Сабақтың тақырыбы: Менің Қазақстаным. Сабақтың мақсаты: 1) Сабақ барысында сөйлесу арқылы дұрыс сөйлеу дағдыларын қалыптастыру. Жаңылтпаш, қазақ тіліндегі дыбыстарды дұрыс және анық айтуға машықтандыру. 2) Түрлі тапсырмалар орындату арқылы оқушыларды терең ойларға, ізденімпаз болуға баулу. Оқушылардың ой-өрісін дамыту, ойлау қабілетін арттыру. 3) Өз Отанын, туған жерін, халқын, өз отбасын сүюге тәрбиелеу. Балалардың патриоттық сезімін ояту. Сабақтың көрнекілігі: теледидар, бейнетаспа, мақал-мәтелдер, сандар, оюлар, Астананың көрікті ғимараттары, оқушылардың жұмыстары. Сабақтың барысы: Ұйымдастыру кезеңі. -Құрметті достар! Бүгін бізде сайыс сабағы. Сайысқа екі топ қатысады: «Азат» және «Азамат». Әділқазы мүшелерімен таныстыру. -Сайыс басталды! I сайыс «Сөзжұмбақ шешу». (осы уақытта бейнетаспада «Қазақстан Астанасы» көрініс). 1. Сен қайда турасың? 2. Петропавл қандай қала? 3. Сен қандай мемлекетте турасың? 4. Қазақстан қандай мемлекет? 5. Қазақстанның Президенті кім? 6. Қазақстанның үшінші астанасы қай қала? 7. Қазақстанның төртінші астанасы қай қала? 8. Сен Астанада болдың ба? 9. Саған не ұнады? II сайыс «Сөздерді тап». -Дұрыс балалар біз Қазақстанда турамыз. Енді осы сөзде тығылған сөздерді тауып аламыз. «Қазақстан» (осы уақытта көрермендер оқушының орындауында Құрманғазының «Адай» күйін тамашалайды). III сайыс «Сөздерді ажырат». -«Қазақстан» деген сөз қандай ассоциация тудырады? Ел, Отан, жер, тәуелсіз, мемлекет, ту, бірлік, шаңырақ, халық т.б. Осы сөздерді екі топқа бөліңдер: «Жуан» және «Жіңішке». IV сайыс «Сандарды сөйлет». 7, 16, 30, 8, 97, 9 Мысалы: 9 мамыр – Жеңіс күні. Бәйтеректің ұзындығы - 97 метр. V «Мақал-мәтелдер сайысы». Қай топ көбірек біледі? VI «Сұхбат сайысы». Берілген тақырыпқа сұхбат құрастырыңдар. 1. «Сабақ кестесі». 2. «Қазақ тілі сабағында». VII «Ән сайысы». Екі топ кезекпен қазақ әндерін орындайды. VIII «Жаңылтпаш сайысы». Шеше! Шеше! Неше кесе сынды кеше? IХ «Кілем тоқу». -Балалар қандай оюлар білесіңдер? -Қайда көрдіңдер? -Қазір біз тапсырмаларды орындап, кілем тоқымыз. Орындай алмасаңдар, кезек қарсы топқа беріледі. -Ал, енді кілем тоқылды. Сабағымыз аяқталуға жақын. Балалар сіздерге өз тілектерін білдіреді. (оқушылар сандықтан тілек жазылған оюларды алып, сабағымызға келген қонақтарға үлестіреді). Сөз әділқазы мүшелеріне беріледі. Қорыту. Марапаттау.
|