Главная » Статьи » В помощь учителю » Биология |
Сабақтың тақырыбы: Қан және оның құрамы. Сабақтың мақсаты:Организмнің сұйық орталығы , қанның құрамы және лейкоциттер , эритроциттер мен тромбоциттер қызметі тұралы түсінік беру. Пәнге деген қызығушылығын оятып, өзін - өзі дамытуына жетелеу және оқушылардың ойлау, есте сақтау қабілеттерін арттыру. Сабақтың әдісі: Өз бетінше оқып, танып білу. Ұйымдастыру. Оқушылармен сәлемдесіп, оларды түгелдеу. Білім алуға деген құштарлығын арттырып, жаңа сабақты бастау. Сабақты бастамас бұрын сыныпты 2 топқа бөлу. Өткен сабақты еске түсіру Мұғалімнің іс әрекеті Оқушының іс-әрекеті қадам Топқа бөлінген оқушыларға үйде берілген ≪Тірек-қимыл жүйесінің дамуы және организмді шынықтыру≫тақырыбына берілген рефератты талдау тапсырылады. Әр топ рефератты талдап , мұғалімнің берген тапсырмасын топта талдап ,топ мүшесінің бірі шығып қорғайды.Әр топ жетекшісі бағалау парағын толтырып отырады. 2.Қадам Қызығушылықты ояту «Сен маған, мен саған» Әр топ қарсылас топтарға жануартану курсынан алған білімдері негізінде 3 сұрақтан қояды. 1-ші топ оқушыларының сұрақтары: 1.Қан айналым жүйесіннің маңызы. 2. Үлкен және кіші қанайналым шеңбері. 3.Фагоцитоз қандай құбылыс? 2-ші топ оқушыларының сұрақтары: Қан жасушаларының қызметіне сипаттама бер? Организмнің түрлі ауруларды қабылдамайтын қандай қасиеті бар және ол немен байланысты? Салқын қанды жануарлардың қыста ұйқыға жататыны неліктен? Оқушылар берілген сұрақтарды топта талдап талқылайды және қорытынды жауабын бір оқушы шығып түсіндіреді. 3.Қадам Мағынаны тану Қосымша әдебиетпен жұмыс 1.топқа берілген тапсырма Кітаптағы қанның құрамы тұралы сызбанұсқаны пайдаланып, қанның құрамымен таныстыру 2.топқа . Қан және қан ұйығының пайда болуы тұралы көрсетілген сурет бойынша ұйымаған қанды, тұнған қан жасушаларын және плазманы, қанның ұйығының пайда болуын, тромбоциттердің маңызы мен ұйықтың құрылысын, гемофилия ауруын түсіндіру Әр топтың оқушылары топта талдап талқылайды. Топтан постерге түсіріп спекер қорғайды. 4.Қадам Ой толғаныс № 8 зертханалық жұмыс «Адам және құрбақа қанының микроскопиялық құрылысы» екі топқа адам және құрбақа қанының боялған даяр микропрепараттары , микроскоптар берілген . Екі топ адам мен құрбақа қандарының эритроциттерін қарап қайсысы оттекті көп тасымалдайды және неліктен? деген сұраққа жауап беру тапсырылды. 2.Графикалық диктант Әр топтан бір оқушы шығып айтылған тұжырыммен келіссе ≪√≫ келіспесе≪×≫ белгісін сұрақтың тұсына қойып белгілейді. Екі топқада бірдей сұрақ қойылғанымен, 1-нш топ эритроцит 2-нші топ лейкоцит тұрғысынан жауап береді. Қанның қызыл түсті ядросыз жасушасы- Қанның түссіз , ядролы жасушасы- Лейкоциттердің қызметін толық зерттеген физиолог ғалым И.И.Мечников Бұл жасушада ерекше нәруыз гемоглобин болады. Жасуша көк бауыр мен бауырда бұзылады. Бұл жасушаның негізгі қызметі –организмді ауру тудыратын бактериялардың , бөгде денелердің енуінен сақтау Қан құрамындағы мөлшері тәулік мезгіліне және организм жағдайына байланысты өзгеріп отырады. Бұл жасушаның тіршілік ұзақтығы шамамен 120 күн. Әр топтан екі оқушы шығып графикалық диктантқа жауап берсе қалған оқушылар зертханалық жұмысты орындайды. 5.қадам. Қорытынды. Бағалау . Топ жетекшілерінің бағасымен танысып, өзінің бағасын шығарады. Үй тапсырмасы: Оқулық мәтінін оқу Сұрақтарға жауап беру. Топ жетекшілері топ мүшелерінің бағасын жариялайды. | |
Просмотров: 1802 | Комментарии: 3 | |
Форма входа |
---|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Теги |
---|
Статистика |
---|