Главная » Статьи » В помощь учителю » Казахский язык и литература |
Ашық сабақ жоспары Сабақтың тақырыбы:“Асханада" Сабақтың мақсаты: Білімділік: Оқушыларды берілген тақырып бойынша ауызекі сөйлеу әрекетіне бейімдеу. Модуль бойынша алған лексикалық білімін практикамен ұштастыру. Топпен шығармашылық жұмыс істеуге үйрету. Тақырыпты қаншалықты меңгергендерін тексеру. Дамытушылық: Түрлі әдістер, сұрақ-жауап, ситуациялық элементтерін пайдалану арқылы оқушының есте сақтау қабілеттерін арттыру. Тәрбиелік: Бірлесе өзара көмектесіп жұмыс жасау, ұжымдылыққа тәрбиелеу, өз бетінше жұмыс істеуге дағдыландыру. Сабақтың әдісі: Репродуктивті сұрақ-жауап, іздендіру, әңгімелесу, жазба, талдау жұмыстары, ойландыру. Жұмыс түрлері: Жеке, топтық, жұптық. Сабақтың көрнекілігі: Интерактивті тақта, слайдтар, тірек-сызба, кәртішкелер. Сабақтың барысы: І Ұйымдастыру кезеңі: 1. Сәлемдесу. 2. Оқушыларды түгендеу. Сабақтың мақсаты:“Асханада тамақ ішемін”. Осы шақ. Модульді аяқтадық. Енді, осы оқып үйренген материалды қалай меңгергенімізді отырған қонақтарға көрсетейік. Олай болса, сәттілік тілеймін!!! Ал, назарларыңызды интерактивті тақтаға аударайық. Сабағымызды осы модульге кірген “Біздің мектеп” тақырыптан бастайық. Үйге берілген тапсырманы мына кластер арқылы кезектеп бір-бір сөйлем құрастырыңдар. үйіміз талапқа сай бірінші қабатты кабинеттер сынып жетекшісі ауласында директор білім, тәрбие орналасқан Сонымен, енді бір оқушы тақтаға шығып, кластер арқылы монолог ретінде әңгімелеп береді. ІІ кезең “Мектеп асханасы” Мына көріністерге қарап, бір-біріңе сұрақ қойып, жауап беріңдер. 1. Мектеп асханасы нешінші қабатта орналасқан? 2. Асхананың іші қандай? 3. Асханада не бар? 4. Асханада кімдер тамақтанады? 5. Асхана қызметкерлері кім? 6. Асхана тамағы қандай? 7. Аспазшылар тамақты қалай пісіреді? 8. Асханада даяшы бар ма? Сонымен “Мектеп асханасы” туралы кім әңгімелеп береді? ІІІ Жазба жұмыс. Сөйлемнен етістікті тауып, қай шақта тұрғанын анықтап, синтаксистік талдау жасаңдар. 1. Мен асханаға бара жатырмын. 2. Біз мектеп ауласында ойнаймыз. 3. Ол күніне үш рет тамақ ішеді. 4. Айдар үйге азық-түлік әкеле жатыр. Сонымен, осы шақты еске түсірдік, синтаксистік талдау жасадық. IV кезең: “Біліміңді байқап көр” Ұлттық тағамдар. Осы шақ (кәртішкемен жұмыс). Өткен тақырыптарды сұрақ-жауап арқылы қайталаймыз. Әр оқушы өзі таңдап алған сұрақ-кәртішкеге жауап береді. 1. Қазақтың қандай ұлттық тағамын білесің? 2. Жылқы етінен не әзірлейді? 3. Ас туралы қандай мақал-мәтел білесің? 4. Бие сүтінен не дайындайды? 5. Түскі асты қайда ішесің? 6. Таңертеңгі асты қайда ішесің? 7. Қазақтың басты ұлттық тағамы не? 8. Сен тамақты күніне неше рет ішесің? 9. Ұлттық сусындарға не жатады? 10. Сиыр сүтінен не әзірлейді? 11. Түйе сүтінен не әзірленеді? 12. Етістік деген не? 13. Нақ осы шақ неше түрге бөлінеді? Сонымен, сұрақ-кәртішкелеріне жауап бердік. V кезең: “Асханада тамақ ішемін” топтық жұмыс (шығармашылық). Үш топқа үш түрлі тапсырма беріледі. Тақырыпты монолог, диалог, жағдаят ретінде және басқа тәсілмен ашып көрсету. Ал, енді сол білгендерімізді практикалық жұмыспен ұштастырайық. І топ –“Пайдалы тағамдар” ІІ топ –“Зиянды тағамдар” ІІІ топ –“Ас мәзірі” VI кезең: Сонымен, балалар модуль бойынша алған білімімізді жинақтайық. 1. Бүгінгі сабағымыздан тағам туралы қандай мәлімет алдыңдар? 2. Зиянды тағам туралы не білдіңдер? 3. Сөйтіп, Фаст-фуд дегеніміз не? 4. Дұрыс тамақтану үшін қандай тағамдарға көңіл бөлу керек? VII Қорытындылау: “Мәтел – көңіл айнасы” Бүгінгі сабағымызды қандай мәтел арқылы аяқтауға болады? «Ас – адамның арқауы» - деп аяқтауға болады. VIII Үйге тапсырма:“Асханада тамақ ішемін” тақырыбына шығарма жазып келу. | |
Просмотров: 1130 | Комментарии: 2 | |
Форма входа |
---|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Теги |
---|
Статистика |
---|