Главная » Статьи » В помощь учителю » Казахский язык и литература |
қысқа мерзімді сабақ жоспары 8 «в»-сынып Күн: 27.03.15. Қазақ әдебиеті Сабақтың тақырыбы: М.Мақатаев «Аққулар ұйықтағанда» Пайдаланған модульдер Білім беру мен білім алудағы жаңа тәсілдер Сыни тұрғыдан ойлау Ақпараттық-коммуникациялық технологияны қолдану Білім берудегі басқару және көшбасшылық Оқыту үшін бағалау және оқытуды бағалау Диалог Мақсат * Поэманың негізгі кейіпкері ана бейнесі арқылы көл еркесі аққуға жасалған қиянаттың қайғылы оқиғаға ұғындыру себебін таныту, қоршаған орта заңдылықтарына қарсы келмеу қажеттігін нақты дәлелдермен түсіндіруге жету; *Оқушылардың пікірталасын ұйымдастыру, өз ойын дұрыс тұжырымдап, дәлелмен жеткізе білуге, еркін сөйлеуіне дағдыландыру, талдаулар жасай білу, сын тұрғысынан ойлау қабілетін дамыту; Оқыту нәтижелері 1.Сабақ соңында оқушыларн мәтінн табиғат пен ана арасындағы байланысты орната біледі. 2.Оқушылар анаға хат жазу арқылы табиғат пен адам егіз ұғым екенін түсінеді. Оқыту түрі ЖЖ,ЖЖ,ТЖ Ақпарат көздері , құралдар мен жабдықтар Слайд, жазушы портреті, түрлі түсті бояулар, А6 парағы, рефлексия жазу үшін стикер Іс әрекет кезеңі Мұғалімнің іс әрекеті Оқушының іс әрекеті 1.Ұйымдастыру кезеңі 2.Үй тапсырмасын тексеру 3.Жаңа сабақ Тренинг.2 мин. АҚТ қолдану арқылы ашық сұрақ І Ой қозғау кезеңі «Миға шабуыл» стратегиясы ІІ. Мағынаны тану кезеңі 1-тапсырма «Өзара оқу» стратегиясы Ақының Аққулар ұйықтағанда поэмасының негізгі арқау болған тақырыбы не? (Сұлулық, махаббат,зұлымдық) 1-топ .Сұлулық 2-топ.Махаббат 3-топ.Зұлымдық Осы сөздердің мағынасын ашады. Оқушылар топпен бірлесіп, оқулықпен жұмыс жасай отырып,берілген тапсырмаларды постер арқылы қорғайды. 2-тапсырма І топ Аққу 1.Аққудың рең әсемдігін айқындарлық сөздерді табыңдар? 2.Аққудың мүсін келістігін кескіндеген сөздер, 3.Аққудың әдемі,жарасты әрекеттерін табыңдар? ІІ топ Табиғат 1.Табиғаттағы түс,рең ерекшелігін білдіретін сөздерді тап. 2.Су тазалығын ашатын деталь көріністерді тап. 3.Табиғаттағы тыныштық салтанатын тағы қай көріністен байқаймыз? ІІІ топ Ана • Ана неге аққуды атпақ болды? • Теріс ниеттен көлге барған ана толғанысы қалай өрістеді? • Аққуды ату кезіндегі ана әрекетіне баға берейік. • Құсты құлатқаннан кейінгі ана өкінішіне үңілейік. • Бала өлімін көрген ана қасіреті қалай көрсетілген? 3- тапсырма Рөлдік ойын: 1-топ. Ана мен Әке(диалог) 2- топ Монолог (көл басында, баласынан айырылған ана) 3- топ Ана мен жылқышы (диалог) Оқушылар берілген тапсырма бойынша әртістік шеберліктерін танытады. Сабақты бекіту тапсырмасы ІІІ. Ой қорыту кезеңі 1-топ. Аққу –киелі құс эссе 2-топ Табиғат сұлулығы бес жолды өлең 3-топ Ананың махаббаты анаға хат Оқушылар берілген тақырып бойынша шығармашылық қабілеттерін танытады. Сабақтан алған әсерімен ой бөліседі. Кері байланыс Үй тапсырмасы 1- топ. Аққу бейнесі жаттау 2- топ Ана бейнесі Жаттау 3- топ Табиғат көрнісі жаттау Бағалау Қол шапалақтау, жұлдызша,төрт бұрыш, үш бұрыш | |
Просмотров: 1452 | Комментарии: 4 | |
Форма входа |
---|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Теги |
---|
Статистика |
---|