Главная » Статьи » В помощь учителю » Казахский язык и литература |
Пәні: Қазақ тілі Мерзімі: 08/12 Сыныбы: 6 «А» сынып Мұғалімі: КопееваД.А. Сабақ тақырыбы: Мен үйірмеге қатысамын Сабақ мақсаты: Мектептегі үйірме тақырыбына қатысты жаңа сөздерді қолдау арқылы сөз байлығын ұлғайту. Лексикалық тақырып аясында сын есімнің түрлерін меңгерту. Жаңа тақырып аясында түрлі тілдік тапсырмаларды орындату арқылы шығармашылыққа баулу. Сілтеме: Оқу бағдарламасы, «Қазақ тілі» оқулығы. Жетістік критерийлері: Сабақ барысында қысқа мәтіндерді талдау, сипаттау арқылы өзі қатысатын үйірмелер туралы толық ақпарат бере алады.Тақырып көлемінде шағын сөйлемдерді құрау арқылы тілдесімге түсіп, өзі қатысатын үйірмелерді сипаттайды. Сабақта қолданылатын материалдар: Интерактивті тақта, слайдтар, суреттер, парақшалар, кесте, желім қағаздар. Оқыту әдістері: Түсіндіру, сұрақ-жауап, «Дене мүшелеріңмен амандас» тренингі, топтық жұмыс, «Өрмекшінің торы» дидактикалық ойыны, жағдаяттық тапсырма, диалог, «БББ», «Ғажайып жетілік, «Қызыл өрік» сергіту жаттығуы. Дереккөздері: Әдістемелік құрал, дидактикалық материалдар, сөздік. Сабақ барысы: Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті Оқушыларға психологиялық ахуал туғызу «Дене мүшеңмен амандас» тренингі. Оқушылармен сәлемдеседі, түгендейді. Оқушылар бір-бірімен амандасады. Бір-біріне жақсы тілектер айтады. Топқа бөлу Оқушылардың қаламдарын жинап алып, топқа бөледі. Әр оқушы өз тобына жайғасады. Өткен сабақты тексеру Өткен сабақтың тапсырмасын тексереді. Кемшіліктерді анықтайды, түзетеді, бағалайды. Тапсырманы айтады, тақырып бойынша сұрақтарға жауап береді. І. Қызығушы-лықты ояту Оқушылардың жаңа сабаққа деген қызығушылығын арттыру мақсатында ой шақыру сұрақтарын қояды: — Балалар, сендер қандай үйірмелерге қатысасыңдар? Біздің мектепте қандай үйірмелер бар? Сендер не үшін үйірмелерге барасыңдар? Оқушылар сұрақтарға жауап береді. Сипаттайды. ІІ. Мағынаны тану 1. Сөздікпен жұмыс. Мұғалім интерактивті тақтадан тақырыпқа қатысты жаңа сөздермен таныстырады, аудармасын айтады. Оларды оқиды, оқушыларға қайталатады. Тыңдалым. Оқылым. Жаңа сөздерді тыңдайды, мұғаліммен бірге оқиды. Айтылым. Жаңа сөздердің дұрыс айтылуымен ауызша жаттығу жүргізеді. Топтық жұмыс 2. Мәтінмен жұмыс. Айтылым. Қисынды ойлау қабілетін жандандыру үшін 1-тапсырманы орындатады. Әр топтың тапсырмасымен таныстырады. І топ. Мәтінді оқып шығып, класстер құрастыру арқылы баяндау. ІІ топ. Мәтінге сұрақтар құрастыру. ІІІ топ. Мәтін бойынша постер құрастырып баяндау. Әр топ өздеріне тиісті тапсырмаларын орындайды. Сергіту «Қызыл өрік» сергіту жаттығуы. Сергітуді жасайды 3. Грамматика. Сын есімнің түрлерін меңгертеді. Сын есімнің түрлерін меңгереді. Жазылым. 2-тапсырманы орындатады. Қатыстық сын есім мен сапалық сын есімді екі бағанға бөліп жазады. IV. Бекіту 1.«Өрмекшінің торы» ойынын ұйымдастырады. Үйірме туралы сұрақ-жауап. 2.Интербелсенді тақтадан қатыстық сын есімдерді табады. 3. «Ғажайып жетілік» тест сұрақтарына жауап беру. Шеңбер жасап, бірі-біріне домалақ жіпті лақтыра отырып сұрақтар қояды. V. Бағалау Формативті бағалау. «Шағын шолу» тәсілімен парақшалар таратады. Тақырып аясында өзінің есінде қалған сөздерін, сөйлемдерін параққа жазады. VI. Үйге тапсырма Жаңа сөздерді, ережені есте сақтау. Өздерің барып жүрген үйірме туралы жазып келу. Үй тапсырмасын күнделіктеріне жазып алады VII. Рефлексия Желім қағаздар таратады. Сабақтан алған әсерлерін, ұсыныстарын жазуларын өтінеді. «БББ» парақшаларын таратады. Желім қағаздарға жазады, тақтаға жапсырады. | |
Просмотров: 2225 | |
Форма входа |
---|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Теги |
---|
Статистика |
---|