Коллеги - педагогический журнал Казахстана

Учительские университеты

Главная » Статьи » В помощь учителю » Биология

Сын тұрғысынан әдісі арқылы эндокриндік жүйе тақырыбын өздігінен меңгеруіне жағдай жасау.
Міндеттері:
1.Оқушыларды топқа бөлу, бірлескен жұмыс жасау арқылы зерттеуге жағдай жасау.
2. Блум таксаномиясы арқылы талдай білуге мүмкіндік жасау.
3. Диалогтік оқыту әдісі арқылы оқушылардың пікір алмасу, қорытынды жасау дағдыларын арттыру.
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер: «Ыстық алақан», «Топтастыру», Ыстық орындық, «Диалогтік сұрақ-жауап», БЛУМ таксаномиясы
Оқып –үйренудің нәтижелері:
 Топта бірлесіп жұмыс жасай алады.
 Ынтымақтастық қалыптасады.
 Іс әрекетіне сенімді.
 Сыни тұрғыдан әрекеттері қалыптасады.
 Пікір алмасады, тыңдайды.
 Ізденеді, түсіндіреді, зерттейді.
I. Кіріспе
1. Мұғаліммен амандасады. Оқу – құралдарын түгелдеп, бар назарларын сабаққа аударады. Сыныпта ынтымақтастықты орнату үшін «Ыстық алақан» тренингін жүргіземіз. Шеңбер жасап оқушылар бір біріне жылы сөздер айтады.
2. Мұғалім «Гүл теру тренингі» көмегімен оқушылар үш топқа бөледі. «Раушан», «Жауқазын» және «Түймедақ» тобына топтастырылады. Топтық ережені барлығы естеріне түсіреді. Оқушылар өздерін реттейді. Топтық ережені үнемі естерінде сақтау, бір – бірінің пікірін тыңдау, басқаның ойымен санасу керектігін ескерту.

3. Алдыңғы тақырыпты қайталау: «Ыстық орындық», ортаға орындық қойылады өз еркілерімен шығып сұраққа жауап береді.
Сұрақтар:
 Мүшелер жүйелер дегеніміз не?
 Сүйек және бұлшықет жүйесі қандай қызмет атқарады?
 Неліктен ағза біртұтас болып қызмет етеді?
 Бір мүшенін екінші мүшеден айырмашылығы неде?
 «Жүйке жүйесі» барлық мүшелердің жұмысын үйлестіреді деген дәлел дұрыс па?
 Асқорыту жүйесінің ағзадағы рөлі қандай?
 Зәр шығару жүйесін қандай мүшелер құрайды?

4. Тақырыпты ашу. Проблемалық сұрақтар қою.
1. Неге адам суық кезде суықпен жылыжайға кіргенде қызумен күреседі, қиын есеп шығарғанда мидың қабілеттілігі артады. Мұны не реттейді?
2. Неге адам суыққа шықса да ыстыққа кірсе де дене температурасы өзгермейді?
3. Неге ішкі секреция бездерінен бөлінетін гармондар сыртқа бөлінбейді?
II. Тұсаукесер
1.Презентация «Блум таксономиясы»
2.Оқулықпен жұмыс , әр топқа берілген тапсырма бойынша алған білімдерін топпен талқылап ортаға салады.
3. Постер дайындау, қорғау, түсіндіру, сұрақ қою. (өкіл стратегиясы)
III. Негізгі бөлім
1. Кестемен жұмыс
Ішкі секреция
Бездері Аралық миға бекінеді Ең ірі без Көмекейдің алдыңғы жағында орналасқан без Тироксин гормонын бөледі Парат гормон бөледі Тимозин гормонын бөледі Адреналин бөледі
Гипофиз
Қалқанша без
Қалқаншамаңы безі
Айырша без
Эпифиз
Бүйрек
үсті безі
2. Суретпен жұмыс Раушан тобы

Түймедақ тобы

Жауқазын тобы

IV. Қорытынды
1. Бейнежазба «Қант диабеті» фильм көрсету, топтар өз ойларын ортаға салу.

2. Зерттеу жұмысы: «Аурулардың алдын алу шаралары»
Үй тапсырма:
Эссе (20 сөз)

Бағалау парағы:
Оқушының аты жөні
Ыстық орындық Проблемалық сұрақ Оқулықпен жұмыс Постерді қорғау Кестемен жұмыс Суретпен жұмыс бейнетапса Зерттеу жұмысы Жиынтық баға
Категория: Биология | Добавил: imk789 (2015-01-12) | Автор: Илимбаева Меруерт Кусаиновна E
Просмотров: 1311 | Комментарии: 1 | Рейтинг: 1.0/1
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
Понедельник, 2024-11-18, 7:22 PM
Приветствую Вас Гость

Форма входа

Категории раздела

Русский язык и литература [1611]
Школьный психолог [547]
История [783]
Опыт [554]
Научная кафедра [234]
Воспитание души [262]
Мастер-класс [251]
Семья и школа [201]
Компьютер-бум [271]
Английский язык [874]
Великие открытия [30]
Университет здоровья [142]
Математика [1278]
Химия [406]
Классному руководителю [701]
Биология [612]
Думаем, размышляем, спорим [113]
Казахский язык и литература [1894]
Краеведение [108]
Начальная школа [4177]
Беседы у самовара [26]
Мировая художественная культура [49]
Новые технологии в обучении [409]
Сельская школа [84]
Профильное обучение [89]
Демократизация и школа [34]
Физика [323]
Экология [198]
Дошколенок [1768]
Особые дети [330]
Общество семи муз [66]
Школа и искусство
Уроки музыки [668]
Авторские разработки учителя музыки СШ № 1 г. Алматы Арман Исабековой
География [494]
Мой Казахстан [248]
Школьный театр [84]
Внеклассные мероприятия [1275]
Начальная военная подготовка, гражданская оборона, основы безопасности жизнедеятельности [107]
ИЗО и черчение [233]
Физическая культура [591]
Немецкий язык [61]
Технология [321]
Самопознание [445]
Профессиональное образование [133]
Школьная библиотека [93]
Летний лагерь [26]
Дополнительное образование [70]
Педагогические программы [24]

Социальные закладк

Поиск

Друзья сайта

Академия сказочных наук

  • Теги

    презентация Ирина Борисенко открытый урок информатика флипчарт животные новый год 9 класс 5 класс творчество Казахские пословицы проект конспект урока 6 класс физика язык класс педагогика стихи Казахстан математика урок праздник наурыз познание мира музыка доклад программа литература география природа сценарий семья воспитание классному руководителю осень игра казахский язык и литература викторина Начальная школа тест конкурс ИЗО внеклассная работа литературное чтение Русский язык 3 класс технология воспитательная работа сказка Здоровье Оксана 8 марта искусство независимость английский язык психология учитель 3 класс биология статья внеклассное мероприятие классный час ЕНТ выпускной школа 1 класс Русский язык ЕГЭ тесты химия начальные классы Дети экология Дошкольники любовь разработка урока казахский язык самопознание Английский родители br конспект спорт критическое мышление патриотизм дружба дошколенок История обучение тренинг разработка 7 класс физическая культура игры КВН занятие детский сад физкультура Абай коучинг

    Статистика

    Рейтинг@Mail.ru