Главная » Статьи » В помощь учителю » Биология |
Үлкен және кіші қан айналымы шеңберлері. Қанның қан тамырларымен қозғалуы. Мақсаты: Үлкен және кіші қан айналым шеңберлері мен қанның қантамырларымен қозғалуын талдай отырып түсінетін болады. Міндеттері: Мазмұнға байланысты: Оқушылар үлкен және кіші қан айналым шеңберлерін сипаттай алады. Сыни тұрғыдан ойлауға байланысты: Оқушылар қанның қантамырларымен қозғалуы, қан қысымы және тамырдың соғуын талдай отырып, анализ жасай алатын болады. Топтағы жұмысқа байланысты: топта жұмыс істеу арқылы қарым-қатынас, мәдениет дамиды, пікір алысады. Сабақтың типі: жаңа білімді меңгерту. Сабақтың түрі: ішінара ізденіс сабағы. Сабақтың әдісі: Сыни тұрғыдан олай технологиясы. Сабақтың көрнекілігі: Қанайналым жүйелерінің сызбанұсқаларының слайдтары, үлестірме тапсырмалар. Сабақ құрылымы Қолданылатын стратегия Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті 1Қызығушылықты ояту «Дөңгелек стол» стратегиясы Оқушыларды 5 топқа бөледі.Бағалау парағы топ басшыларына беріледі. 5топтағы оқушыларға тақырыпшалар таратылады. 1топқа:Жүректің құрылысы 2топқа:Жүректің жұмысы 3топқа: Артерия қантамырлары 4топқа:Вена қантамырлары 5топқа: Капилляр қантамырлары Осы тақырыпшалар бойынша топ мүшелеріне бірінен кейін бірі шығарма жазуға береді.Уақыт белгіленеді:5мин Әр спикерге 2мин Топқа бөлініп,әр топ топбасшы сайлайды. Топтағыларөз ішінде нөмірленеді.Берілген тақырып бойынша шығарма жазады. Уақыт аяқталғаннан кейін спикер шығып,жазғандарын қорғайды. 2Мағынаны ажырату «ЖИГСО-1» стратегиясы Әр топқа өз ішінде бірден беске дейін нөмірлену тапсырылады. 5топтағы бірдей нөмірлер жеке 5топ құрайды.Осы топтарға тақырыпшалар таратады 1Үлкен қанайналым шеңбері .2Кіші қанайналым шеңбері.3Жүрек жұмысын анықтау әдісі. 4Қан қысымы. 5Тамырдың соғуы. Уақыт белгілейді:6мин. Уақыт өткен соң «үй тобына» оралуларын топқа:Жүректің құрылысы сұрайды.Үй тобындағы презентацияға 5мин береді. Жұмыс істеу тәртібі бойынша топ ішінде оқушылар1,2,3,4,5 болып нөмірленеді. 1-ші нөмірлер 1-топқа,2-ші нөмірлер2-топқа т.б отырады.Жаңа топта берілген тақырыпшаларды 6мин оқып,топта талқылайды.Түсініксіз жерлерін анықтап,оған жауап іздейді.Әр топта отырған оқушы үй тобына оралып,тақырыпшаларды конспект,тірек-сызба,жоба ретінде Презентация жасайды. Әрқайсысы тақырыпты меңгереді. Сергіту сәті Дауысты дауыстарды Қолдың ырғағымен төменнен жоғары қарайүзбей айту.Бұл қанайналым жүйесі,жүйке жүйесі және асқорыту жүйесіне жақсы әсер етеді.1мин Сергіту сәтін жасайды. 3Ой-толғаныс «Көрнекілік»стратегиясы Плакаттар таратылады. Жаңа тақырыптан түсінгендерін 5топтың мүшелері плакатқа сызбанұсқа,сурет түрінде салады.уақыт белгіленеді:5мин Әр спикерге 2мин. Тақырыпты қорытындылау 1-2мин. Үйге тапсырма: &35мазмұндау Жұмыс дәптерінен 190-192 тапсырмаларды орындау. Топ басшылары толтырған бағалау парағы бойынша бағалау Берілген тақырыпшаға сәйкес плакатқа сурет,сызбанұсқа салады. Спикер шығып қорғайды. | |
Просмотров: 7678 | |
Форма входа |
---|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Теги |
---|
Статистика |
---|