Главная » Статьи » В помощь учителю » Биология |
Атырау қаласы, № 2 орта мектебі Биология пәні мұғалімі Утешова А.Б. Күні: Сабақтың тақырыбы: «Білгенге маржан» Сыныбы: 8 «В» -«Г» Сабақтың мақсаты: Білімділігі: Оқушыларды адам организмі және ондағы жеке мүшелермен физиологиялық құбылыстарын жете түсінуге, биологиялық білімдерін жетілдіру Дамытушылығы: Биология пәнінен оқушылардың білімге деген ынтасын арттыру, өз бетінше ізденіске, шығармашылық жұмыстарға қызықтыра білу Тәрбиелілігі: Жас ұрпақты қоршаған орта табиғатын өз организмін қорғай білуге тәрбиелеу Сабақтың барысы: Мұғалім сөзі: «Бар ізгілік тек білімнен алынар, Білімменен аспанға жол салынар» деген ұранмен бүгінгі 8 «В» және 8 «Г» сыныптарының арасындағы биологиялық сайысымызды бастаймыз. I. Ұйымдастыру кезеңі: «Таныстыру» (Әр топ өз тақырыптарын қорғап, ұран, эмблема, шығарады) (Жарыс 2 топ арасында жүргізіледі) І-топ: “ Жүрек ” 8 “В” ІІ-топ: “ Ми ” 8 “Г” II. Үй тапсырмасы: «Ой толғау» (Әр топ тақырыпқа байланысты өз ойын айтады) III. Суретпен жұмыс IV. «Бәйге» V. Сергіту сәті: «Танып біл». VI. Жұмбақтар сайысы: «Кім тапқыр?» VII. Қорытынды. Сабақтың жүру барысы: I. Таныстыру II. Үй тапсырмасы «Ой толғау» тақырыбы: Адам өмірінде мидың қызметі маңызды ма, немесе жүректің қызметі маңызды ма? III. Суретпен жұмыс: Екі топқа қаңқаның суреті мен құлақ құрылысының суреті беріледі. Берілген уақыт ішінде сурет бөлімдерін атап жазу. (Әр топ тақырыпқа байланысты өз ойын айтады) IV. «Бәйге» (Ұпайлық сұрақтар беріледі) 10 ұпай: 1. Тірек – қимыл жүйесіне жатады? (қаңқа, бұлшықет) 2. Ересек адамның қаңқасындағы сүйектердің саны? (200 ден астам) 20 ұпай: 1. «Эндокринолог» қандай ауруларды емдейді? (Ішкі секреция бездерінің әсерінен болатын ауруларды) 2. Есту сүйекшелерін атаңыз. (төс, балғашық, үзеңгі) 30 ұпай: 1. Ұлпалар мен мүшелер қызметіне әсер ететін биологиялық бесенді заттар? (гормондар) 2. Бұл гормонды кейде «көңіл-күй» гормоны деп те атайды? (адреналин) 40 ұпай: 1. Қант диабеті (сусамыр) ауруының туындау себебін түсіндіріңіз. (инсулин гормонының жетіспеуінен ағзадағы көмірсу алмасуы бұзылады. Қанда глюкоза мен май қышқылының мөлшері жоғарылап, жасушада нәруыз түзілу нашарлайды. 2. Адам тауға шыққанда немесе ұшаққа отырғанда құлақтың бітелу себебі неде екендігін түсіндіріңіз. (Ортаңғы құлақ қуысындағы қысым атмосфера қысымымен бірдей болады. Адам тауға шыққанда немесе ұшқанда қысым өзгереді. Құлақ қуысы мен сыртқы ортадағы қысым тең емес болады. Сондықтанда құлақ уақытша бітеліп естімей қалады. Мұндай жағдайда жиі-жиі жұтыну керек. V. Сергіту сәті: «Танып біл». Тапсырма: Берілген сөздерді көрермендерге қимылмен түсіндіру. 1) Тасбақа 2) бақа 3) қоян 4) ит 5) кесте тоқу 6) бүркіт 7) кітап 8) мұғалім 9) машина 10) мектеп 11) телефон 12) етік 13) сумка 14) аю 15) гүл 16) ми 17) жүрек 18) микрофон 19) ұшақ 20) тақта VI. Жұмбақтар сайысы. «Кім тапқыр» 1. Екі ағайынды, Екеуі де бір үйде, Бірін-бірі көрмейді. (Көз) 2. Күмбір-күмбір қарағым, Қартайғанша жарадың. (Құлақ) 3. Ти, ти десем тимейді, Тиме десем тиеді. (Ерін) 4. Бірі қысқа, бірі ұзын он бала, Жұмысында тындыратын сол ғана. (Он саусақ) 5. Егіз қайың, Бой-бастары тең өскен. Іске дайын, Бұтақтары бес-бестен. (Қол) 6. Сәуле астында жүз кісі. (Кірпік) 7. Қата-қатар ақ күріш, Тұрған жері қақтығыс. (Тіс) 8. Туғаннан біргемін, бірақ санын білмеймін. (Шаш) VII. Қорытынды. Сыныптан тыс жұмыс қорытындыланады. | |
Просмотров: 684 | Комментарии: 2 | |
Форма входа |
---|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Теги |
---|
Статистика |
---|