Главная » Статьи » В помощь учителю » Казахский язык и литература |
Мектеп:«№27 мектеп – лицей» ММ Мұғалімнің есімі: Курмангалиева Кумисжан Оралбековна Сабақтың тақырыбы: Ұлттық тағамдар Күні: 17. 11.2014ж СЫНЫП: 5«Б» сыныбы Қатысқандар саны: 14 Қатыспағандар саны:0 Көрнекіліктері (Ресурстар): Қазақ тілі 5сынып оқулығы. Авторы Т.М Артыкова, Ж.Н.Қыстаубаева, Л.З.Бейсенова, Н.Ж.Сагирова . Қосымша ақпарат. Аударма, түсіндірмелі сөздіктері. Постер, маркет,стикер. АКТ Пәнаралық байланыс: қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері, АКТ-мен әдебиетпен байланыс. Сабақ негізделген оқу мақсаты: сөйлесім арқылы оқушылар ұлттық тағамға байланысты білімдерін жетілдіреді. Сабақ мақсаттары Барлық оқушылар: ұлттық тағамдардың түрлерін, тамаққа байланысты этнолингвисті атауларын біледі. Оқушылардың басым бөлігі: мәтін бойынша жұмыс істеп, сұрақ қойып, тақырып бойынша сөйлесе алады. Кейбір оқушылар: ұлттық тағамдар туралы өз пікірін айта алады. Бес жолды өлең құрастыра алады. Тілдік мақсаттар Оқушылар: Монолог, диалогта лексиканы қолдана алдады Негізгі сөздер мен тіркестер: қазақ халқының ұлттық тағамдары Ұлттық тағамдарды айта алады;сыбаға, қонақасы, қалжа, бас тарту, соғым сөздерінің анықтамаларын түсіндіре алады Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер: Қандай ұлттық тағамдарды білесіңдер?Олар қалай жасалады? Ет тағамдары қай кезде, кімге арнап беріледі екенін айта аласыз ба? Бүгін алған білімінің қаншалықты маңызы бар? Талқылауға арналған тармақтар:ұлттық тағамдар Жазылым бойынша ұсыныстар: эссе жазу, «синквейн»құру Алдыңғы оқу Дәмге тапсырыс беру Жоспар Жоспарланған уақыт Жоспарланған жаттығулар Басталуы 2 минут Психологиялык ахуал. «Сәттілік шеңбері». « Сыңарыңды тап» топка бөлу әдісі: буынға бөлінген сөзді жинап,бір топқа барады. 3топ: ба-уыр-сақ-тар;қы-мыз, шұ-бат; қу-ыр-дақ-тар.(1мин) Такырыпка шығу: :«Миға шабуыл» мақсатқа шығу әдісі. -топқа бөлген кезде ортақ тақырыбы қандай болды? ( 1мин) Ұлттық тағамдардың суреттері, қобдиша Ортасы 30минут 1-2 деңгей. Білу. Түсіну. Әр топ өз тақырыбы бойынша кластер түрінде білгенін жазу. 64 бет,1-тапс.қосымша мәліметтер бойынша ақпаратты толықтыру. «ЖИГСО» әдісі бойынша әр топ мүшесі көрші топқа барып, олардың тақырыбын тыңдап, өз тобына жеткізеді. Кейін тақырып бойынша бар ақпараттарын бір постерге салады да бір оқушы қорғайды. Критерий бойынша: 1. Ақпараттылығы 2.Логикалық байланысы 3. эстетика 4. шешендік өнері Сергіту сәті. «Қаражорға»биі 3-деңгей. Қолдану.Мәтін бойынша жұмыс. А- тірек сөздерді табады. Б- не істейді? деген сұрақққа жауап табады.В- жаңа сөздермен сөз тіркестер құрастырады. (бас бармақтарымен дұрыс -бұрысын көрсетеді) 4-деңгей тамаққа байланысты этнолингвистикалық атауларды анықтамасымен сәйкестендіру. (Дұрыс жауабымен салыстыру-өз өздерін тексеру) 5-деңгей.Жинактау. «Тағам» сөзіне «синквейн»құру. 6- деңгей Бағалау. Эссе жазу. Бүгінгі ұлттық тағамдар туралы алған білімдерінің қаншалықты маңызы бар? Аяқталуы 13мин Рефлексия. «Ой толғаныс орындығы» , «Ағаштағы адамдар»тәсілі. Үй тапсырмасына: Келесі сабаққа қандай тақырыпты таңдайсыңдар? Сол тақырып бойынша не білгілерің келеді?1-ші топ ақпарат дайындайды;2,3-ші топ тақырып бойынша сұрақтар құрастырады. «ағаштағы адамдар», бағалау парағы. Қосымша ақпарат Саралау – А- тірек сөздерді табады. Б- не істейді? деген сұрақққа жауап табады.В- жаңа сөздермен сөз тіркестер құрастырады . Бағалау : бас бармақтарымен дұрыс -бұрысын көрсетеді, өзін-өзі, топ ішінде, топ арасында бір-бірін бағалайды .Мадақтау Мәтін бойынша жұмыс Қосымша тапсырма: диван Оқушының аты, ұпайы, критерийлер 0-мүлдем жұмыс істеген жоқ 1-ой салды 2-талқылауға қатысты 3-талдау жасады және қорытынды шығарды 1-орындады, бірақ дұрыс емес 2-орындады, қателер болды 3-дұрыс орындады 1-қатысты 2-қатысты, бірақ қателер болды 3-дұрыс жауап берді | |
Просмотров: 1457 | | |
Форма входа |
---|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Теги |
---|
Статистика |
---|