Главная » Статьи » В помощь учителю » Казахский язык и литература |
Материал набрал самый высокий рейтинг и признан лучшим в своей категории по итогам 4 четверти 2010 г. Сабақтың мақсаты 1»Туған жерім» модульі бойынша өткенді қайталау,пысықтау. 2 Оқушылардың ой-өрісін дамыту,дүниетанымын кеңейту,сөйлеу дағдыларын қалыптастыру. 3 Отанға деген сүйіспеншілік,адамгершілік қасиеттерін қалыптастыру. Сабақтың түрі;аралас. Сабақтын әдіс-тәсілдері; әңгімелеу,баяндау,түсіндіру,ұжымдық жұмыс. Сабақтың барысы 1.Ұйымдастыру. Сұрақтар арқылы оқушылардың зейінін сабаққа аудару. 1.Қазақстан Республикасының мемлекеттік рәміздері? 2.Ұлттық валютасы? 3.Қазақстанның ең ұзын өзені? 4.Қазақстан қашан тәуелсіздік алды? 5.Ата заң күнін ата? 6.Қазақстан Республикасының тұңғыш президенті? 7.Ұлттық тағамдарды ата? 8.Музыкалық аспаптар. 9.Ғарыш айлағы қайда орналасқан? 10.Қандай ұлттық ойындарды білесің? 2.Үй тапсырмасы а/ Отан туралы мақал-мәтелдер. б/Отан туралы өлеңдер. 3.Жаңа сабақ. Мұғалімнің сөзі»Бүгінгі сабағымыздың мақсаты «Туған жерім» модульінің тақырыптарын қайталау,оқушылардың алған білімдерін көрсету,өз Отаны,кіші отаны туралы білімдерін тексеру,сөйлеу қабілеттерін дамыту. а/73-беттегі сызба бойынша жұмыс. «Менің Отаным» сызбасы бойынша жұмыс 1.Рәміздері. 2.Мемлекеттік тілі. 3.Мәдениеті. 4.Облыстары. 4Табиғаты. 5.Шекарасы. 6.Жер көлемі. 7.Ұлт өкілдері. 8.Елбасы. б/Бір оқушы Қазақстан картасы бойынша туған жерге саяхат жасайды Оқушылардың сызба бойынша құрған әңгімелері . «Менің Отаным». Менің Отаным- Қазақстан.Қазақстан мемлекетінің рәміздері:ту,елтаңба,әнұран.Қазақстан Республикасының мемлекеттік тілі-қазақ тілі.Қазақстан мәдениеті зор дамыған мемлекет.Қазақстан Ресей,Қытай,Өзбекстан,Туркіменстан,Қырғызстан мемлекеттерімен шектеседі.Жер көлемі 2717,3 шаршы километр.Қазақстанда 131 ұлт өкілдері тұрады. Елбасы-Н.Ә. Назарбаев. в/Сергіту минуты. г/Жазба жұмысы.Отан сөзін септеу. Біз Қазақстан туралы көп айттық,ал кіші отан деген не? Біздің кіші отанымыз Семей қаласы.Оқушылармен Семей туралы әңгімелесу. 4.»Қазақстан» бейнефильмін көрсету,көргендерін баяндату. 5.Бекіту. «Ұшақ» ойыны.Мұғалім оқушыларға қарай ұшақ ұшырады,ұстап алған оқушы жауап береді.Ұшақтағы сөздер:мемлекеттік тіл,табиғат,ұлт өкілдері,рәміздері,жер көлемі,елбасы.Осы сөздермен сөйлемдер құрастыру. 6.Рефлексия. а/Сабақ не туралы болды? б/Сабақ ұнады ма? Оқушылар алдында гүлдер,плакатта туғанжер салынған.Гүлдердерді желіммен желімдейді. Сабақ ұнаса туған жерімізге гүл отырғы[size=12]зайық. 7.Бағалау. 8.Үй тапсырмасы:мәтінді мазмұндау. | |
Просмотров: 12661 | Комментарии: 1 | |
Форма входа |
---|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Теги |
---|
Статистика |
---|