Главная » Статьи » В помощь учителю » Биология |
Міндеттері: 1.Оқушыларды топқа бөлу, бірлескен жұмыс жасау арқылы зерттеуге жағдай жасау. 2. Блум таксаномиясы арқылы талдай білуге мүмкіндік жасау. 3. Диалогтік оқыту әдісі арқылы оқушылардың пікір алмасу, қорытынды жасау дағдыларын арттыру. Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер: «Ыстық алақан», «Топтастыру», Ыстық орындық, «Диалогтік сұрақ-жауап», БЛУМ таксаномиясы Оқып –үйренудің нәтижелері: Топта бірлесіп жұмыс жасай алады. Ынтымақтастық қалыптасады. Іс әрекетіне сенімді. Сыни тұрғыдан әрекеттері қалыптасады. Пікір алмасады, тыңдайды. Ізденеді, түсіндіреді, зерттейді. I. Кіріспе 1. Мұғаліммен амандасады. Оқу – құралдарын түгелдеп, бар назарларын сабаққа аударады. Сыныпта ынтымақтастықты орнату үшін «Ыстық алақан» тренингін жүргіземіз. Шеңбер жасап оқушылар бір біріне жылы сөздер айтады. 2. Мұғалім «Гүл теру тренингі» көмегімен оқушылар үш топқа бөледі. «Раушан», «Жауқазын» және «Түймедақ» тобына топтастырылады. Топтық ережені барлығы естеріне түсіреді. Оқушылар өздерін реттейді. Топтық ережені үнемі естерінде сақтау, бір – бірінің пікірін тыңдау, басқаның ойымен санасу керектігін ескерту. 3. Алдыңғы тақырыпты қайталау: «Ыстық орындық», ортаға орындық қойылады өз еркілерімен шығып сұраққа жауап береді. Сұрақтар: Мүшелер жүйелер дегеніміз не? Сүйек және бұлшықет жүйесі қандай қызмет атқарады? Неліктен ағза біртұтас болып қызмет етеді? Бір мүшенін екінші мүшеден айырмашылығы неде? «Жүйке жүйесі» барлық мүшелердің жұмысын үйлестіреді деген дәлел дұрыс па? Асқорыту жүйесінің ағзадағы рөлі қандай? Зәр шығару жүйесін қандай мүшелер құрайды? 4. Тақырыпты ашу. Проблемалық сұрақтар қою. 1. Неге адам суық кезде суықпен жылыжайға кіргенде қызумен күреседі, қиын есеп шығарғанда мидың қабілеттілігі артады. Мұны не реттейді? 2. Неге адам суыққа шықса да ыстыққа кірсе де дене температурасы өзгермейді? 3. Неге ішкі секреция бездерінен бөлінетін гармондар сыртқа бөлінбейді? II. Тұсаукесер 1.Презентация «Блум таксономиясы» 2.Оқулықпен жұмыс , әр топқа берілген тапсырма бойынша алған білімдерін топпен талқылап ортаға салады. 3. Постер дайындау, қорғау, түсіндіру, сұрақ қою. (өкіл стратегиясы) III. Негізгі бөлім 1. Кестемен жұмыс Ішкі секреция Бездері Аралық миға бекінеді Ең ірі без Көмекейдің алдыңғы жағында орналасқан без Тироксин гормонын бөледі Парат гормон бөледі Тимозин гормонын бөледі Адреналин бөледі Гипофиз Қалқанша без Қалқаншамаңы безі Айырша без Эпифиз Бүйрек үсті безі 2. Суретпен жұмыс Раушан тобы Түймедақ тобы Жауқазын тобы IV. Қорытынды 1. Бейнежазба «Қант диабеті» фильм көрсету, топтар өз ойларын ортаға салу. 2. Зерттеу жұмысы: «Аурулардың алдын алу шаралары» Үй тапсырма: Эссе (20 сөз) Бағалау парағы: Оқушының аты жөні Ыстық орындық Проблемалық сұрақ Оқулықпен жұмыс Постерді қорғау Кестемен жұмыс Суретпен жұмыс бейнетапса Зерттеу жұмысы Жиынтық баға | |
Просмотров: 1314 | Комментарии: 1 | |
Форма входа |
---|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Теги |
---|
Статистика |
---|