Главная » Статьи » В помощь учителю » Биология |
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Мектеп: 65мг. Астана қ. Күні: Мұғалімнің аты-жөні:Мусина Е.С. Қатысқандар: Қатыспағандар: Сабақтың тақырыбы Саңырауқұлақтар патшалығы. Зең саңырауқұлағы ашытқы. Көпжасушалы саңырауқұлақтар. Қалпақшалы саңырауқұлақтар. Жеуге жарамды және улы саңырауқұлақтар Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) 8.1.1.2 Саңырауқұлақтардың негізгі белгілерін сипаттау Сабақтың мақсаты Оқушылардың барлығы:Саңырауқұлақтарды сипаттап, түрлерін атау; Оқушылардың көбісі: Біржасушалы көпжасушалы саңырауқұлақ ерекшеліктері саралау; Оқушылардың кейбіреуі: Жеуге жарамды және улы саңырауқұлақтарды пішіні бойынша ажырату. Ауру түрлерін атап, қорғану шараларын түсіндіру. Бағалау критерийі 1.Саңырауқұлақтарды сипаттайды, түрлерін атайды. 2.Жұптық жұмыста саралайды. 3.Жауаптарды дәлелдей алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады. Тілдік мақсаттар Балдырлар, мүктер, қырықжапырақтәрізділер, ашық тұқымдылар, жабық тұқымдылар, саңырауқұлақтар хитин, гликоген,сахаромициттер. Құндылықтарға баулу 1. Мәңгілік ел құндылықтарын дамыту 2.Өзгелердің көзқaрaсынa құрметпен қaрaу дaғдысын қaлыптaстыру (топтық жұмыстaр кезінде) 3.AКТ ны дұрыс пaйдaлaнып aқпaрaттaрды іздеу дaғдысын қaлыптaстыру AКТ қолдaну дaғдылaры Интернет желісін қолдaну Пәнаралық байланыс Экология, жаратылыстану, медицина Алдыңғы білім 7.1.1.2. Тірі ағзаларды жүйелеу туралы білім – 7-сынып 6.2. Тірі ағзалардың сан алуандығы туралы білім – 5-6 сынып Сабақтың барысы Сабақтың жоспарланған кезеңдері Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері Сабақтың жоспарланған кезеңдері Сабақтың басы30 пайыз Ұйымдастыру кезеңі Ұйымдастыру кезеңі Сәлемдесу,түгелдеу,оқушылардың көңілін сабаққа аудару. Саралау жіктеу 2.Қызығушылықты ояту: БӘ «Көбелек» әдісі (3 түрлі – түсті қағазға көбелек суретін салып қиып аламын. Көбелектің оң қанатына үй тапсырмасына қайталау сұрақтарын оқушылар жазады, ал сол жағына жауабын жазады .Көбелек түсі арқылы саралап топқа бөлемін. ) Қалыптастырушы бағалау: Бірін-бірі бас бармақ арқылы бағалайды. ҚБ Белсенді оқыту Түрлі – түсті қырқылған көбелектер Сабақтың ортасы 50 пайыз 1.Білу және түсіну Саралау дерек көздер Тапсырма диалог және қолдау. Мәтінмен жұмыс (оқылым ,тыңдалым ,айтылым дағдыларын қалыптастыру) Берілген мәтінді балалар оқып алады. «Қар кесегі» белсенді әдісі Саралау тәсілі:тапсырма диалог және қолдау, қарқынды,бағалау (Топтық жұмыс) Бірінші оқушылар жеке жауап берулері керек. Кейін жұп ақылдасып олардың екі жауабын бір жауап етіп үйлестіреді. Кейін жұптар басқа жұптармен бірігіп үрдісті қайталайды. Осылайша төрт, бес, алты жауап бір жауап болып біріктіріледі. 1. 2. Бaғaлay кpитepийлepi Дecкpиптopлap Саңырауқұлақтарды сипаттайды,түрлерін атайды. 1.Саңырауқұлақтардың түрін атайды. 2.Құрылысын біледі Қалыптастырушы бағалау дискриптор арқылы өзін-өзі бағалау «бас бармақ» белсенді әдіс Cepгiту үшiн «Бұзық телефон» ойыныдұрыс тыңдауға ынталандырады. Сергиді. Шаттық шеңберге тұрып бастаушы келесі адам құлағына бір сөз сыбырлайды. Соңында бастаушыға кайта келгенде сол сөз жету керек, кейін сөзді ауыстырып жіберген «адам» анықталады. ЖАДА, жағмды ахуал қалыптастыру. Дұрыс тыңдалым, айтылымға бағыттау. 2. Талдау«Ойлан-жұптас-бөліс» әдісі (Жұптық жұмыс) Саралау тәсілі:диалог, қолдану, қарқын,қолданым,бағалау, тапсырма Біржасушалы және көпжасушалы саңырауқұлақтардың айырмашылығын кестеге толтырады. Біржасушалы саңырауқұлақ Құрылысы Қалпақшалы саңырауқұлақ құрылысы қоректенуі тыныс алуы маңызы Бaғaлay кpитepийлepi Дecкpиптopлap Біржасушалы көпжасушалы саңырауқұлақ ерекшеліктері саралайды. 1.Құрылысын анықтайды Қоректенуін ажыратады. Тыныс алуы біледі. Маңызы түсіндіреді Қалыптастырушы бағалау жұптық жұмыс бірін-бірі бағалайды «смайлик» арқылы белсенді әдіс. 3.Синтез Бағалау (Жеке жұмыс) Саралау тәсілі: дереккөздер,қорытынды,бағалау, диалог және қолдау көрсету Саңырауқұлақтардың адам өміріндегі рөлін бағалаңдар. Улы саңырауқұлақтармен уланудың алдын алу шаралары туралы өздерінің пікірлеріңді айтыңдар. Бaғaлay кpитepийлepi Дecкpиптopлap Жеуге жарады және улы саңырауқұлақтарды ажыратады 1.Пішіні бойынша ажыратады. 2. Пайдасын анықтайды 3.Қорғану шараларын анықтайды. Қалыптастырушы бағалау өзін-өзі бағалау «бағдаршам» әдісі белсенді әдіс http://gubkin-crb.belzdrav.ru/upload/medialibrary/f54/1.jpg http://www.iref.kz/wp-content/uploads/2016/04/sanirakulaktar-2.jpg http://www.soobshestva.ru/upload/iblock/d61/d613f2b2ea9976c24ca866587b016791.jpg АКТ пайдаланады https://commons.wikimedia.org/wiki/File:Smiley.svg?uselang=ru https://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%A1%D0%BC%D0%B0%D0%B9%D0%BB%D0%B8%D0%BA#/media/File:Smiley.svg Сабақтың аяғы20 пайыз Саралау қорытынды «Жасырын сөздер» ойыны белсенді әдіс кері байланыс Идеяларды жинақтау, жазбаша кері байланыс жасау үшін Идеялар талқыланады, жинақталады, шығармашылық қабілеттері дамиды. 1 адам ортаға шығады, жүргізуші оның артына тұрып, бірнеше сөздерді жасырады, ал топтағылар ымишара арқылы ғана түсіндіреді. Ортадағы адам қандай сөз жасырылғанын табу керек. Зең саңырауқұлағы Үйгe тaпcыpмa: & 7. Тақырып бойынша ғаламтордан мәлімет әкелу, «Мен улы саңырауқұлақ болсам»эссе жазу Кері байланыс Саралау – Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз? Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз? Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау 1.Топқа бөлу Қызығушылықты ояту: БӘ «Көбелек» әдісі. 2.«Қар кесегі» әдісі 3.Сараланған тапсырмалар 4.Дескрипторлар 5. Диалог және қолдау көрсету, Талдау«Ойлан-жұптас-бөліс» әдісі 6.«Жасырын сөздер» ойыны Бағалау, 7.Дереккөздер, қорытынды. 1. Қалыптастырушы бағалау: Бірін-бірі бас бармақ арқылы бағалайды. ҚБ 2. Бaғaлay кpитepийлepi дискриптор арқылы бағалау 3.Қалыптастырушы бағалау өзін-өзі бағалау «бағдаршам» әдісі белсенді әдіс 4.Қалыптастырушы бағалау жұптық жұмыс бірін-бірі бағалайды «смайлик» арқылы белсенді әдіс. 5. Оқушылaр өзaрa бaғaлaйды; Психологиялық ахуал. Cынып iшiндe caбaқ бapыcындa тыныштық caқтay. Техника қауіпсіздік ережесі, дұрыс отыру, сергіту сәті. Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары немесе оқу мақсаттары шынайы, қолжетімді болды ма? Барлық оқушылар оқу мақсатына қол жеткізді ме? Егер оқушылар оқу мақсатына жетпеген болса, неліктен деп ойлайсыз? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақ кезеңдерінде уақытты тиімді пайдаландыңыз ба? Сабақ жоспарынан ауытқулар болды ма және неліктен? Жалпы бағалау Сабақта ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)? 1: 2: Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)? 1: 2: Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/ қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не нәрсеге назар аудару қажет? | |
Просмотров: 2178 | |
Форма входа |
---|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Теги |
---|
Статистика |
---|