Главная » Статьи » В помощь учителю » Казахский язык и литература |
Мектеп: Астана қаласы «№27 мектеп- лицей» ММ Мұғалімнің есімі: Курмангалиева Кумисжан Оралбековна Күні: 12 .11.2014ж СЫНЫП: 9 «Б» сыныбы Қатысқандар саны: 13 Қатыспағандар саны:1 Сабақтың тақырыбы: Ұннан жасалған ұлттық тағамдар Сабақ негізделген оқу мақсаты: ұннан жасалған ұлттық тағамдардың ерекшеліктерін анықтап, білімдерін кеңейтеді. Сабақ мақсаттары Барлық оқушылар: • Мәтінге ат қойып, жаңа сөздер арқылы оқушылар сөз тіркестер, сөйлемдер құрастыра алады. Оқушылардың басым бөлігі: • Тақырыпқа сай берілген тапсырмаларды өз бетінше, жұппен, топпен бірлесе талдайды, негізгі ойды ашады. Кейбір оқушылар: • Ұннан жасалған ұлттық тағамдар туралы өз пікірін айта алады. Өмірмен байланыстырады Тілдік мақсат Оқушылар:жаза алады, істей алады • Керекті жалғауларын жалғай алады. Сәйкестіре алады Негізгі сөздер мен тіркестер: тыйым сөздер,мақал-мәтелдер Тағам түрлерін айта алады, мақалды түсіндіре алады, Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер: мақал-мәтелдер Талқылауға арналған тармақтар: Ұн тағамдары Сіз неліктен «Ас атасы-нан» екенін айта аласыз ба? Жоғыры дәрежелі сурактар Жазылым бойынша ұсыныстар:мен солай ойлаймын, ойымды тұжырымдай келе, менің ойымша Алдыңғы оқу Ұлттық тағамдар Ресурстар: жіп, қысқыштар,А-4 парақтары, қосымша ақпарат, А-2 парақтары, қима қағаздар,АКТ Жоспар Жоспарланған уақыт Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз) Басталуы 15 минут Топка бөлу:1,2,3,4-ке саналады(1мин) Психологиялык ахуал. «Ұшақ жасау»(сол қолмен шеңберге тұрып топпен ұшақ жасайды) (2мин) Такырыпка шыгу: топтың дайындаған ақпараты бойынша. Мақсатқа шығу жолы: үй жұмысын тексеру барысында «Бельевая веревка»әдісі, «Инсерт» технологиясы бойынша.(12мин) Ортасы 25 минут 1-2 деңгей. Білу. Түсіну. Мәтін бойынша жұмыс. «Мозаика» әдісі арқылы. 1-ші оқушы- «Бауырсақ», 2-ші оқушы- «Күлше», 3-ші оқушы-«Құймақ», 4-ші оқушы- үш мәтін бойынша сұрақтар құрастырады. 1. мәтінді оқиды, мәтінге ат қояды. 2. жаңа сөздердің мағынасын ашады 3. тірек сөздерді табады, негізгі ойды білдіретін сөйлемді анықтайды. 4.топ мүшелері білімдерімен бөлісіп, постер жасайды, қорғайды. 5. Әр топ бір-бірінің жұмысын критерий б-ша бағалайды, сұрақтар қояды. Сергіту сәті «Майшам» 3-деңгей. Қолдану.А- «Ас атасы-нан» тақырыбына эссе жазу В-Мақал-мәтелді баламасымен сәйкетендіру. С- көп нүктенің орнына керекті сөзді жазу. бас бармақтарымен дұрыс бұрысын көрсетеді 4-деңгей бауырсақтарды майға қуырмай пешке пісірсе ұлттық тағам болып кала бере ме? Өз ойларын білдіреді. 5-деңгей .Жинактау. Ұн тағамдарының пайдасы мен зияны қандай? «Венн диаграмасы» 6-деңгей.Бағалау. Сіз неліктен «Ас атасы-нан» екенін айта аласыз ба? Аяқталуы 5мин Рефлексия « Сәттілік ағашы» Үй тапсырмасы: мақал-мәтелдерді жаттау. Сәттілік ағашы Қосымша ақпарат Саралау – А- «Ас атасы-нан» тақырыбына эссе жазу В-Мақал-мәтелді баламасымен сәйкетендіру. С- көп нүктенің орнына керекті сөзді жазу. Бағалау – критерий бойынша бағалайды, бас бармақтарымен дұрыс бұрысын көрсетеді, дәлелдеу .Мадақтау Пәнаралық байланыс Қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері АКТ-мен байланыс. Математика, өзін –өзі тану, әдебиетпен байланыс. Инсерт әдісі + Мен білемін - Мен білмеймін ! Мен үшін жаңа Қосымша: С. Ас атасы-... Жалқаудың ..... тәтті-еңбектің ..... тәтті Дәнді шашпа, .... баспа. .......— тамақтың атасы Ынтымақ — көптің батасы. В. Ас- адамның арқауы Тату үйдің тамағы да тәтті Ас атасы-нан Сыйлап берсе, суын іш Ас тұрған жерде ауру тұрмайды. Хлеб –всему годова Пища –основа человечества Там где пища, там нет болезней. Когда в семье лад, все вкусно подряд. И вода –еда, если от души подана. А.«Ас атасы-нан» тақырыбына эссе жазу ...... ......... –халықтың ертеден келе жатқан ұлттық тағамы. Бидай ұнын ашытып ұзынша немесе домалақ үлгіде дайындап, майға қуырып пісіреді. Бұл басқа нан тағамдарына қарағанда дәмді әрі көп сақталады. Қатып қалғанын да сүтке, шайға салып жесе, дәмі өзгермейді. Бауырсақ –қазақ дастарқанының ажары. Адам оны сүйсініп жейді. Бауырсақты дайындау үшін 3 кесе ұн, 10 гр. ашытқы, жарты кесе су, 0,7 (нөл бүтін жеті ондық) кесе сүт, 30гр.май, 1шай қасық тұз, 1ас қасық қант және қуыруға 1-2 кесе өсімдік майы керек. Астарың дәмді болсын! ........ .......-наннан жасалатын тағам. Кей жерде тоқаш деп атайды. Оны қамырды қатты илеп, домалақтап қызуы мол қоламтаға (горячие угли) көмеді. Ол 15-20минутта пісіп шығады. « Күлшелі бала сүйкімді » (хорош ребенок, у которого есть кулше) деген мәтел осыдан шыққан. ..... .....-ұннан жасалатын тағам. Ол тез піседі, суытпай, жылы күйінде өте сінімді әрі дәмді болады. Тілге дәмді, тіске жұмсақ, бұл дәм- қарттар мен балалардың сүйікті асы. Ұнға жұмыртқа,қант, май, сүт қосып араластырып, сұйық күйінде қазандағы немесе табадағы ыстық майға пісіріледі. Қазанға немесе табаға сұйық күйінде құйылатындықтан, ол жұқа әрі дөңгелек болып піседі. Құймақ өте дәмді және денсаулыққа пайдалы тағам. | |
Просмотров: 2031 | Комментарии: 2 | | |
Форма входа |
---|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Теги |
---|
Статистика |
---|