Главная » Статьи » В помощь учителю » Казахский язык и литература |
Қарағанды қ. №83ЖББОМ Бастауыш сынып мұғалімі Сабақтың тақырыбы: «Өзен. Ы. Алтынсарин» Сабақтың негізгі мақсаттары: 1.«Өзен» өлеңі арқылы оқушылардың туған жердің құндылығы мен қасиетін, мәні мен маңызын түсінуі және білуі. 2.Өлеңдегі негізгі ойды, идеяны ашу, анықтау . 3.Сыни тұрғыдан ойлау арқылы өлеңнің мазмұнынан қорытынды жасау Критерийлері: 1.«Өзен» өлеңі арқылы оқушылардың туған жердің құндылығы мен қасиетін, мәні мен маңызын түсіндім және білдім. 2.Өлеңдегі негізгі ойды, идеяны аша аламын, анықтай аламын 3.Сыни тұрғыдан ойлау арқылы өлеңнің мазмұнынан қорытынды жасай аламын Қолданылатын модульдер: СТО, диалогтік әңгіме Сабақтың барысы: І. 3 мин Ұйымдастыру кезеңі Жылулық атмосферасын қалыптастыру. «Ыстық алақан» Бір-біріне жылы лебіздерін айтады. Оқу құралдарын дайындау. ІІ. Кіріспе 7 мин Үй тапсырмасын сұрау Өткен тақырыппен жұмыс Тестпен жұмыс жүргізу. –өткен тарауды еске түсіру Тестің жауабын, балалар болған соң тақтаға шығару Бағалау парақшасы ІІІ.Қызығушылықты ояту.Ой шақыру Топқа бөлу: «Жер», «Су», «Ауа» стикерлері бойынша 3 топқа бөлінеді. Ой шақыру : -Табиғат менің өз үйім дегенді қалай түсінесің? Топтық жұмыс «Ойлан, Жұптас, Бөліс» Суретпен жұмыс: -Суретте не бейнеленген? -Табиғаттың тамаша көрінісі сенде қандай көңіл күй туғызды. -Таза ауа, мөлдір судың адамға қандай пайдасы бар? /Ойларын еркін ашық айтуға талпындырту/ Топ. жұм. -Табиғат менің өз үйім дегенді қалай түсінесің? «Ойлан, Жұптас, Бөліс» Оқушылар ойына келген жауаптарды немесе идеяларды барынша көп жазады (Ойлан). Одан кейін олар өз идеяларын әріптестерімен біріктіреді (Бірік) және соңында мұғалім бүкіл сыныптың идеяларын талқылауды бастайды (Бөліс) Қолдарындағы өзендердің аттарын оқып, оны картадан табады. Алдарында карта алдын ала карта жатады. Табиғат - менің өз үйім» тақырыбындағы тарауға байланысты пікірлерін тыңдау. ІV. Негізгі бөлім 22 минут 1.Мағынаны тану, ажырату, анықтау А/. -Ы.Алынсариинің 3-ші сыныпта қандай шығармаларын оқыдыңдар? Оларды алдарыңда жатқан бәйтеректің бұтақтарына жазады: Баланың айласы, Таза бұлақ, Өнер, білім бар жұрттар Ә/.«Ой қозғау» стр. Өзеннің ағысын естірту,таныстырылым? -Өлеңмен таныстыру -Өзен туралы кітаптағы өлеңді түсініп оқыттыру. /уақыт беру./ оқушылардың оқуы. Әдісі: іштей оқу, мәнерлеп оқу, «түртіп алу» стратегиясы -Сөздік жұмысын жүргізу -Өзеннің пайдасы мен зияны туралы видео көрсету Топтық жұмыс «Еркін талқылау» 1-топқа –Ақын өзенді қалай суреттеген? -Өзеннің адам өміріндегі маңызы қандай? Өлеңге сүйеніп постер құр. 2- топқа. Өзеннің суретін сал. 3-ші топқа.Оқулықтағы суретті пайдаланып «Табиғат және адам» деген тақырыпта әңгіме құрастыр. ЖДС: Тас таста, алтын таста сынамаққа, Сонда да аққан өзен қалыбында...дегенді қалай түсінесің? V. Қорытынды 10 минут 1.Ой-толғаныс. Сабақта алған әсерлерін айтады не жазады 2.Бес жол өлең жаздырту «Өзен» Кері байланыс -Бүгінгі жұмыстың қандай пайдасы болды? -Сен қандай үлес қостың? -Өз жұмысыңа көңілің тола ма? -Тобыңдағы кімді мақтан тұтасың? Бүгінгі сабақта қандай жұмыстар істедік? Сабақ саған ұнады ма - Мен туған жерді сүйемін, өйткені...... - Мен туған жерді қорғаймын, өйткені.... - Мен туған жерімді мақтан етемін, өйткені... - Мен туған жерімді ғажайып деймін, өйткені... - Мен табиғатты қорғаймын, өйткені.... VІ.БАҒАЛАУ(формативті) Өзін-өзі бағалауы.Өзара бағалауы | |
Просмотров: 1394 | Комментарии: 2 | | |
Форма входа |
---|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Теги |
---|
Статистика |
---|