Главная » Статьи » В помощь учителю » Биология |
Семей қаласы, №8 мектеп-кешені Толеубаева Гаухар Толеубайқызы Ағаш біздің досымыз. Кіріспе. Бұл сабақ оқушыларға өсімдік жайында білімдерін толықтыруға көмектеседі. Олардың қоректенуін және де адам өмірі үшін маңыздылығын түсіну. Мақсаты: Орман шаруашылығын қалпына келтіруге, өсімдіктерді аялауға назарларын аудару. Құрал-жабдықтар: Ағаштардың суреті бар плакаттар; магнитофон, карточкалар сәйкес келетін жазулары бар; («топырақ», «тамыр», «ағаш», «су», «микроорганизмдер»); жапырақтар (жасыл, сары, қоңыр); ақ қағаз, карандаштар. Жұмысты ұйымдастыру: Тақтаға ағаштың суреті салынған плакат ілінеді. Магнитофон дайындап қойылады. - Сабақ ағаштар жайындағы әңгімеден басталады. - Оқушылар ағаштарға байланысты әңгімелерді өздері айтады (мысалы;ағаштың қандай түрлерін біледі, қандай түрлерін естіді, ағаштарды қайда пайдаланады және т.б.). оқушылар өз ойларын айтып болған соң, жүргізуші ағаштар жайында қызықты, тартымды мағлұматтар айтады. - Оқушыларды тұрғызып, көздерін жұмғызып, өздерін ағашпыз деп есептеулері керек. Талдардың шуы мен құстардың үні бар үн таспа қойылады. Оқушылар нені сезінеді? Одан кейін оқушылар өздерінің алған әсерлерімен бөліседі. - Ағаштың қалай қоректендіретінін рольдік ойындар арқылы айтуға және көрсетуге болады: жүргізуші бес оқушыны шақырып оларға: «топырақ», «тамыр», «ағаш», «су», «микроорганизмдер» жазылған карточкалар таратады. Жасыл жапырақ алынады да «ағаш» оқушыға беріледі, одан кейін «ағаш» «топыраққа» береді, топырақта жасыл жапырақ сарыға ауысады, «топырақ» «суға» береді, сол кезде жапырақ қоңыр түске боялады. «Су» жапырақтарды микроорганизмдерге бергенде олар құрғақ-қоңыр жапырақты үгітеді де қайтадан суға береді. «Су» «талға»береді. ( қатынасушылар алдын-ала ойша тізбек құрып дайындалу керек). -Оқушыларға бір таза парақ беріп ағаш жайында мағлұматтар берген сүйікті пәндерінен тоқығандарын салу керек (жеміс, кітап, ойыншықтар және т.б.) -Ағаштардың адам өміріндегі маңыздылығына қайтадан оралу керек. Оқушыларға орманды қалай пайдалануға болатынына тапсырма беру керек. -Жүргізуші оқушыларға орманды қайтадан қалпына келтіруге болатын мағлұматтар береді. Мысал: қартайған ағаштардың түбінен көшеттер алып, оны қара топырақпен өңделген жерлерге отырғызу керек. Осылай орманды, ағаштарды сақтауға болады. Сабақтың аяғында оқушылар өздерінің бұрынғы білімдері мен бүгінгі сабақтан алған білімдерін қорытындылайды. | |
Просмотров: 1654 | |
Форма входа |
---|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Теги |
---|
Статистика |
---|