Главная » Статьи » В помощь учителю » Казахский язык и литература |
Сабақтың тақырыбы:Уақыт. Сабақтың мақсаты: Білімділік: оқушыларға апта күндері туралы мағлұмат бере отырып, сөйлеу тілдерін, сөздік қорларын байыту. Дамытушылық: оқушылардың ойлау, есте сақтау қабілеттерін, сабаққа деген қызығушылығын арттыру. Тәрбиелік: оқушыларды уақытты дұрыс пайдалануға тәрбиелеу. Сабақтың түрі: ойын сабағы. Әдіс-тәсілдері: сұрақ-жауап, ойлау әдісі, әңгімелеу, аударма, жазба жұмыстары, ойын элементтері. Көрнекі құралдар: слайдтар, интерактивті тақта, суреттер. Пәнаралық байланыс: орыс тілі, орыс әдебиеті, өзін-өзі тану, ағылшын тілі, математика. Сабақтың барысы: І.Ұйымдастыру кезеңі — Балалар, бүгін бізге қадірлі қонақтар келіп отыр. Қонақтармен амандасайық. Сәлеметсіз бе! Денсаулық тілеймАуызекі сөйлеу: — Бір жылда неше жыл мезгілі бар? — Бір жылда төрт мезгілі бар. — Олар қандай? — Олар:қыс, көктем, жаз, күз. — Қазір жылдың қай мезгілі? — Қазір күз мезгілі. — Күз айлары қай айлар? — Күз айлары: қыркүйек, қазан, қараша. — Күз айлары туралы қандай тақпақты білеміз? Сентябрь — Қыркүйек, Көкөніс жүрміз тиеп. Октябрь — Қазан, Дала — тозаң. Ноябрь — Қараша, Ақ қара алаша. — Күзде қандай өзгерістер болады? — Күзде ауа райы салқын. Құстар жылы жаққа ұшып кетеді. Ағаштардың жапырақтары сарғайып, түседі.Гүлдер солады. Күзде жиі жаңбыр жауады. Қыркүйек айында балалар мектепке барады. Балалар, бүгін біз сіздермен 9- модуль бойынша «Уақыт » тақырыбымен танысамыз. Бүгінгі сабағымыздың мақсаты: Уақыт өлшемдерін дұрыс айта білуге машықтандыру. Лексикалық тақырып бойынша, сұраққа дұрыс жауап беруге сөздік қор жинап, тілдесім әрекетіне жетелеу. Уақытты тиімді пайдалануға, ұқыптылыққа үйренеміз. Сабағымызды бастамас бұрын бір –бірімізді қолдай отырып, сәттілік тілейік. Оқушылар: бір-бірінің қолдарынан ұстап , бір-біріне сәттілік тілейді: Сабағыңды жөндеп Әзірленсең-еңбек. Қиындықтың бәрін, Еңбек қана жеңбек! 2.Үй тапсырмасын тексеру. Мұғалім: Үйге қандай тапсырма берілді? Оқушы: «Жеті ұл»өлеңін жаттап келу, әнімен айту, сағаттың суретін салып келу. Оқушылар«Жеті ұл»өлеңін әнімен айтып береді. Сәл демалып тыным ал, Тақпақ жаттап , ұғып ал. Апта деген атайдың , Жеті бірдей ұлы бар. Біріншісі-Дүйсенбі Екіншісі- Сейсенбі Үшіншісі- Сәрсенбі Төртіншісі-Бейсенбі Бесінші ұлы-Жұма Алтыншы ұлы –Сенбі, Жетіншісі-Жексенбі. Мұғалім: Рақмет. Сонымен Апта атайдың неше ұлы бар екен? Оқушылар: Дүйсенбі ,Сейсенбі, Сәрсенбі, Бейсенбі, Жұма,Сенбі, Жексенбі. Жаңа тақырып: Сөздікпен жұмыс ітеу. Жыл-год, Ай-месяц Апта- неделя, Күн-день Сағат-часы (время), Минут-минута Секунд-секунда Мұғалім: «Уақыт» сонымен балалар өлшенеді. Жыл, ай, мезгіл, күн, сағат, секунд арқылы. (Слайд.) Бір жылда 4 мезгіл бар. Бір жылда 365 күн бар Бір жылда 12 ай бар. Бір айда 30-31 күн бар. Бір күнде 24 сағат бар. Бір сағатта бар 60 минут. Бір минутта 60 секунд бар. Жаттығулармен жұмыс істеу: 1 тапсырма. Слайдқа қарап сөйлем құрастырамыз. 1) Жылда, бір, 12, ай,бар.2)Аптада, бір, жеті ,күн, бар.3)Жылда,бір, 30-31күн,бар.4)Күнде, бір, 24, сағат,бар. 5)Сағатта, бір, 60, минут, бар. 6)Минутта, бір, 60, секунд, бар. 2 тапсырма. Сандарды сөйлету. 3 тапсырма. Біз нешінші күн ? деген сұраққа жауап береміз. Сәрсенбі (Үшінші күн) Жексенбі ( ?) Жұма (?) Бейсенбі (?) Сенбі (?) Оқулықпен жұмыс Кітптарымызды ашамыз 36 бет 4 тапсырма (Оқу орыс тіліне аудару.) 4 тапсырма Слайдқа қарап біз орысша жазылған ай аттарын біз қай мезгіл екенін айтамыз. Декабрь , Январь, февраль. Март,апрель,май. Май,июнь,июль. Сентябрь,октябрь,ноябрь. 5 тапсырма. Сөзжұмбақты шешу. Берілген сөздерді аударып толтырамыз. 1.Январь 2.Неделя 3.Февраль 4.Время 5.Год Оқулықтағы №5 тапсырманы орындаймыз. Сөйлемдерді толықтырып оқып, дәптерге жазып алу керек. Мысалы: Бүгін дүйсенбі. Ертең .... Бүгін жұма. Ертең ..... Бүгін сәрсенбі. Ертең ...... . Бүгін жексенбі. Ертен ..... . Үйге тапсырма беру: 36 бет 6 тапсырма: Сұрақтарға жауап беріп, сөздерді жаттау. Бекіту. Бағалау: | |
Просмотров: 739 | |
Форма входа |
---|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Теги |
---|
Статистика |
---|