Главная » Статьи » В помощь учителю » Казахский язык и литература |
1. Сөздікпен жұмыс. Жаңа сөздер: бөрене-бревно тасқын су-половодье ойпат жер-низменность сақтану-опасаться ыңғайлы-удобно қателеспейді-не ошибется болжағыш-предвидеть күрке-палатка а) Сөздер мен сөз тіркестерінің мағыналарын түсіндіру. ә) Дұрыс айтуға дағдыландыру, мұғалім мәнерлеп оқиды, оқушылар дауыстап қайталайды. б) Сөз тіркесі, сөйлемді құрау. 2. Мониторда жабайы аңдар: аю, түлкі, қасқыр, қоян, жолбарыс. а)Пәнаралық байланыс (биология) 1)Қайда тіршілік етеді? 2)Немен қоректенеді? 3)Мінездері қандай? ә)Жергілікті компонент. 1)Шығыс Қазақстан аумағында қандай жабайы аңдар бар? 2)"Қызыл кітапқа" қандай аңдар енген? 3. Мәтінмен жұмыс 94-95 бет. М. Зверевтің "Болжағыш аю" мәтіні. а) Аудирование. Мұғалімнің мәтінді мәнерлеп оқуы. ә) мәтінді оқушылар көмегімен, жаңа сөздер көмегіменорыс тіліне аудару. 4. Деңгейлік тапсырмалар. 3-деңгей 1. Мәтін бойынша 5 сұрақ қойыңдар. 2. Мәтіннен сын есімдерді өзі тіркесіп тұрған сөзімен бірге теріп жазыңдар. 3. болжағыш сөзіне фонетикалық талдау. 2-деңгей 1. Мәтіннен септік, жіктік жалғауы бар сөздерді теріп, жалғауларын ажыратыңдар. 2. Мәтіндегі аю неге болжағыш? Ойын айту. 3. Бөренелерді, аңдар, көктемде сөздерін құрамына қарай талдау. 1-деңгей Мәтіннің толық мазмұнын айту. 5. Сын есімді қайталау. Аю, қасқыр, жолбарыс сөздеріне сын есім жазу. 6. Қорытындылау. Жабайы аңдар (немен қоректенеді? мінезі, тұрақты мекені, қайда тіршілік етеді? | |
Просмотров: 5120 | |
Форма входа |
---|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Теги |
---|
Статистика |
---|