Ақтөбе қаласы, №2 МОМ, Бастауыш класс мұғалімі Өксікбай Гүлбақыт Тұрмағанбетқызы Тақырыбы: Жарық- жануар тіршілігіне қажетті жағдай. Сусыз тіршілік жоқ. Мақсаттары: а) Оқушылардың ойын жүйелі жинақтап сөйлеуге үйрету. Жануар туралы алған білімдерін пысықтай отырып, тақырыптың мазмұнын меңгерту; ә) Жануар тіршілігін зерделеуде білім, білік, дағдысын қалыптастыру, тапсырманы орындау арқылы сын тұрғысынан ойлау қабілетін дамыту; б) жануарлардың мұқтаждығы бар екенін, оларға қамқорлық жасауға тәрбиелеу. Суды үнемдеуге тәрбиелеу. Көрнекілігі: Интерактивті тақта, жануарлар суреті, энциклопедия, тест. Әдісі: Ақпараттық технологияны пайдалану, түсіндірме, сұрақ – жауап, әңгімелеу, ой-толғау, топтастыру, проблемалық сұрақ. Сабақтың түрі: Дәстүрлі емес сабақ. Пәнаралық байланыс: Әуен. Сабақтың формасы: жеке, жұптық, топтық. Сабақтың барысы I. Ұйымдастыру бөлімі. Құралдарын тексеру, назарларын сабаққа аудару. II. Психологиялық дайындық. Оқушылар бір-біріне сәттілік тілейді. III.Үй жұмысы (Өткенді қайталау). Сұрақ – жауап. - Табиғат дегеніміз не? Ол нешеге бөлінеді? Өлі және тірі болып екіге бөлінеді. Тірі табиғатты ата. - Топтастыру. (Оқушылар интерактивті тақтаға қаламмен жануарларды күн бейнесіне топтастырады). Құстар Сүтқоректі Бунақденелілер Жорғалаушылар Балықтар Қосмекенділер 1. Айырмашылығы. Ал, енді әр жануарлардың айырмашылығына тоқталамыз. Мысалы: құс ұшады, балық суда жүзеді, сүтқоректілер сүтпен қоректенеді. Барлық жануардың қасына қажетті жағдайларды апарып қою керек. Мысалы (жапалақ суреті), тышқан (қорегі) – ауа – жылу. Құстар Сүтқоректі Бунақденелілер (түйе суреті) «балық» (маса суреті) ауа-жылу(қорегі) шыбын-шіркей ауа-жылу (қорегі) Жорғалаушылар Балықтар (жылан суреті) (сазан суреті) ұсақ жәндіктер ауа-жылу ұсақ балықтар ауа- (қорегі) жылу(қорегі) Қосмекенділер (бақа суреті) құрт-құмырсқа қорегі ауа-жылу 2. Ұқсастығы: Осы жануарлардың бәріне де аталған қажетті жағдайлар қажет. 3. Дұрысы-бұрысы: Түйе балықпен емес, шөппен қоректенеді. IV. Сергіту сәті (оқушылар екі топқа бөлініп, қимылмен көрсетеді). 1-топ: Бақа, бақа, балпақ, Басың неге жалпақ? 2-тап: Темір телпек көп киіп, Басым содан жалпақ. 1-топ: Бақа, бақа, балпақ, Көзің неге тостақ? 2-топ: Көрінгенге көп қарап, Көзім содан тостақ. 1-топ: Бақа, бақа, балпақ, Бұтың неге талтақ? 2- топ: Су ішінде көп жүзіп, Бұтым содан талтақ. V. Жаңа сабақ. «Ой-ашар». 1. Проблемалық сұрақ: - Осы интерактивті тақтаға қарасақ, жануарларға қажетті қандай жағдай жетпей тұр? - Бірінші- жарық. Оны біз күннен аламыз. - Екінші – су. Сусыз тіршілік жоқ. - Неліктен? Оқушылар өз пікірлерін (мысалы: су ең бірінші осы жерде балыққа керек, ал суға ең шыдамдысы – түйе дегендей) ортаға салады. VI. Кітаппен жұмыс. Тізбектеп оқыту. Топпен жұмыс. «Ой-толғау». Баяу әуен үнін шығарып қоямын. 1-топ. Эссе. «Жануарларға қажетті жағдайлар». 2-топ. Түйіндеме (резюме). «Түйе». Энциклопедиядан тауып қосымша толтырады. 3-топ. Жұппен жұмыс. Шимайлы суреттен жануардың, күннің суретін тауып, бояу керек. VII. Өлеңдер айту (жануарларға байланысты). VIII. Сынау (интерактивті тақтадан көрсетіп қоямын). 1. Жануарларға қандай жағдайлар қажет? а) жарық, су; ә) тас, тау; с) су, топырақ. 2. Шөлге шыдамды жануар? а) балық; ә) ақбөкен; с) түйе. 3. Жарықсыз не өсе алмайды? а) су; ә)өсімдік; с) ауа. 4. Жапалақ немен қоректенеді? а) тышқан; ә)өсімдік; с) су. 5. Сусыз не жоқ? а) әлем; ә)тіршілік; с) зат. Жауабы(болашақ МАБ-қа адйыныдқ ретінде): дұрыс жауаптың ішін қарамен бояу керек. А В С 1 2 3 4 5 IX. Авторлық орындық. X. Қорытынды. Үйге: мазмұнын айту, жарық, суға байланысты мақал-мәтелдер айту. Бағалау.
|