Главная » Статьи » В помощь учителю » Биология |
Сабақ- биология Мектеп «Тарбағатай ЖББОМ»КММ Күні24.02.16ж Мұғалімнің есімі : Кошкимбаева Н.С. Сынып:9 «ә» Қатысқандар саны20 Қатыспағандар саны Сабақ тақырыбы Бейімделгіштік-адаптация Сабақ негізделген оқу мақсаты: (мақсаттары) Бейімделгіштік туралы білу,ұғымды есте сақтау.Олардың түрлерін біліп бір-бірінен ажырата алу.Ерекшеліктерін нақты біліп салыстыра алу.Оның өмірде қандай маңызы бар екенін қорытындылап ой пікірін білдіру Сабақ мақсаттары Барлық оқушылар: • Бейімделгіштік туралы білу,ұғымды есте сақтау Оқушылардың басым бөлігі: • Олардың түрлерін біліп бір-бірінен ажырата алу.Ерекшеліктерін нақты біліп саластыра алу. Кейбір оқушылар: • Оның өмірде қандай маңызы бар екенін қорытындылап ой пікірін білдіру Оның салыстырмалы сипатын,өмірде қандай маңызы бар екенін қорытындылап ой пікірін білдіру Тілдік мақсат Оқушылар • Бейімделушілік түрлерін біліп ажырыта алу керек( істей алады?) Негізгі сөздер мен тіркестер Бейімделгіштік-адаптация,маскировка,мимикрия,демонстрация Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер: Талқылауға арналған тармақтар Бейімделушілік түрлерін Сіз неліктен бейімделушілік қоршаған ортаның нақтылы жағдайдайларда тірі қалуды жоғарылататын ерекшеліктерді иемдену қасиеті екенін айта аласыз ба? Жазылым бойынша ұсыныстар: Бейімделушілік түрлерін сызба түрінде жаз Алдыңғы оқу Көз адаптациясын еске түсіру Жоспар Жоспарланған уақыт Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулар мен қатар ескертпелерді жазыңыз) Ресурстар Басталуы Сергіту-от шашу,топқа бөлу сурет бойынша үй тапсырмасын тексеру(конверт сұрақ) 1.Популяция дегеніміз не? 2.Биологиялық оқшаулану формалары 3.Гендердің ығуына мысал келтір 1. Популяциялық толқынның авторы кім? 2.Оқшауланудың түрлерін ата 3. Географиялық оқшаулану дегеніміз не?мысал келтір 1. Алғашқы эволюциялық факторларды ата. 2.Гендердің ығуы дегеніміз не? 3.Экологиялық оқшаулануға мысал келтір 1.Эволюцияның синтетикалық теориясын кім жасады? 2.Табиғи сұрыпталу формаларын ата 3. «Популяциялық толқын қайту нүктесіне жеткен кезде тіршілік үшін күрес тіршілік етудің соншалықты шиеленісуінен тек қана ең бейімділері тірі қалады» дегенді қалай түсінесің? Суреттер,конверт Ортасы Көз адаптациясын еске түсіру(8-сынып,ағылшынша айту) Жаңа тақырып(Блум таксономиясы) Білу,түсіну: тақырыпты оқып шығу,интерпретация(өз сөзімен түсіндіру),жорамалдау-( болжау ,түйіні,4сөйлем ойыны) Қолдану: (карточкадағы суретке қарап қай бейімделушілік екенін тауып,белгілеу.) Талдау:әр топ берілген бейімделушілік түрлерін бір –бірімен салыстыру,айырмашылығы мен ұқсастығын табу(Венн диаграммасы) (электронды әнге билеу арқылы сергіту сәті) №8 Зертханалық жұмыс жасау.тақырыбы:Организмдердің бейімделгіштігі Қағаз,сызба,маркерслайд,компьютер Кір жайғыш жіп Аяқталуы Кері байланыс «Жарық жұлдыз» тапсырмасы Рефлексия жазып себетке тастау ұққанын бөлек,түсінбеген жерін бөлек жазып салу Маркер, плакат,ақ қағаз Қосымша ақпарат суреттер,слайд,8-сынып,видео,интернет,6,7-сынып материалы Саралау – сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз? Бағалау – Оқушылардың үйренген тексеруді қалай жоспарлайсыз? Пән аралық байланыс: география,ағылшын Қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері. АКТ мен байланыс Құндылықтармен байланыс. • Қосымша тапсырма тақырып бойынша • Бағалау парағы • География • Компьютер • Сыни тұрғысынан ойлау • Өмірге қажетті білім мен тәрбие рефлексия Түсінбегенін қара жәшікке жазып салады. «Жарық жұлдыз» арқылы алған білімдерін көрсетеді. | |
Просмотров: 1421 | | |
Форма входа |
---|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Теги |
---|
Статистика |
---|