Главная » Статьи » В помощь учителю » Казахский язык и литература |
Школа – гимназия имени Шухова Жамбылского района, с Пресновки учитель казахского языка и литературы Ибраева Г.М урок казахского языка в 7 классе Сабақтың тақырыбы: Тамақтануды тиімді ұйымдастыру. Сабақтың мақсаты: 1. Оқушылардың ауызша сөйлеу дағдыларын қалыптастыру, жаңа технологияларды тиімді қолдану. 2. Оқушылардың байланыстырып сөйлесу қабілетін мен танымдық деңгейін арттыру. 3. Ұжұмдылыққа баулу, сауатты дұрыс сөйлесу дағдыларын дамыту. Сабақтың барысы. I. Ұйымдастыру кезеңі: Сәлеметсіздерме құрметті мұғалімдер! Сәлеметсіздерме балалар. Бізге келген қонақтарға сәлем беріндер! Отырыңыздар. II. Бүгін біздің сабақтың тақырыбымыз. Тамақтануды тиімді ұйымдастыру. Бүгінгі сабақта біз тамақтануды қалай тиімді ұйымдастыру керек үйренеміз. III. Мұғалімнің сөзі: Біздің президентіміздің жолдауында қазақ тілі – мемлекеттік тіл, онымен бірге орыс тілін, ағылшын тілін әрбір Қазақстанның азаматы білу керек. Каждый язык – это храм, в которм бережно хранятся души говорящих на этом языке ( Oliver Wendle Holmes) IV. Психологиялық жөнге салу. Мен сіздерді ортаға шақырамын. Балалар, бүгінгі сабағымыз жақсы өтіп, сендерге сәттілік тілеймін, бәрі бір біріне өзінің тілектерін айтады. What a happy day today! Boys and girls, girls a very day! They dance and play What a happy, happy day! V. Топқа бөлу. Өздеріне ұнаған суреттерді таңдап алыңдар! Оларды бір біріне жинау керек. Мынау не ? дұрыс жемістер мен көкөністер. Ал мынау не ? Қазақтың дастарқаны. VI. Міне екі топқа бөліндік. Сіздер I топ, ал сіздер II топ. Рөлдерінді бөліп алыңдар! Слайдқа қараймыз, топтағы ережені еске түсіреміз. 1 оқушы оқып береді. VII. Ал енді Адамян.К бізге өзінің презинтациясын ұсынады. VIII. Ал қазір жарнама ретінде тамақтануды қалай тиімді ұйымдастыру керегін көрсетіңдер! Бағалайсыңдар. 5 – деген баға бәрі дұрыс болса, эстетикалық жағынан әдемі. 4 – деген баға 2-3 қате кетсе, 3 – деген баға қателер көп болса қойылады. Уақыт бақылаушы бұл жұмыс 10 мин. IX. Диалогпен жұмыс. 1 топ асхана туралы диалогты құрады. 2 топ Кофе туралы диалогты құрады. Жазба жұмыс. Дәптерлерді ашыңдар. Жазындар. Қарашаның жиырма сегізі. Сынып жұмысы. Тақтаға қарандар тиімді тамақтанудың қағидалары мен ұсыныстары 1 топ қағидалары 2 топ ұсыныстары Бәрі бірден дауыстап оқып жазып отырасыңдар. Топта бір посолды таңдандар, Ол көрші мемлекетке іс – сапарымен болады. Өзінің білгенің дауыстап оқып жазғызады. X. Шеңбер құруға шақырамын ішкі шеңбер – 1 топ сыртқы шеңбер – 2 топ. Қоңырау соғамын сол кезде 1 оқушы басқаға бір сөйлем тиімді тамақтанудың қағидалары мен ұсыныстарын айтады. Болды енді ішкі шеңбер 1 сөйлемнен айтады. XI. Доп ойнауға шақырамын. Кім мақал – мәтелдерді көп біледі. XII. Өздеріңіздің рөлдеріңді ұмытпаңдар! Уақыт бақылаушы 3 мин белгіле. Сөздерді оқып екі сөзді тап. Сұрақтарға жауап бер, бір біріне сұрақтарға қой! VII. Рефлексия. Көңіл күйіңіз қалай? VIII. Сабақтың соңы: 1.Қорыту 2.Бағалау 3.Үй жұмысы: сөзд. жаттау | |
Просмотров: 2870 | Комментарии: 2 | | |
Форма входа |
---|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Теги |
---|
Статистика |
---|