Коллеги - педагогический журнал Казахстана

Учительские университеты

Главная » Статьи » В помощь учителю » Казахский язык и литература

Сабақтың тақырыбы: «Сөйлем туралы берілген білімді тиянақтау»
Қарағанды қ. Ғ.Мұстафин атындағы №83ЖББОМ
Бастауыш сынып мұғалімі
Қазақ тілі 4 сынып
Сабақтың тақырыбы: «Сөйлем туралы берілген білімді тиянақтау»
Сабақтың негізгі міндеттері:
1. жалаң және жайылма сөйлемдерді,тұрлаулы,тұрлаусыз мүшелерді нақты ажырата білу.
2.Сөйлем туралы алған білімдерін пысықтау,бекіту.
3. Балалардың сауаттылығын,ауызша және жазбаша тілдерін дамыту.Сөздік қорын молайту. Ұйымшылдыққа,ынтымақтастыққа,өзбетімен жұмыс жасауға,еңбексүйгіштікке тәрбиелеу.
Критерийлері:
1. жалаң және жайылма сөйлемдерді,тұрлаулы,тұрлаусыз мүшелерді нақты ажырата білемін..
2.Сөйлем туралы алған білімдерімді пысықтай,бекіте аламын.
Қолданылатын әдіс-тәсілдер: сын тұрғысынан ойлау, диалогтік әңгіме, оқуды бағалау, ой шақыру (топтық, жұптық жұмыс түрлері)

Сабақ кезеңдері, уақыты
Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті
Оқыту үшін бағалау
Кіріспе
5минут
1.Оқушылармен амандасу. «Ыстық алақан » арқылы сыныпта ынтымақтастық атмосферасын орнату. Бір-біріне тілек айту.
2.Күрделі тапсырмаларды орындау үшін қолайлы ортаны қамтамасыз ету
3. топқа бөлу
Алтын ереже жазылған қағаз

4.Үй тапсырмасын тексеру.

5.Өткенді еске түсіру: постер құрау
-Амандасады.
-«Ыстық алақан» арқылы бір-біріне тілек тілейді.
-Айтылу мақсатына қарай сөйлемнің түрлері.
Сөйлемнің құрылымы.
Сөйлем құрамына қарай жазылған стикерлер арқылы топқа бөлінеді.
Топпен жұмыс жасаудағы «Алтын ережемен» танысады
Оқушылардың жазған: хабарлы, сұраулы, лепті сөйлемдерін оқыттыру.
1-топ. Айтылу мақсатына қарай сөйлемнің түрлері
2-топ.Сөйлемнің құрылымы
3-топ.Сөйлем құрамына қарай. Оқушылар жауаптарын постер арқылы қорғайды. Айтылу мақсатына қарай сөйлемнің түрлері.
Сөйлемнің құрылымы.
Сөйлем құрамына қарай .жазылған стикерлер арқылы топқа бөлу

Тұсау кесер
8минут
1.Қызығушылықты ояту.Ой шақыру
Тақтаға сөйлемдер жазып, сөйлем мүшелеріне талдату арқылы
Жалаң, жайылам сөйлем туралы білімдерін бекіту.
Оқушылар жауаптарын постер арқылы қорғайды
айтады- әркімнің пікірі бағалы
Жұптық жұм.
Жаңбыр жауып тұр. Қоңырау соғылды.
- Қандай ерекшелік байқадыңдар?
- Екі сөйлемде тұрлаусыз мүше жоқ.
Тек қана тұрлаулы мүшелерден тұратын бірнеше мысалдарды оқушылардың өздеріне келтірту. Қорытындыны оқушылар айтып, жалаң сөйлемнің ережесін шығарады.
Оқушылар мынадай ережелер шығарады:
1) Тек қана тұрлаулы мүшелерден тұратын жай сөйлем жалаң сөйлем деп аталады.
2) Бастауыш пен баяндауыштан ғана тұратын жай сөйлем жалаң сөйлем деп аталады.
Оқушылар шығарған ережені оқулықтағы ережемен салыстыруы керек.
Берілген сөйлемдерге тұрлаусыз мүшелер қосу. Жұптық жұмыс
Негізгі бөлім
22минут
1. «Ойлан, тап, ойыңды айт» айдары бойынша
Оқулықпен жұмыс /жаттығуларды орындау/
15 - жаттығу
Берілген жалаң сөйлемді жайылма сөйлемге айналдыр.
17 – жаттығу. Топтық жұмыс
Жайылма сөйлемдерді сөйлем мүшелеріне талда.
19– жаттығу Атам қыстауға келді. Атам бүгін қыстауға келді
Ақан мектептен келді. Ақан мектептен қазір келді.
Хамит Болатпен сөйлесті. Хамит Болатпен бүгін сөйлесті.
Қонақтар көрмеде болды. Қонақтар кеше көрмеде болды.
18 – жаттығу Сөзжұмбақты шеш /төрт/
1. Табиғи дарын, ерекше қабілет.
2. Тор құратын жәндік.
3. Үстінен пойыз, трамвай доңғалағы жылжып жүретін болат білеу жол.
4. Сан
«Еркін талқылау»
Топтық жұмыс. Жай сөйлемді жайылма сөйлемге айналдыр
1-топ. Тау мұнартады.
2-топ. Өсімдік көктейді.
3-топ. Жел тұрды.
Топтық жұмыс
1-топ. Депутат сайлаушылармен кездесті.
2-топ. Күзгі суық өңменінен өтті.
3-топ Ар алтынмен өлшенбейді..
Ауызша талдау
Бағалау (формативті)
Қорытынды
10минут
2.Бекіту. БиС технологиясының қиылысу сұрақтары арқылы сабақты бекіту.

Әр сұраққа дұрыс жауап берген оқушыға ұпай (жапырақтан) беріледі.
1.Сөйлемнің бірінші сөзі кішкентай әріппен жазылады.(жоқ,бас әріптен)....
2. «Табиғат жақсы ма?»-бұл хабарлы сөйлем (жоқ, сұраулы сөйлем)
3. Сөйлем мағынасына қарай 3-ке бөлінеді (иә)
4. Сөйлем дыбыстан тұрады? (жоқ,сөзден)
5. Хабарлы сөйлемнің соңына нүкте қойылады? (иә)
6. Сөйлемнен соң нүкте,леп,сұрақ белгісі қойылады (иә)
7. «Біз аулаға шықтық.» -жалаң сөйлем. (жоқ,жайылма сөйлем)
8. Жауап алу мақсатымен айтылған сөйлем лепті сөйлем(жоқ,сұраулы сөйлем)
9. Бастауышты екі сызықпен белгілейміз (жоқ,бір сызықпен)
10. Жайылма сөйлем бастауыш пен баяндауыштан басқа тұрлаусыз мүшелерден тұрады.(иә)
1.Ой-толғаныс.
Сабақта алған әсерлерін айтады не жазады

2.БАҒАЛАУ(формативті)
Өзін-өзі бағалауы.Өзара бағалауы
3.Үйге тапсырма
1-топ.Хабарлы сөйлем
2-топЛепті сөйлем
3-топ. Сұраулы сөйлем жазу

Кері байланыс
-Бүгінгі жұмыстың қандай пайдасы болды?
-Сен қандай үлес қостың?
-Өз жұмысыңа көңілің тола ма?
-Тобыңдағы кімді мақтан тұтасың?

Оқушылар сабақтан алған әсерлері туралы айтады
Категория: Казахский язык и литература | Добавил: журнал (2016-01-04) | Автор: karlygash E
Просмотров: 1468 | Теги: казкхский язык и литература | Рейтинг: 0.0/0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
Пятница, 2024-12-20, 6:56 PM
Приветствую Вас Гость

Форма входа

Категории раздела

Русский язык и литература [1611]
Школьный психолог [547]
История [783]
Опыт [554]
Научная кафедра [234]
Воспитание души [262]
Мастер-класс [251]
Семья и школа [201]
Компьютер-бум [271]
Английский язык [874]
Великие открытия [30]
Университет здоровья [142]
Математика [1278]
Химия [406]
Классному руководителю [701]
Биология [612]
Думаем, размышляем, спорим [113]
Казахский язык и литература [1894]
Краеведение [108]
Начальная школа [4177]
Беседы у самовара [26]
Мировая художественная культура [49]
Новые технологии в обучении [409]
Сельская школа [84]
Профильное обучение [89]
Демократизация и школа [34]
Физика [323]
Экология [198]
Дошколенок [1768]
Особые дети [330]
Общество семи муз [66]
Школа и искусство
Уроки музыки [668]
Авторские разработки учителя музыки СШ № 1 г. Алматы Арман Исабековой
География [494]
Мой Казахстан [248]
Школьный театр [84]
Внеклассные мероприятия [1275]
Начальная военная подготовка, гражданская оборона, основы безопасности жизнедеятельности [107]
ИЗО и черчение [233]
Физическая культура [591]
Немецкий язык [61]
Технология [321]
Самопознание [445]
Профессиональное образование [133]
Школьная библиотека [93]
Летний лагерь [26]
Дополнительное образование [70]
Педагогические программы [24]

Социальные закладк

Поиск

Друзья сайта

Академия сказочных наук

  • Теги

    презентация Ирина Борисенко открытый урок информатика флипчарт животные новый год 9 класс 5 класс творчество Казахские пословицы проект конспект урока 6 класс физика язык класс педагогика стихи Казахстан математика урок праздник наурыз познание мира музыка доклад программа литература география природа сценарий семья воспитание классному руководителю осень игра казахский язык и литература викторина Начальная школа тест конкурс ИЗО внеклассная работа литературное чтение Русский язык 3 класс технология воспитательная работа сказка Здоровье Оксана 8 марта искусство независимость английский язык психология учитель 3 класс биология статья внеклассное мероприятие классный час ЕНТ выпускной школа 1 класс Русский язык ЕГЭ тесты химия начальные классы Дети экология Дошкольники любовь разработка урока казахский язык самопознание Английский родители br конспект спорт критическое мышление патриотизм дружба дошколенок История обучение тренинг разработка 7 класс физическая культура игры КВН занятие детский сад физкультура Абай коучинг

    Статистика

    Рейтинг@Mail.ru