Главная » Статьи » В помощь учителю » Казахский язык и литература |
Сан есімге арналған қорытынды сабақ ( VI сынып) Сан есімді, сан есімнің мағыналық топтарын тақырыптарын өтіп болғаннан кейін оқушылардың бұл тақырыптарды қаншалықты меңгергенін байқау үшін сайыс сабағын өту мақсатым: танымдық – «Сан есім» туралы түсініктен бастап, оқушылардың қабылдауын байқау, осы тақырыпты жан – жақты дамыту, оқушы біліктілігін арттыру; тәрбиелік - өлеңдер, жұмбақтар, мақал – мәтел арқылы оқушылардың сезіміне әсер етіп, әдет – ғұрып, салт – дәстүрлерді таныту, дарыту. Сабақтың әдістері: Сұрақ – жауап, кеспе парақшалармен жұмыс істеу, сөйлем талдау,ой жинақтау, оқулықпен жұмыс, сергіту сәті, қайталау. Сабақтың барысы. І. Ұйымдастыру. Сынып екі топқа бөлінеді. Екі топтың аты «Сан есімге» байланысты қойылған. «Ондық» «Жүздік» 1)Әзіл –аралас сұрақтар. ( Мақал – мәтелмен жауап беру.) 1. Неше қошқардың басы қазанға сыймас? 2. Неше рет піш, кес.? 3. Ер неше рет, қорқақ неше рет өледі? 4. Жігітке неше өнер аз? 5. Нешеу ала болса ауыздағы кетеді? 6. Неше сомың болғанша, неше досын болсын? 7. Нешеге толған жасым бар? 8. Жалқаудың ісі нешеу? 2) Екі топ бір – біріне жұмбақ қою. (сан есімге байланысты) 3) Перфокартамен жұмыс. І топ. Осы сөздердің сан есімнің қай түріне жататындығын көрсет. Сан есім есептік топтау реттік жинақтық болжалдық бөлшектік ІІ топ. Сан есімнің түрлері Сан есімді жаз 4)Кеспе парақшамен жұмыс. Мұнда сан есімнің орнына сұраулары қойылған. 1 есептік сан есім | |
Просмотров: 6100 | Комментарии: 1 | |
Форма входа |
---|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Теги |
---|
Статистика |
---|