Главная » Статьи » В помощь учителю » Биология |
Ы.Ноғайбаев атындағы № 18 орта мектеп Биология пәнінің жоғарғы санатты мұғалімі Турманова Роза Таубаевна 8 сынып Сабақ/тақырыбы: Тыныс алудың маңызы. Тыныс алу мүшелері: ауа тасымалданатын жолдар және өкпе. Мұрын, аңқа, жұтқыншақ, көмекей, кеңірдек, және негізгі бронхылар, олардың құрылысы және қызметі. Өкпедегі және ұлпалардағы газ алмасу. Сабақтың мақсаты: Тыныс алу жүйесінің маңызы, тыныс алу мүшелерінің құрылысы мен қызметі туралы жаңа білім, түсінік беріп, ұғымдар қалыптастыру. Күтілетін нәтиже: Тыныс алу жүйесінің маңызы, тыныс алу мүшелерінің құрылысы мен қызметі туралы ұғымдары қалыптасады. Тыныс алу қозғалыстары, олардың реттелуі, тыныс алу орталығындағы газ алмасудың маңызы. Сабақтың әдісі: Сұрақ-жауап, зерттеушілік әңгіме, миға шабуыл әдісі, джигсо әдісі, кубизм әдісі, ай әдісі, түсіндірмелі слайдтар, видео. Сабақ кезең/рі: Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті Ресурстар Ұйымдастыру: Амандасу, оқушыларды түгелдеу Оқушыларды тыныс алу мүшелерінің атаулары бойынша 5 топқа бөлемін. «Миға шабуыл» әдісі «Алма тарату» ойыны арқылы үй тапсырмасына байланысты сұрақтар қоямын. Оқушылар мұғаліммен амандасып, түгелденеді. 1 топ «Мұрын» 2 топ «Жұтқыншақ» 3 топ «Көмекей» 4 топ «Кеңірдек» 5 топ «Өкпе» Сұрақтарға жауап бере отырып, өткен тақырыпты естеріне алады және диалогтық қарым-қатынасқа түседі. Топ аттары жазылған қағаздар. Оқулық, стикерлер Негізгі бөлім: Жаңа сабақ «Джигсо» әдісі арқылы әр топқа тапсырмалар таратамын. Мұрын, аңқа, жұтқыншақ, көмекей, кеңірдек, және негізгі бронхылар, олардың құрылысы және қызметі. Өкпедегі және ұлпалардағы газ алмасу тақырыбына зерттеушілік әңгіме жүргіздіремін. Оқушыларға тақырып бойынша слайд көрсетемін. «Bilimland» сайтынан оқушыларға тыныс алу тақырыбына интерактивті тақтадан видео көрсетемін. Берілген тақырып бойынша топтар өз нөмерлерін анықтайды. Берілген тапсырмалар бойынша дайындалады. Әр топтан бір оқушы келесі топтарға түсіндіру арқылы жаңа сабақты меңгереді. Әр топ өз тақырыптарына сәйкес зерттеушілік әңгіме жүргізеді. Оқушылар тақырып бойынша слайд көреді. Оқушылар тақырып бойынша интерактивті тақтадан видео көреді. Оқулық, слайд http://itest.kz/lekciya_ix_tarau_tynys_alu_mushelerining_qurylysy, http://itest.kz/lekciya_ix_tarau_okpening_qurylysy_men_qyzmeti, Интерактивті тақта http://bilimland.kz/kk/#lesson=12029 сайты Талдау: «Кубизм» әдісі арқылы әр топқа кубик беремін. ActivInspire арқылы сәйкестендіру тапсырмасын орындау Оқушылар кубик қырларында жазылған тапсырмаларды орындайды, сол арқылы сұрақтарға жылдам жауап беру арқылы жаңа сабақты талдайды. Оқушылар ActivInspire арқылы интерактивті тақтада тест тапсырмаларын орындайды. Оқулық, кубик, ActivInspire интерактивті тақтасы http://itest.kz/exam_test?test_id=445563667, http://itest.kz/exam_test?test_id=485527073 Қорытынды : «Ай» әдісі арқылы оқушылардың жаңа сабақты түсінгендерін тексеремін. Оқушылар алдыларына таратылған айдың түрін түсінгендеріне қарай көтереді. Стикер Бағалау: Оқушыларға бағалау парағын таратып, бағалау жүргіземін. Ауызша мақтау, мадақтау арқылы формативті бағалау. Сыныптасын және өзін-өзі критериалды бағалап шығады. Бағалау парақшасы Үйге тапсырма беру: Тыныс алу қозғалыстары, олардың реттелуі. Тыныс алу орталығы. Күнделікке жазады. Күнделік | |
Просмотров: 1085 | Комментарии: 2 | |
Форма входа |
---|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Теги |
---|
Статистика |
---|