Главная » Статьи » В помощь учителю » Казахский язык и литература |
Сабақтың тақырыбы:Менің болашақ мамандығым. Түрі: жаңа сабақ Әдісі: сұрақ-жауап,жинақтау,ойлану,іздену. Көрнекілігі: сөзжұмбақ,фотосуреттер. Сабақтың мақсаты: 1 білімділік: Мамандықтар туралы әңгімелей білу.Әр мамандықтың өзіндік ерекшеліктерін түсініп,барлық мамандықтардың өзіне лайық қадір-қасиеті бар екендігін,басты мұраты-елге қызмет көрсету екенін түсіндіру. 2 дамытушылық: Оқушылардың сөздік қорын молайту,логикалық ойлау қабілетін дамытып,қазақ тілінде сөйлей білуге үйрету. 3 тәрбиелік: Оқушыларды әдептілікке,еңбексүйгіштікке,Отансүйгіштікке тәрбиелеу. Сабақтың барысы: I Ұйымдастыру кезеңі а)оқушылармен сәлемдесу,түгендеу ә) кезекші баладан бүгінгі күнді б) апта күнін в) жыл мезгілін г) ауа райын сұрау. II Үй тапсырмасын тексеру. 1. Еңбек туралы мақал-мәтелдерді жатқа сұрау. - Еңбек түбі – мереке, Көптің түбі – береке. - Жақсы жұмыс – жанға тыныс. - Еңбек етсең,емерсің, Ерінбесең,жеңерсің. - Ерте тұрған өкінбес. 2. «Менің күн тәртібім» туралы әңгімелеу. Ал енді еңбек туралы мақал – мәтелдерді кім айтады? (4 баладан сұрау,3- мақал - мәтел). Күн тәртібін кім жазды? Кім дайын? Жақсы балалар.Енді жаңа сабаққа кіріспе.Осы жаңа сабақтың алдында мынадай сөзжұмбақ шешіп жіберейік. 1. а у д а р м а ш ы 2. с а т у ш ы 3. м ұ ғ а л і м 4. ш а ш т а р а з ш ы 5. н а у б а й ш ы 6. д ә р і г е р 7. қ а р ж ы г е р 8. қ ұ р ы л ы с ш ы 1 Мәтінді кім аударады? (аудармашы) 2 Азық-түлік,көкөністерді кім сатады? (сатушы) 3 Балаларды кім оқытады? (мұғалім) 4 Шашты кім алады? (шаштаразшы) 5 Нанды кім пісіреді? (наубайшы) 6 Адамдарды кім емдейді? (дәрігер) 7 Қаржы орталығында кімдер жұмыс істейді? (қаржыгер) 8 Үйді кім салады? (құрылысшы). Ал енді сөзжұмбақтың шешімі қандай болды? Мамандық Ендеше балалар бүгінгі жаңа сабағымыздың тақырыбы «Менің мамандығым». Бүгінгі сабағымыздың мақсаты: Мамандықтар туралы әңгімелей білу.Әр мамандықтың өзіндік ерекшеліктерін,барлық мамандықтардың өзіне лайық қадір - қасиеті бар екенін,басты мұраты елге қызмет екенін түсіну. Енді осы жаңа тақырыпқа қатысты,жаңа сөздермен жұмыс жүргіземіз.Тақтаға қараңдар.Дауыстап оқыңдар. көмек – жәрдем сырқаттану – ауыру тәуір болу – жазылу шыдамдылық – төзімділік Осы сөздерді ең алдымен сөздік дәптерлеріңе жазып алыңдар.Жақсы.Енді осы берілген сөздермен сөйлем құрастырыңдар.Ал кім дайын? Ал енді осы берілген мәтінді тізбектеп мәнерлеп оқимыз.Балалар тізбектеп бір сөйлемнен оқып шығады. Ал енді осы мәтін бойынша сұрақ – жауап дайындаймыз.Балалар дайындайды біреуі сұрақ,екіншісі жауап. Ал енді балалар осы тақырыпқа байланысты 5 – тапсырмадан өздеріңе ұнаған сөйлемдерді талдаймыз.Бір бала тақтаға шығып синтаксистік,морфологиялық талдау жасайды.Кім тақтаға шығады? 10 – тапсырма Берілген сөздерге сөзтудырушы жұрнақ жалғап жаңа сөздерді жазыңдар. Енді осы тақырыпқа байланысты шағын әңгіме жазымыз.Ал енді кім дайын?Дайын болсаңдар оқыңдар. Енді балалар үй тапсырмасын жазыңдар. 1) «Менің ... болғым келеді» шығарма жазып келіңдер. 2) Мамандықтарға байланысты мақал – мәтелдер,жұмбақтар дайындап келу. Балаларды бағалау. | |
Просмотров: 1207 | |
Форма входа |
---|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Теги |
---|
Статистика |
---|