Главная » Статьи » В помощь учителю » Казахский язык и литература |
Күні: Сабақтың тақырыбы: Азық-түлік дүкенінде Сабақтың мақсаты: 1)білімділік: оқушыларды азық- түлік атауларымен таныстыру, нанның қасиеттілігін түсіндіру 2)тіл дамытушылық: жуан және жіңішке дауысты дыбыстарды меңгерту 3)тәрбиелік: оқушылардың ойлау, қазақша сөйлеу, мәнерлеп оқу дағдыларын дамытып, еңбекке баулу Сабақтың түрі: жаңа сабақ Сабақтың типі: дәстүрлі Пәнаралық байланыс: қазақ әдебиеті, орыс тілі Қолданылатын әдіс-тәсілдер: түсіндіру, сұрақ- жауап, іздендіру, өзін-өзі бағалау, кері байланыс, Блум технологиясы Қолданылатын көрнекіліктер: компьютер, интерактивті тақта, азық- түлік суреттері Жұмыс түрлері: жазбаша, ауызша Сабақтың барысы: I.Ұйымдастыру кезеңі: 1.Сәлемдесу. 2.Тексеру. 3.Сұхбат. «Жеті сұрақ». Лексикалық тақырыппен жұмыс Ширату сәті. 1. Қардай аппақ, Балдай тәтті-ақ. а) сүт ә) қант б) су 2. Сырты жасыл, қатты, Іші қызыл, тәтті. а) пияз ә) алма б) қарбыз 3. Қалың киімді ұнатады Шешіндірсең, жылатады. а) қияр ә) пияз б)шие 4. Құрғақ жерде сақтайсың, Онсыз тамақ татпайсың. а) тұз ә) қант б) сүт 5. Аппақ қардай, Дәмі балдай. а) сүт ә) балмұздақ б) айран II.Үй жұмысын тексеру. «Дүкенге барамын» мәтінін әңгімелеу. Жалғаулықтармен толықтырып жаз. Әкем қарбыз .... қауын әкелді. Шешем алма .... қияр сатып алды. Атам алмұрт .... шие берді. Әжем пияз .... картоп тазалады. III.Жаңа тақырып. Жаңа сөздер: Қамыр – тесто Тоқаш – булочка Тандыр нан - лепешка Қалаш – бублик Қастерлеу - ценить Наубайхана – пекарня Қоқым – крошка Қасиет – свойства, качества Мәнерлеп оқыту. Осы берілген сөздерден сөз тіркесі, сөз тіркесінен сөйлем құрастыру. Тапсырма: Мыны сөздерде қай әріпті дұрыс қолдану керек. Ж....мсақ, т....тт...., ...о...ым, н...н . Тапсырма: Адасқан әріптер. Сөз құрастыру Ү К Н Е Д Д М Ә І Д Т Ш О Қ А Тапсырма: Суретпен жұмыс. Тапсырма: Сөйлеп үйрен Барды... НАНҒА Келді... Жақты... Тапсырма: Сөздік карта./ слайд/ Тапсырма: Мәтінмен жұмыс./суреттер/ IY.Бекіту. Мақал-мәтел 1.Нан болса—ойнап күлеміз, Нан болса—еркін жүреміз. 2.Нан болса - ән болады. 3.Нан –қасиет, Нан—береке Нан—мереке. Мәнерлеп оқу Тақырыбын пысықтау -тақырыбы не туралы? -нан қандай тағам? -нанды қалай қастерлеу керек? Y.Қорыту. Нені білдің? Нені білгің келеді? YI.Үй жұмысы. «Азық- түлік дүкенінде» диалог құру YII.Бағалау. YII.Қоштасу. | |
Просмотров: 972 | Комментарии: 2 | | |
Форма входа |
---|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Теги |
---|
Статистика |
---|