіреді. 1.Амандасу; 2.Сабаққа себепті, себепсіз қатынаспай отырған оқушыларды анықтау; 3.Жұпта билету арқылы төрт топқа бөлу. 4.Бағалау критерийлерімен таныстыру; 5.Өтілген тақырыптар бойынша: Сәйкесін тап! Жазба жұмысы. «Жорға» ойыны арқылы қайталау сұрағы қойылады Қызғалдақ, раушан, қалампыр, лалагүл гүл топтарына бөлінеді. Бағалау критерийлері және оқушының аты-жөні жазылған кесте беріледі. «Жорға» ойыны «Миға шабул» Сәйкесін тап! Тест тапсырмасы 1. Амандасу. 2.Кезекші оқушының ескерпелері. 3. Жұп бойынша «Қызғалдақ», «Раушан», «Қалампыр», «Лалагүл» тобы болып бөлінеді. 4.Бағалау критерийлерімен танысады. Критерийлер арқылы топ мүшесінің біреуі бағалайды. 5. Сәйкесін тап! Тест тапсырмасын жеке орындап, жұпта дәптер алмасып тексереді. 6. «Жорға» ойыны әр дұрыс жауап 1 ұпай Білім көлемін зерделеу толық жауап 3 7мин перезентация, бағалау парағы таратылады, толық емес жауап 2 қате жауап 1 Түсіну Мақсат: Оқулық мәтінін игерту. Нәтижесі: Тақырыптың басты идеясын табу, түсіндіру. 1. Мұғалімнің кіріспе сөзі, жаңа мәліметтер беру барысында қызығушылықтарын ояту; 2. Мәтінді 4 топқа тақырыпшаларға бөліп беру. Әр топты тапсырмалар мазмұнымен таныстыру; 3. Әр топқа тақырыптың басты идеясын табуға бағыт беру; . 107-109 беттер аралығындағы мәтінді оқу. 1.Оқулықпен жұмыс жасайды; 2. Топта талқылайды; Тақырыптың басты идеясын табу Тапсырманы толық орындады 3 3 мин Оқулық, перезентация. Қателіктері болды 2 Мүлдем орындай алмады 1 Қолдану, Талдау Мақсат: Алған білімін тәжірибеде қо лдану. Шешім шығару, талдау. Нәтижесі: Алған білімін тәжірибеде қолдана алады. Өзара пікірталасқа түсіп, жауаптың дұрыстығын дәлелдейді. 1.Мұғалім зертханалық жұмыстың тапсырмаларымен таныстырады. 2.Зертханалық жұмыстары бойынша қорытынды жасауға бағыттайды. № 23 зертханалық жұмыс.Раушангүлділер тұқымдасы 1. Тіршілік формасы. 2. Гүл құрлысы: • итмұрын гүлінің формуласын, диаграммасын жазу; • Раушангүлділер тұқымдасының гүлшоғыры; • Жапырағы: жай, күрделі, жүйкеленуі, түрөзгерісі (итмұрын, бүлдірген) • Жемістерінің ерекшелігі; • Өкілдері; • Қызыл кітап; • Маңызы. 1. Тіршілік формасы. Ауызша жапай талдау. 2. Гүл құрлысы: • итмұрын гүлінің формуласын, диаграммасын жазу; жеке жұмыс. • Раушангүлділер тұқымдасының гүлшоғыры; жеке жұмыс. • Жапырағы: жай, күрделі, жүйкеленуі, түрөзгерісі (итмұрын, бүлдірген) топта талқылау • Жемістерінің ерекшелігі; топта талқылау • Өкілдері; Суреттің артығын алу. топта талқылау • Қызыл кітап; • Маңызы 3. Зертханалық жұмыс бойынша қорытынды жазады, Іс-тәжірибе жасау дағдысын қалыптастыру Қалыптасқан 3 20 мин Әртүрлі гүлдің фотосуреттері және перезентация арқылы тапсырмалар беріледі. Толық емес 2 Қиын 1 Жинақтау Мақсат:Ойын жинақтауға дағдыландыру. Дүниетанымын кеңейту. Нәтижесі: Ойланып шешім қабылдайды, ізденеді. 1.Ой-толғаныс бейнежазба көрсету, сұрақ беру: - Әлемнің барлық гүл өсірушілері жиналып «AstanaFlorаExpo» гүлдер мен ландшафты дизайн көрмесін жылда не үшін өткізеді. Эссе Әр оқушы жеке шығармашылықпен жұмыс жасайды, қиялын жазады. Логикалық ойы Креативті 3 7 мин Бейне жазба Ойы жүйелі, тың ойы емес 2 Жалпыға ортақ ой 1 Бағалау Мақсат: Сабақты қорытындылау. Нәтижесі: Тақырып бойынша не үйренгендері, қандай кемшілік кеткендігі жайлы ой қортындыланады. 1.Сабақты қорытындылайды. 2. Ойларын жазуды ұсынады. 3. Бағалауды ұсынады 4.Көшбасшы оқушыны анықтау Рефлексия жазу Үйге тапсырма: § 27 оқуға, Қызыл кітапқа енген раушангүлділер тұқымдасы жайлы мәлімет әкелу, 112 беттегі кесткні толтыру. Рефлексияларын жазады, еріктілері ойларын ашық білдіреді. Формативті бағалау; критерийлер арқылы өзара бағалау, уәж, ынталандырн айтады Бағалау критерийлері бойынша оқушылар бірін-бірі қалай бағалағанын түсіндіріп береді. Күнделікке үй тапсырмасын жазып, бүгінгі бағаларын қойдырады. Жағдаяттан шыға білу құзыреті Толық шықты 3 6 мин Стикерлер таратылады. Қиналды 2 Шыға алмады 1 Бағалау парағы Аты Білу Түсіну Оқулық мәтіні Қолдану, Талдау. №23 зертх. жұм. Жинақтау Ой-толғау Бағалау Рефлексия Қосымша Қорытынды баға Сәйк. тап Жорға Ұпай баға Бағалау парағы Аты Білу Түсіну Оқулық мәтіні Қолдану, Талдау. №23 зертх. жұм. Жинақтау Ой-толғау Бағалау Рефлексия Қосымша Қорытынды баға Сәйк. тап Жорға Ұпай баға | |
Просмотров: 5789 | Комментарии: 2 | |
Форма входа |
---|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Теги |
---|
Статистика |
---|