Главная » Статьи » В помощь учителю » Биология |
Іле ауданы Қараой ауылы Ы.Ноғайбаев №18 орта мектеп Биология пәні мұғалімі: Тұрманова Роза Таубайқызы Пәні Биология Сынып 8 «а» Тақырыбы: Асқорыту мүшелерінің құрылысы Мақсаты 1. Асқорыту жүйесі жайлы түсінік беру. Асқорыту мүшелері (ауыз қуысы, жұтқыншақ, өңеш, асқазан, ашішек, тоқішек және тікішек) және асқорыту бездерінен (сілекей безі, бауыр және ұйқы безінен), ауыз қуысының (ерін, ұрт, жұмсақ, қатты таңдай, тіл, ауыз түбінен) құрылысы туралы сыни ойлауға үйрету. Міндеті Пікір білдіру арқылы, сөйлеу мәнерін, мәдениетін, тіл ұзарту шеберлігін жетілдіру, рольдік ойындар, ауызша, жазбаша Диктанттар сәйкестік тестер орындау арқылы ой-өрісін арттырып, пәнге деген қызығушылығын дамыту. Ақпараттық техникалық құралды жетік меңгеруге баулу. Күтілетін нәтиже • Асқорыту мүшелері мен асқорыту бездерінің түрлері туралы топпен оқып меңгереді; • Топтық жұмыс арқылы ұжымдық жұмысқа, ұйымшылдыққа, сыни ойлауға үйренеді; • Өзіндік идеяларын, ойларын ашық айтып, оқушының өзіндік «Мені» қалыптасады. Пәнаралық байланыс География, тарих, химия, медицина Сабақ кезеңдері Мұғалімнің іс-әрекеті(жұмыс түрлері, орындалуы, уақыты) Тапсырма мазмұны Оқушының әрекеті Бағалау Қызығушылықты ояту Ұйымдастыру Амандасу -Оқушыларды түгелдеу Әдісі: топқа бөлу тренингі «Сенің бойыңнан мына қасиетті көргім келеді» Орындалуы: Топқа бөлемін «Тапқырлық» «білімділік» «сенімділік» «шығармашылдық» Амандасады Көрсетілген қасиеттерді кезекпен атай отырып бөлінеді, топтың аты да осы қасиеттерімен аталады Интер активті тақта, слайд Үй тапсырмасын тексеру 1-тапсырма Түрі: жеке, жұптық Орындалуы: «Сәйкестендіру тесті» тапсырмасы беріледі. Сәйкестендіру тесті: Оқушылар дәптерлеріне тапсырманы орындайды; Интерактивті тақтада шыққан дұрыс жауаптары бойынша бір-бірімен алмасып, тексереді. Алмасып, жауап парағы бойыша бір-бірін тексереді; Бағалау парағында критерийлер көрсетілген Критерий: - Жауаптың нақтылығы -Дұрыстығы 1. Қоректік заттардың құрамына қандай органикалық қосылыстар кіреді? 2. Адам денесіндегі судың орташа мөлшері қандай? 3. Адам организміне өзгеріссіз сіңірілетін зат? 4. Нәруыздың қажетті тәуліктік мөлшері? 5. Көмірсулардың қажетті тәуліктік мөлшері? Ә) 100г Б) Су Б) 400-500 г А,Ә) Нәруыздар, Көмірсулар, Витаминдер, Майлар; Ә)0,6-5,0% А, Ә Б Б Ә Б 2-тапсырма Түрі: жеке, жұптық Орындалуы: Тапсырмасы беріледі Асқорытудың жүйесі және асқорытудың маңызы: нәруыздар, көмірсулар, майлар, витаминдер, минералды тұздар. Оқушылар дәптерлеріне тапсырманы орындайды; Интерактивті тақтада шыққан дұрыс жауаптары бойынша бір-бірімен алмасып, тексереді. Бағалау парағын-да критерийлер көрсетілген Критерий: - Жауаптың нақтылығы -Дұрыстығы Асқорыту мүшелері 1.Ауыз қуысы. 2.Жұтқыншақ. 3.Өңеш. 4.Бауыр. 5.Ұйқы без. 6.Асқазан. 7.Ашішек. 8.Тоқішек. 9.Тікішек Бағалау парағында критерийлер көрсетілген Критерий: - Жауаптың нақтылығы -Дұрыстығы 3-тапсырма Суретке назар аудар. Суретпен жұмыс. Тағамдық өнімдер мен қоректік заттардың адам ағзасына пайдасын ата. Суретке назар аудар. Суретпен жұмыс. Құрамында нәруыздар, майлар және көмірсулар бар азық-түліктер. Мағынаны тану Жаңа сабақ Оқушыларға сұрақ қою арқылы, жаңа сабақтың тақырыбын ашады, өткен сабақпен байланыстырады. Асқорыту жүйесі деген не? Асқорыту жүйесіне қандай бөлімдері кіреді? (жаңа сабақ тақырыбын ашады.) Түрі: топтық жұмыс Орындалуы: Асқорыту мүшелерімен асқорыту бездері тақырыбы бойынша 4 топқа тапсырмасы беріледі. Тақырыптың маңыздылығын ұғындыру, ойларын ұтымды жеткізуге үйрету мақсатында өткізіледі. 1-топ: Асқорыту жүйесі туралы 2-топ: Ауыз қуысының құрылысы 3-топ: Асқорыту мүшелері (ауыз қуысы, жұтқыншақ, өңеш, қарын, ашішек, тоқішек, тікішек) 4-топ: Асқорыту бездері: сілекей, бауыр, ұйқы безі. Әр топ өзіне берілген тақырыпты ашып, флипчарт құрады, қорғайды. Топтасып жұмыс істейді, әр оқушы өз ойларын қосады, бірігіп атқарған жұмыс нәтижесін бір оқушы көрсетеді. Критерийлер: -Берілген сұрақты аша білуі -Нақтылық -Қорғау шеберлігі Слайд, интер- активті тақта, флипчарт, маркер Ой толғаныс сатысы Жаңа сабақ бойынша электрондық оқулықтан тапсырма интерактивтік тақтада көрсетіледі. Түрі: жеке, жұптық, топтық жұмыс Орындалуы: «Тіректі білімді өзектеу» тапсырмасы өтілген тақырыптар бойынша берілген зерттеу нысанын, белгілерін жазу. Дұрыс жауаптарын шығарып, оқушылардың бір-бірімен алмасып, тексеруін, бағалау парағына түсіруін қадағалайды. Тіректік білімді өзектеу Рольдік ойындар ойнату Асқорыту мүшелерінің бөлімдері. Асқорыту мүшелері Құрылысы Ауыз қуысы Жұтқыншақ Өңеш Асқазан Ашішек Тоқішек Тікішек Интерактивті тақтада және дәптерлеріне тапсырманы орындайды. Бағалау парағында критерийлер көрсетілген Критерий: - Жауаптың нақтылығы -Дұрыстығы Түрі: жеке, жұптық, топтық жұмыс Орындалуы: «Биологиялық диктант» тапсырмасы беріледі. Өтілген тақырыптар бойынша берілген сойлемді жалғастыру. Биологиялық диктант. 1. Ішкі ағзалардың ең үлкені қайсысы? 2. Біз не үшін тамақтанамыз? 3. Дененің ең ұзын ағзасы қайсы? 4. Асқорыту мүшелерінің құрылысы № 1 тапсырма 5. Асқорыту мүшесін сипаттама бойынша «таны» және қажетті санды қой. № 2 тапсырма 6. Асқорыту мүшелерін тап. Интерактивті тақтада және дәптерлеріне тапсырманы орындайды. Бағалау парағында критерийлер көрсетілген Критерий: - Жауаптың нақтылығы -Дұрыстығы Түрі: жеке, жұптық, топтық жұмыс Орындалуы: «Сәйкестендіру тесті» тапсырмасы беріледі. Сәйкестендіру тесті 1.Асқазан л) ірі без, массасы 1,5кг. 2.Бауыр ә) пішіні алмұрт тәрізді, сыйымдылығы 2-3л. 3.Ұлтабар б) асқазанның астыңғы жағында орналасқан өзегі ұлтабарға ашылады. 4.Ұйқыбез в) ашішектің түтік тәрізді өсіндісі, жалпы саны 4млн., 5.Ашішек ғ) ұзындығы 1,5-2м., бүрлері болмайды 6.Бүрлер з) ашішектің жоғарғы бөлігі 7.Тоқішек к) ас қорыту жолының ұзын 5-7м Интерактивті тақтада және дәптерлеріне тапсырманы орындайды. Бағалау парағында критерийлер көрсетілген Критерий: - Жауаптың нақтылығы -Дұрыстығы «Дұрыс тұжырымды табыңыз» «Дұрыс тұжырымды табыңыз» 1. «+» Ұлтабарға бауыр мен ұйқыбез өзектері келеді. 2. «+» Сілекей бездерінің үш жұбы бар. 3. «+» Бауыр улы заттарды зиянсыздандырады. 4. «+» Асқазанда ас 4-11 сағат бойы ас қорытылады. 5. «-» Әдетте, тәулігіне 1-4 литр асқазан сөлі бөлінеді. 6. «+» Аш ішекте негізінен қорытылған астың сіңірілуі жүреді. 7. «-» Соқырішектің құрт тәрізді өсіндісі – бұл жиек ішек. Интерактивті тақтада тапсырманы орындайды. «Дұрыс жауабын табыңыз» Дұрыс жауабын табыңыз 1. Адамда ас қорыту жолының ұзындығы: А) 3-5 м Ә) 8-10 м Б) 15-18 м 2. Дәм сезу рецепторлары қайда орналасқан? А) жұмсақ таңдайда Ә) ұрттың сілемейлі қабығында Б) тілде 3. Асқорыту және тыныс жолдары қай жерде қиылысады? А) ауыз қуысында Ә) жұтқыншақта Б) өңеште Интерактивті тақтада тапсырманы орындайды. 4. Асқорыту жолында асқазаннан кейін не орналасады? А) аш ішек Ә) тоқішек Б) ұлтабар 5. Тоқ ішектің бөлімдері: А) аш ішек, жиек ішек, тік ішек Ә) соқырішек, тік ішек, ұлтабар Б) соқырішек, жиек ішек, тік ішек 6.Аш ішектің бөлімдері: А) ұлтабар, тік ішек, аш ішек Ә) ұлтабар, аш ішек, мықын ішек Б) соқырішек, жиек ішек, тік ішек Бағалау Арнайы бағалаушы оқушының критерийлер арқылы қойған бағаларына сүйенемін Әр топтың бағалаушы оқушы критерийлер бойынша түсінік бере отырып, оқушыларды бағалайды. Бағалау парағы Қорытынды - Оқушыларға рефлексия жаздырады, үйге тапсырма береді, қорытынды бағаны айтады. -Оқушылардың бағаларын күнделікке қояды, журналға түсіреді. Қорытындылайды, қоштасады. Үйге тапсырма: §43. Асқорыту мүшелерінің құрылысы. 158-бет. - Оқушылар сабақ бойынша рефлексияларын жазады. -Дәптерлеріне үй тапсырмаларын жазады, қорытынды бағаларын шығарады. -Бағаларын күнделікке қойғызады. Стикер | |
Просмотров: 1975 | |
Форма входа |
---|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Теги |
---|
Статистика |
---|