Главная » Статьи » В помощь учителю » Казахский язык и литература |
Сабақтың тақырыбы: Сүт тағамдары Оқыту мақсаты: «Сүт тағамдары» тақырыбы бойынша оқушылардың сөздік қорын қалыптастыруды жалғастыру. Оқылым, тыңдалым, айтылым, жазылым әрекеттерін жүйелі түрде қолданып, тілдесім әрекетіне жетелеу. Күтілетін нәтиже: Алған білімдерін қорытындылап жүйелеу. Қызықты жұмыс түрлері арқылы топтағы қарым-қатынасты жақсарту. Оқушы: А. Мен тақырып бойынша жаңа сөздердің мағынасын ажырата аламын, қарапайым сұрақтар құрастыра аламын. В. Ілік септікті қолданып, мен сөз тіркестері мен сөйлем құрастыра аламын. С. Жұппен, топпен жұмыс жасау барысында диалогқа шыға аламын. Ілік септіктің жалғауларын ажыратып, дұрыс қолдана аламын. Кезең Уақыт Ресурстар Мұғалімнің әрекеті Оқушының әрекеті Бағалау Модуль Ұйымдастыру кезеңі Жаңа тақырыпқа шығу 2 мин. Шаттық шеңбері: 1. Амандасады. 2.Психологиялық дайындық Басқа тілдік атмосфераға енгізу.Сыныптағы оқушылар арасында жағымды психологиялық ахуалды туғызады. Біз сіздермен осындай ойын ойнаймыз. Мұғалім ойынның шартын түсіндіріп көрсетеді. Балалар, кімде құрт пен май суреті - 1 топ, ірімшік пен сүзбе суреті – 2 топ, қатық пен айран суреті – 3 топ. 1топ. Май мен құрт тобы 2 топ. Ірімшік пен сүзбе тобы 3топ. Айран мен қатық тобы Сабаққа дайындықтарын көрсетеді. Суреттерді атайды. Топ мүшелерін тағайындайды. Әр оқушы өз міндетін атқарады. Топта жұмыс істеу ережесін еске түсіреді. Басбармақ Вербальды бағалау. Шапалақ соғу Білу Кіріспе бөлімі. Қызығушылықты ояту. 5 мин Интербелсенді тақтада мәтін беріледі. «Ұшақ» әдісі Сүт тағамдар. Сүт тағамдарына шұбат, ірімшік, сүзбе, айран, қымыз, қаймақ, май, құрт жатады. Сүт тағамдары дүкенде және базарда сатылады. Сүттен көп тағамдар әзірленеді. Сүт тағамдары адамның денсаулығына өте пайдалы . Мұғалім мәтін ұсынады, оқушыларға тапсырманы түсіндіреді. Оқушылар мәтінді мұқият оқып шығып, әр топқа сұрақтар қояды. Критериалды бағалау парағы беріледі. Түсіну Мағынаны тану 10 мин «Үш шындық, бір жалған» Сұрақтар интербелсенді тақтада «Үш шындық, бір жалған» стратегясын оқушыларға ұсынады. Мәтінді оқушылардан қайтарып беруі сұрайды. І топ 1.Сүт тағамдарына нан, ет, қазы жатады. 2.Сүттен дәмді ботқа әзірленеді. 3.Сүт тағамдары дүкенде және базарда сатылады. 4.Сүттен көп тағамдар әзірленеді. ІІ топ 1. Сүт тағамдарына шұбат, ірімшік, сүзбе, айран, қымыз, қаймақ, май, құрт жатады. 2. Сүттен көп тағамдар әзірленеді. 3. Сүт тағамдары балабақшада сатылады. 4. Сүт тағамдары адамның денсаулығына өте пайдалы . ІІІ топ 1. Сүт тағамдары адамның денсаулығына өте пайдалы . 2. Бүгін таңертең сүт пен тоқаш жедім. 3. Сүттің пайдасы жоқ. 4.Сүттен әртүрлі тағам әзірлеуге болады. Топтан бір оқушы шығады, қандай құлыпты ашуын таңдап, сұраққа жауап береді. 1дұрыс жауап-1фишка СТО, ОүБОБ Эксперт тобы Қолдану 7мин Флипчарт «Ілік септіктер» Сүт тағамдарын ілік септікке қойып сөз тіркестерін, жай сөйлем құрастырыңдар. Оқушылар сөз тіркестерін, жай сөйлем құрастырып, бір-бірін тексереді. (Жұптық жұмыс) 1дұрыс жауап-1фишка Интерактивті тақта Сергіту сәті. «Көңілді күн». Билейді Талдау 5 мин Оқушылар Синквейн әдісін еске түсіріп, 5 жолды өлең жазады . Вербальды бағалау Синтез «Ұлттық тағамдар» кластер құрастырун ұсынады, қалай жасалу жолын флипчарт арқылы көрсетеді. Оқушылар топта тақырып бойынша өз пікірлерін, не түсінгегнін кластер арқылы білдіреді, ортаға шығып қорғайды. Бағалау 4 мин Оқушылардың бағалауын тыңдайды. Тақырып бойынша 5 саусаққа сабақта алған әсерін жазуын сұрайды. Тақырып бойынша саусақтарына өз пікірлерін жазуға тырысады. | |
Просмотров: 917 | Комментарии: 1 | |
Форма входа |
---|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Теги |
---|
Статистика |
---|