Главная » Статьи » В помощь учителю » Биология |
[b][i][u][u]Павлодар қаласы №22 ЖОББМ биология, химия пән мұғалімі: Жакишева Дидар Болатовна Коучинг сабағының тақырыбы « Биология сабағындағы жаңа оқыту тәсілдері: тәжірибеден теорияға» Коучинг сабағының мақсаты Тыңдаушыларға оқытудағы жаңа тәсілдер туралы түсінік бере отырып,оны тәжірибеде қолдану тиімділігін көрсету. Коучинг кезеңдері Коуч іс-әрекеті Мұғалімдердің іс-әрекеті Күтілетін нәтиже Қолданылатын әдіс-тәсілдер Бағалау (табыс критерийлері) Ұйымдастыру Топқа бөлу Тәжірибелік бөлім Теориялық бөлім 1. Шаттық шеңбері Танысу: Өзі туралы айту 2. Қатысушыларды топқа бөлу: №1. Өсімдіктердегі оттектің бөлінуі №2. Өсімдіктердегі судың бөлінуі №3. Өсімдіктердегі көмірқышқыл газының бөлінуі №4. Өсімдіктердегі фитонцидтердің бөлінуі Төрт топқа төрт түрлі тәжірибе жасау тапсырылады, дескрипторлар беріледі ЖИГСО Конфет тарату арқылы жұмыс топтарына бөлу Бөлінетін зат Қалай жүреді Өсімдіктердің тіршілігіндегі маңызы Интнрнеттен, кітаптпрдан жасалған тәжірибенің теориясын анықтау. Постер құру «Өсімдіктер тіршілігінде заттардың бөлінуінің маңызы» Шеңберде тұрып өзі туралы айтады. Мысалы: Сен ажарлы Айжансың- Мен дариғалы Дидармын , ал сен кімсің?... Мұғалімдер өздерін таныстырады Мұғалімдер пазл арқылы 4 топқа бөлінеді Негізгі топқа бөлу(жапырақ үлгісін жинау) Термин сөздермен танысу Мақсатты анықтау Жұмыс ережесін құру Негізгі топта өсімдіктердің оттегін, су буларын, көмірқышқыл газын, эфир майларын бөліп шығаратын жағдайларды тәжірибе жүзінде анықтайды. №1. Өсімдіктердің О2 бөлуі №2. Өсімдіктердің Н2О бөлуі №3. Өсімдіктердің СО2 бөлуі №4 Өсімдіктердің фитонцидттерді бөлуі Жұмыс тобынан негізгі топқа жиналып, жұмыс тобында жасаған тәжірибе нәтижелерімен таныстырады. Интнрнеттен, кітаптпрдан жасалған тәжірибенің теориясын анықтайды. Постер әзірлеу «Өсімдіктер тіршілігінде заттардың бөлінуінің маңызы» Ынтымақтастық байланыс орнату Қатысушылардың ойын біріктіру, топтастыру Жеке, жұптық, топтық жұмыстар жасай отырып тәжірибе қортындысын шығарады. Кесте толтырады, топ атынан қорғайды. Жеке, жұптық, топтық жұмыстар жасай отырып тәжірибе қортындысын шығарады Жеке, жұптық, топтық жұмыстар жасай отырып тәжірибе теориясын анықтап шығарады. Топта талдап қорғайды. Шаттық шеңбері Суретпен жұмыс, пазл құрастыру арқылы топқа бөлу АКТ, ОЖТ. Жеке, жұптық, топтық жұмыстар. СТО, ОЖТ, Об және ОүБ Жеке, жұптық, топтық жұмыстар. СТО, , Об және ОүБ, ОЖТ. Жеке, жұптық, топтық жұмыстар. СТО, , Об және ОүБ, ОЖТ, АКТ Формативті Формативті Дескрипторлар арқылы бағалау Дескрипторлар арқылы бағалау Дескрипторлар арқылы бағалау Екі жұлдыз бір тілек постерді бағалау Рефлексия (сәтті, сәтсіз жақтары, өзгеріс енгізу) Кері байланыс парағы арқылы мұғалімдермен сұхбаттасу. 5-5-1 стратегиясы арқылы коучингті қортындылайды. | |
Просмотров: 1502 | Комментарии: 3 | |
Форма входа |
---|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Теги |
---|
Статистика |
---|