Главная » Статьи » В помощь учителю » Биология |
Пән: Биология Пән мұғалімі: Жакишева Д.Б. Сынып: 8 Сабақ: Күні: Сабақтың тақырыбы: Бұлшық еттер, бұлшық ет түрлері типтері, құрылысы мен маңызы. Сілтеме: Биология 8 сыныпқа арналған оқулық, Электронды оқулық, Ғаламтордан алынған материалдар. Жалпы мақсаты: Бұлшық еттер жөнінде толық мәлімет қалыптастырады. Бұлшық еттердің құрылысы, типтері, маңызы туралы түсінік алады. Оқу нәтижелері: Оқушылар білуге тиіс: - Бұлшық еттердің ерекшеліктерін, типтерін, маңызын; - Мәтінмен жұмыс істеу барысында оқулықтағы, карточкадағы, ноутбуктағы мәліметтерді пайдалану. - Жұпта, топта жұмыс барысында өз ойымен бөлісу және өзгенің пікірін құрметтеу. Дереккөздер: Мұғалімге арналған нұсқаулық. Биология. Жалпы білім беретін мектептің 8 сыныбына арналған оқулық Р. Әлімқұлова, Р.Сәтімбеков, А. Соловьева. Алматы «Атамұра», 2012 Биология жұмыс дәптері.Биология оқыту әдістемесі. Ғаламтордан алынған мәліметтер. Сабақтың кезеңдері Мақсаты Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушылардың іс-әрекеті Уақыт Бағалау Ұйымдастыру Жаңа ақпарат Оқу тапсырмаларын орындау Сабақты қортындылау Үйге тапсырма беру Білу. Түсіну. Қолдану. Талдау. Жинақтау. Бағалау І.Сынып ішін ұйымдастыру. Сыныпта ынтымақтастық ахуал туғызу. Амандасу. ІІ.Топқа бөлу. «жасуша», «ұлпа», «мүше», «ағза» суреттері бар парақшаларды таңдап алу арқылы топқа бөлу. ІІІ. Адам қаңқасы арқылы үй тапсырмасына шолу жасау. Жұппен, топпен жұмыс. Адам қаңқасы бойынша сұрақтар 1. Қақпақтай екен деп те сипаттайды, Ауа райын кейде ол да болжайды. Пішіні үшбұрышты, өзі жалпақ Жауабын кім бар екен мұның таппақ? 2.Қазақша күресте бар бір әдісі, Халқымның қадірлі ол мүше асы. Атқа отыруда да кездеседі, есімі Аташы осы сүйекті ... 3.Бірінің үстінде бірі тұрады, Дәл ортасы жұлынның ол тұрағы. Төрт жерден иілім жасайды, Айтшы мұның жауабын Кім біледі? 4.Дәнекер ұлпадан тұратын орманы бар, Қозғалмайтын сүйектен жасалған қорғаны бар. Ақыл-ойыңның қорғаны Бұл қай сүйек болғаны? 5. Ұзын сүйектерді атап көрсет. 6. Қысқа сүйектерді атап көрсет 7. Жалпақ сүйектерді атап көрсет 8. Сүйектер бір-бірімен қалай байланысқан? 9. Сүйектер қандай қызмет атқарады, маңызы неде? Қалай ойлайсыңдар осы сүйектерді не жабады? Бүгінгі сабағымызда ерекше қызмет атқаратын бұлшық еттермен танысамыз. Бүгінгі сабағымыздың тақырыбы: Бұлшық еттер, бұлшық ет түрлері типтері, құрылысы мен маңызы.. Слайд-1 Бұлшық ет суреттері Сабақ мақсаты: Бұлшық еттер жөнінде толық мәлімет қалыптастырады. Бұлшық еттердің құрылысы, типтері, маңызы туралы түсінік алады.. Слайд-3 ІV. Енді осы бұлшық еттердің ерекшеліктерін анықтап көрейік. Видео ролик көрсету 1. ЖИГСО-1 бойынша жұмыс тобын құру. 2. Жұмыс тобына тапсырма беру. 3. Жанұя тобында Постер құру 4. Постерді қорғау V. Ситуациялық сұрақтар беру o Сен эмоцияларыңды басқара аласың ба? Бүкіл әлемде эмоциялар адамның бетінен бірден көрінеді. Психологтар негізгі 6 эмоцияны бөліп қарайды және олардың әрқайсысы үшін өзіндік бет-әлпет тән, олар біздің тегімізде қалыптасқан. o Адам басының бұлшықеттерін қараңдар. Олардың қайсысы шайнау бұлшықетіне, қайсысы мимикалық бұлшықетке жатады? o Табиғи күлкі кезінде еріндер біршама кең жазылады. Адам шын күлген кезде оның шықшыттары сәл жоғары көтеріліп, көздері сығырайып кетеді. *Күлкі жалған болса, тек адамның еріндері ғана қозғалады, ал көздері суық әрі бейтарап қалпында қалады. VІ. 1. Оқушыларға семантикалық картасын тарату 2. Интерактивті тақтада сәйкестікті орындау. Флипчарт-1 VII. 5-5-1 әдісі арқылы ой түйін айту Бүгінгі сабақта қандай жаңа терминдерді білдік? Бұлшық еттер, көлденең жолақты, бірыңғай салалы, жүрек бұлшықеті, миозин осы сөздерді қатыстырып бір сөйлем құрастырыңдар. Сабақтан алған әсерін смайлик арқылы көңіл күйін білдіру. § 25 оқу, А,Б,С деңгейіндегі сұрақтарға жауап беру, кесте толтыру Бұлшық еттерді қатыстырып үш слайдтық презентация құрастыру. Қосымша бұлшық еттердің қызметі бұзылу алдын алуы туралы мәлімет жинау. І.Оқушылар шеңберде тұрып бір-біріне жылы лебіздерін айтады. ІІ.«Жасуша», «ұлпа», «мүше»,«ағза» суреттері бар жазылған парақшаларды таңдап алу арқылы топтарға бөлінеді. ІІІ. Оқушылар жұпта, топта талдайды Сұрақтарға жауап бере отырып, жаңа тақырыпқа шығады. Бұлшық еттер Сабақ тақырыбы: Бұлшық еттер, бұлшық ет түрлері типтері, құрылысы мен маңызы.. Оқушылар өз ойларын ортаға сала отырып талдап, жауап беру арқылы сабақ мақсатын ашады. Сабақ мақсаты: Бұлшық еттер жөнінде толық мәлімет қалыптастырады. Бұлшық еттердің құрылысы, типтері, маңызы туралы түсінік алады. ІV.Бұлшық еттер ерекшелігі туралы видеоролик көріп, талдау жасайды. 1. ЖИГСО-1 арқылы топқа бөлініп жаңа тақырыпты жұпта, топта талдайды. 2. Критерийге сүйеніп постер құрастырып, спикер топ алдында қорғайды. V. Ситуациялық сұрақтар арқылы сабақ басында берілген жаңа ақпараттарды саралай отырып сабақ мақсатына жеткенін дәлелдейді. VІ. 1.Топта жұппен талдап семантикалық картасын толтырады 2. Бірінші болғаны тақтада орындайды. VII. 5-5-1 әдісі арқылы ой түйін айтады. Бұлшық еттер, көлденең жолақты, бірыңғай салалы, жүрек бұлшықеті, миозин осы сөздерді қатыстырып бір-бір сөйлем құрастырады. Сабақтан алған әсерін смайлик арқылы көңіл күйін білдіреді. 2мин 2мин 7мин 3 мин 15 мин 7 мин 5 мин 4 мин Формативті Формативті Формативті Формативті формативті Бағалау критерийі 2 жұлдыз 1 тілек Суммативті Источник: http://Маған свидетельство немесе сертификат керек | |
Просмотров: 4950 | | |
Форма входа |
---|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Теги |
---|
Статистика |
---|