Главная » Статьи » В помощь учителю » Казахский язык и литература |
Қазақ тілі пәнінен сабақ жоспары Сынып: 9- сынып Сабақтың тақырыбы: Киіз үй. Оның ішкі көрінісі. Сабақтың мақсаты: 1.Білімділік: Қазақ халқының баспанасы - киіз үй және оның ішкі көрінісі туралы жан-жақты мәлімет беру, жүйелі түрде өз пікірін айта білу 2.Дамытушылық: Киіз үйдің құрылысын оқушыларға әр түрлі материалдардан жасауға бағыт бағдар беру арқылы шығармашылығын қалыптастыру, ойлау, есте сақтау, көру қабілеттерін дамыту,байланыстырып сөйлеу тілін дамыту,ой-өрісін кеңейту, танымдық қабілетін арттыру. 3.Тәрбиелік: Эстетикалық талғамын қалыптастыру, Отанын сүю, ұйымшылдыққа тәрбиелеу. Сабақтың әдіс-тәсілдері: сұрақ-жауап, топтық, ой қозғау, әңгімелеу. Көрнекіліктер: Оқулық, интербелсенді тақта, үлістермелі материал. Сабақтың барысы: I.Ұйымдастыру. Сәлемдесу,түгендеу, оқушылардың сабаққа дайындықтарын тексеру. II. Үй жұмысын тексеру. Құрастырған сөйлемдерін тексеру. Топқа бөліну. Сынып үш топқа бөлінеді, әр топқа 4 -5 оқушыдан. Оқушылар 1 - 3 дейін санап, бір сандар бірінші топқа, екі сандар екінші топқа, үш сандары үшінші топқа отырды. Әр топ өздерінің арасынан спикерді сайлап алады. Спикерлер топты басқара отырып, берілген тапсырмаларды дұрыс түсіне орындайды. Әр оқушыға бағалау парақ таратылады. ІІІ. Жаңа тақырыпқа шығу. -Әр топқа жұмбақ беріледі. Оны шешіп, сабақтың тақырыбына шығады, мақсаттарын анықтайды. IV.Негізгі кезең. 1.Тыңдалым (мәтінді түсініп тыңдау) Киіз үй –қазақ халқының негізгі баспанасы.Көшпелі халықтар үшін өте қолайлы және лайықты. Қазақ халқы да киіз үйді сан мыңдаған жылдардан бері пайдаланып келеді. Ол тез құрылып, тез жиналады. Киіз үй кереге, уық, шаңырақ деген негізгі бөлшектерден тұрады. Сыртынан киізбен жабылады. Киіз үйдің іші қыста жылы, жазда салқын. Әр топқа 2 сұрақтан беріледі. Слайдтармен жұмыс. 2.Оқылым. Мәтінмен жұмыс 1 топ-82 бет 2 бет-83 бет 3 топ-мәтін беріледі. -мәтінді оқып, оның негізгі идеяларын топтаса отырып, түсінгендерін кластерге сурет арқылы салады.Топтар жауаптарын стикер арқылы бағалайды. Сергіту сәт. 3. Жазылым –дәптермен жұмыс 1) 4 тапсырма орындау. 82 бет. 2) Кәртішкелермен жұмыс.(сөздерді талдау) 3) 4 тапсырма, 84бет, 6-тапсырма,85 бет. 4. Айтылым: Киіз үй туралы видеофильмды қарап шығып, өз пікірін жазу. 5. Тілдесім. Киіз үй туралы диалаог құрастыру. V. Рефлексия. Тест сұрақтарына жауап беру. VI. Бағалау. Оқушылар бағалау парақтарын толтырып, қорытынды жасайды. VII. Қорытынды. Сабақта не туралы айттық? VIII. Үй тапсырмасы: 83 бет, әңгімелеп келу. Қазақ тілі пәнінен сабақ жоспары Сынып: 9- сынып Сабақтың тақырыбы: Қазақ отбасындағы музыкалық аспаптар. Сабақтың мақсаты: 1.Білімділік: Қазақ халқының ұлттық аспаптарымен таныстыру. Етістіктің райларына түсінік беру. 2.Дамытушылық: . Ауызекі тілде сөйлету арқылы тіл байлығын дамыту,сөздік қорын кеңейту, өнерге қызығушылығын арттыру ,топпен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастыру, 3.Тәрбиелік: халқымыздың ұлттық музыка аспаптарының құрылысын меңгере білу, адамгершілік, рухани, мәдени дамуына қол жеткізу. Сабақтың әдіс-тәсілдері: сұрақ-жауап, топтық, ой қозғау, әңгімелеу. Көрнекіліктер: оқулық, интербелсенді тақта, үлістермелі материал. Сабақтың барысы: I.Ұйымдастыру. Сәлемдесу,түгендеу, оқушылардың сабаққа дайындықтарын тексеру. II. Үй жұмысын тексеру. Оқушылар бір-біріне қарап, сыртқы және ішкі шеңбер жасайды. Ішкі шеңберде тұратын оқушылар сыртқы шеңберге мұғалімнің сұрағына жауап береді. Әрғарай жылжып, ауысады-сыртқы шеңбер ішкі шеңберге сұраққа жауап береді. Топқа бөліну. Сынып үш топқа бөлінеді, әр топқа 4 -5 оқушыдан. Оқушылар 1 - 3 дейін санап, бір сандар бірінші топқа, екі сандар екінші топқа, үш сандары үшінші топқа отырды. ІІІ. Жаңа тақырыпқа шығу. Құрманғазының «Сарыарқа» күйі орындалады. Оқушыларға сұрақ; -Бұл күйді кім шығарды? -Күйлер қандай аспаптарда ойналады? -Қазақтың қандай музыкалық аспаптарды білесіңдер? Сабақтың тақырыбына шығу. (« Мен білемін…», « Мен білдім…», « Білгім келеді…» әдісі)-1 бағананы толтыру. Сабақтың мақсаттарын анықтау. IV.Негізгі кезең. 1.Тыңдалым (мәтінді түсініп тыңдау) Мәтінді тыңдап, сұрақтарға жауап беру. 2.Оқылым. Мәтінмен жұмыс Әр топқа мәтін беріледі. -мәтінді оқып, оның негізгі идеяларын топтаса отырып, түсінгендерін кластерге сурет арқылы салады. 3. Айтылым: Әр топ жұмыстарын қорғап, әңгімелейді. Оқушылар басқа топтардың жауаптарын стикер арқылы бағалайды. Сергіту сәт. 4. Жазылым –дәптермен жұмыс 1) Етістіктің райлары туралы түсінік беру. 2) Сөздерді ажырату.(карточкалармен жұмыс) 3) Домбыра, қобыз сөздерін септеу 5. Тілдесім. Музыкалық аспаптар туралы диалаог құрастыру. V. Рефлексия. 1. Тест сұрақтарына жауап беру.( Кілт бойынша өздерін бағалайды, содан кейін тест сұрақтармен ауысып, бір-бірін оқытып, талдайды. 2. Мен білдім…», « Білгім келеді…» (2 бағананы толтыру), 3-4 оқушы оқып шығады. VI. Бағалау. VII. Қорытынды. Сабақта не туралы айттық? VIII. Үй тапсырмасы: 1) 88 бет,мәтінді аударып,сұрақтарға жауап беру: 2)музыкалық аспаптар туралы әңгімелеп келу. | |
Просмотров: 1758 | |
Форма входа |
---|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Теги |
---|
Статистика |
---|