Главная » Статьи » В помощь учителю » Казахский язык и литература |
Қысқа мерзімді жоспар Пән: Қазақ тілі Сынып: 8 «В» Сабақтың тақырыбы: Қазақ халқының ежелгі баспанасы- киіз үй Мақсаты: Оқушылар топта өз бетімен жаңа сөздерді қатыстырып диалог құрай алады, жаңа мәтінмен жұмыс жасап қазақша әңгімей алады Күтілетін нәтижелер: Барлығы жаңа мәтінді оқи алады, сұрақтар қоя алады, жұпта диалог құра алады Көпшілігі топта жұмыс жасай алады, жаңа мәтінді өз бетімен түсініп оқи алады, постер жасай алады. Кейбірі білімдерін практикада қолдана біледі, мәтінді әңгімелей алады Қолданатын әдіс-тәсілдер: «Аялдама» стратегиясы, «Венн» диаграммасы, фотоколлаж, инсерт Қолданылатын ресурстар Мәтін, маркер, қағаз, конверт, смайликтер, стикер, флипчарт, мақал-мәтел жазылған қиындылар, карточкалар, тілек ағашы Оқулық: Қазақ тілі, 8-сынып. Атамұра баспасы, 2012жыл. Артыкова Т., Ермекбаева Сабақ барысы Уақыт Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушылардың іс-әрекеттері Бағалау Ресурстар 2мин Ұйымдастыру. - Күнпарақтық этикет - Топқа рәміздер туралы сұрақтар қою Қойылған сұрақтарға жауап береді 3 мин Өткен тақырыптарды еске түсіру мақсатында топқа бөлу ( мақал-мәтелдерді бөлікке бөліп, біріктіру арқылы бөлу) Жаттаған мақалдар бөліктерін біріктіру арқылы 3 топқа бөлінеді Мақал-мәтелдер жазылған қиындылар 2 мин Жаңа сабақты бастамас бұрын ой қозғау мақсатында оқушыларды сұрақ арқылы диалогқа түсіру, сабақтың тақырыбын анықтау. Мақалдардың не туралы екенін айтады. «Киіз үй» сөзіне ассоциация айтады 2 мин «Киіз үй» мәтіні бойынша жаңа сөздерді сұрау Жаттаған сөздерін еске түсіру Мақтау 10 мин «Киіз үй» мәтінін тарату, қалай мегергенін бақылау Топпен жұмыс жасау: Оқушылар көлемді мәтінді әрқайсысы жеке-жеке топ ішінде оқып шығып топпен талқылайды. Мәнерлеп оқиды Мәтін жазылған парақтар 5 мин Мәтіннің мазмұнын топта , жұпта әңгімелеп беру Ол үшін «Джигсо» әдісін пайдалану Топтар құрамы өзгертіліп, құрамында әр бастапқы топтан бір белсенді оқушы бар жаңа (сарапшылар тобы) топтар құрылды. Құрылған сарапшы топ берілген тапсырмаларды біріге талқылап орындайды Осыдан кейін олар өз топтарына қайта оралып, өздерінің бұрынғы топтағы достарына кезекпен өз жанұяларында түсінген материалдарын тиянақты түрде жеткізіп, үйрету керек «Смайликтер» 5 мин Мәтін бойынша «Конверттегі тапсырма» тәсілі бойынша топ жетекшілеріне тапсырма беру 1-топ: Сұрақтар арқылы диалог құру 2-топ: Етістіктерді нүктенің орнына қой. 3-топ: 4 сұраулы сөйлем құрау Топ жетекшілері конверттен өз топтарына тапсырма алып, топта орындайды Өзін – өзі және жұпта өзара бағалау Конверт, таратпалар 12мин Постермен жұмысқа тапсырма беріледі де бақылау жүргізіледі 1-топ: Киіз үйдің маңыздылығы 2-топ: Киіз үйдің құрылысы туралы фотоколлаж 3-топ: Киіз үй мен қазіргі қабатты үйдің айырмашылығы мен ұқсастығы. Венн диаграммасы Топтарға жаңа тақырып бойынша толық меңгерту мақсатында өз ойларын ортаға салады, киіз үй туралы әңгімелейді, өз пікірлерін постерде бейнелейді, «аялдама» тәсілі арқылы қорғайды, Өзін – өзі және жұпта өзара бағалау, смайликтер Ақ парақтар, маркер, коллаж, желім, таратпалар 2 мин Сабақты бағалау. Бағалау парағы арқылы оқушылар бағаланады Топта бағалаған бағалау парағын толтырып береді Бағалау парағы Бағалау парағы 2 мин Рефлексия. Не білдім? Не үйрендім? Не білгім келеді? Өз ойларын стикерлерге жазып, тілек ағашына іледі Тілек ағашы | |
Просмотров: 1866 | Комментарии: 2 | |
Форма входа |
---|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Теги |
---|
Статистика |
---|