Главная » Статьи » В помощь учителю » Биология |
Сабақтың тақырыбы: Өсімдіктің тыныс алуы. Сынып: 6 «а» Мерзімі: 9.12.14 ж Сабақ мақсаты: Оқушыларды өсімдіктің жасыл жапырағында жүретін үдерістерімен таныстыру, оны іc - жүзінде қолдануға үйрету.. Сабақтың түрі: аралас сабағы. Құралдары: Интербелсенді тақта, проектор, қалам, қарындаш, маркер, қайшы, оқулық, фотосуреттер, флипчарт. Әдіс-тәсілдер: Мазайка әдісі, кубизм әдісі, инсерт әдісі, топпен жұмыс Сабақ кезеңдері Уақыт Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушылардың іс-әрекеті Ұйымдастыру кезеңі 2 мин Оқушылармен амандасу. Сабаққа қатысуын, дайындығын тексеру. Психологиялық дайындығын тексеру. Оқушыларға бір біріне жақсы тілек айтқызу арқылы ынтымақтастық атмосферасын қалыптастырады. ЦОР: Оқушыларға өсімдіктің тыныс алуы туралы ағылшын тілінде видео ролик көрсетіледі. Сабақтын тақырыбын, мақсатын анықтауға ұсыныс білдіреді. Оқушылар орындарынан тұрып, мұғаліммен амандасып, бір біріне жақсы тілек айтады. Оқушылар орындарынан тұрып, мұғаліммен амандасып, бір біріне жақсы тілек айтады. Сәттілік тілеймін Wish you good luck! Белсенді болуыңа тілектеспін. Be activeat the lesson. Жақсы баға ал. 1. Білу 5 мин Тақтада гүлдің суреті сурет көрсетіледі. Оқушыларға келесідей тапсырма беріледі: суретті талдап, өсімдіктің мүшелерін атаңдар: Тақтада видео роликтер көрсетіледі Сабақтың мақсаты мен міндеттерін анықтау Оқушылар сұрақтарға жазбаша жауап береді, топпен ауызша бірін бірі толықтырады: ЦОР Видео ролик арқылы сабақтың мақсаты мен міндеттерін анықтайды. 2.Түсіну 10 мин Мозайка \сәйкестендіру Сұрақтар топтамасымен жұмыс істеудің құрылымдалған тәсілі және топта жұмыс істеуге мүмкіндік туғызу. Оқушылар үш топқа түрлі түсті стикерлер арқылы бөлініп, өздерінің топтарын атайды. • Өсімдіктердің тыныс алуы • Оттегі сіңіріледі, көмірқышқыл газы бөлінеді • Тыныс алу мүшелері • Ограникалық заттар • Тыныс алу дегеніміз- органикалық қосылыстардың тотығуы. Оқушылар тапсырманы орындау барысында, кері байланысқа түседі. Тақтаға шығып сызбаны толтырады, өз ойларын ортаға салады, мысал келтіреді, сыныптастары қойған сұрақтарға жауар береді • Plant respiration/ breathing • oxygen ['ɔksɪʤən] is absorbed, carbon dioxide [daɪ'ɔksaɪd] is isolated • respiratory organs • organic substance ['sʌbst(ə)n(t)s] • Respiration is a process typically with the intake of oxygen and the release of carbon dioxide. АКТ, ОЖЕСО, ОүБОБ 3.Қолдану 5 мин «Өсімдік үшін тыныс алудың маңызы», тақырыбына, флипчартта постер сызыңдар және оны қорғаңдар.Әр топтан «Екі жұлдыз, бір ұсыныс». Оқушылар постерға берілген тақырыбында топпен өз ойларын ортаға салып, оны қорғайды. Егер сұрақ болса оған жауап береді. Ұсынысты қабылдайды. ОЖТ, ОБжК, ТжДБО 4. Талдау 10 мин «Еркін талқылау» әдісі (Оқушының көш басшылығын, жауаптылығын мадақтау, мұғалімнің материалды қайта қолданудан аулақ болуы) Оқушылар берілген сұрақтар бойынша өз ойларын ортаға салып, ортақ шешімге келеді ( топтар арасында пікір талас болуы мүмкін) 2. АКТ, СТО, ОЖЕСО 5.Синтез 10 мин Жұптасып –ойлан- бөліс әдісі. Оқушыларға карточка таратылады. «Қызықты есептер әлемі» : Дамитын құзіреттіліктер: проблеманың шешімін табу немесе өзіндік менеджмент құзыреттілігі\ Аспект: іс-әрекеттерді жоспарлау Ынталандыру:Егер сен осы берілген тапсырмаларды табысты орындасаң, онда оттектің тыныс алудағы өсімдіктер үшін маңызын білесің. Тапсырманы орындауға қойылатын талап: алгоритмді қолдана отырып есепті шығар. 1- 1 есеп. 1. Орта жастағы үйеңкі ағашының тамырлар жиынтығының салмағы 5 кило делік. Ал ағаш тамырының 1 жылда қанша оттегін жұмсайтынын тап? Алгоритм: 2. Есептің шартын жаз. 3. 1 тәулікте қанша оттегін жұмсайтынын тап? 4. 1 айда қанша оттегін жұмсайтынын тап? 5. Жауабын жаз. 6. Оқушылар берілген карточкадағы тапсырманы дәптерлерінде орындайды. Алгоритм бойынша жұмыс: 7. Есептің шартын жаз. 8. 1 тәулікте қанша оттегін жұмсайтынын тап? 9. 1 айда қанша оттегін жұмсайтынын тап? 10. Жауабын жаз. Шешуі. 1. Ағаш тамырының 1 тәулікте қанша оттегін жұмсайтынын табамыз: 1х 5 = 5 г, 1 айда ,1 жылда қанша оттек қажет ететінін шешеміз: 1. 5 х 30 = 150 г, 2. 5х 365=1825 г. Жауабы: 150 г. 1825 г. Топырақтың ауа өткізгіштік қасиетін қопсыту арқылы жақсартамыз. Ол ағаш тамырының жақсы соруына, өсуіне оң әсер етедісалмағының тыныс алуына 1 кило оттегі жұмсалатын болса, үйеңкінің тамыры 1 айда, 1 жылда қанша оттегін қажет етер еді? АКТ, СТО, ОЖЕСО, ОүБОБ 6. Бағалау 2 + 1 мин Эссе жазу. 1-3 топ «Өсімдік үшін тыныс алудың маңызы» Жазған эссені «ыстық орындықта» ортаға салу. Эссені оқушылар «ыстық орындық» арқылы ортаға салып, бөліседі. Критерийлер бойынша өздік, сыныптық бағалау Бағалау Сабақты қорытындылайды Бағалайды Үй тапсырмасы Үйге тапсырма алады. | |
Просмотров: 945 | |
Форма входа |
---|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Теги |
---|
Статистика |
---|