Главная » Статьи » В помощь учителю » Казахский язык и литература |
Сынып 4 Тақырыбы Көкшетау қаласы Жалпы мақсаты: 1.Ауызекі сөйлеу тілі қалыптасады, оқушылардың өткен тақырыптар бойынша білімі жинақталып, қорытылады. 2.Оқушылардың сөздік қорлары молайтылып, ойлау шеберліктері, есте сақтау қабілеттері арттырырылады. 3Отансүйгіш болып, елжандылық тәрбиеле алады. Мәдениетті, сыпайы болып, қоғамдық орындарда өзін – өзі ұстай біле алады. Күтілетін нәтиже 1.Ауызекі сөйлеу тілі қалыптасады, оқушылардың өткен тақырыптар бойынша білімі жинақталады, қорытылады. 2.Оқушылардың сөздік қорлары молайтылады, ойлау шеберліктері, есте сақтау қабілеттеріс арттырырылады. 3Отансүйгіш болып, елжандылық тәрбиеле алады. Мәдениетті, сыпайы болып, қоғамдық орындарда өзін – өзі ұстай біле алады. Әдіс –тәсілдер: Жұппен,топпен жұмыс,түсіндірмелі, сұрақ-жауап,баяндау, «Телеграмма» тәсілі. Көрнекіліктер мен жабдықтар: Оқулық, интербелсенді тақта, бағалау парағы, көңіл-күй дидары, карта, дәптер,тақырыпқа байланысты суреттер, стикерлер, маркер. Пәнаралық байланыс: География, тарих Сабақтың түрі Саяхат сабағы Сабақтың кезеңдері Мұғалім әрекеті 1.Ұйымдастыру 3 мин Оқушылармен амандасу.Сабаққа психологиялық дайындық Бақыт, бақыт Бақыт менде, бақыт сенде. Бақыт барлық жерде. Тыныштық, тыныштық Тыныштық менде, тыныштық сенде Тыныштық барлық жерде. Бейбітшілік, бейбітшілік Бейбітшілік менде, бейбітшілік сенде. Бейбітшілік барлық жерде болсын! (Оқушылар орнына отырады) -Балалар, сендерге мынадай бағалау парақшасын таратамын. Осы бағалау парақшасы бойынша өздеріңді сабақта бағалайсыңдар. (Интербелсенді тақтада бағалау парақшасын көрсету) Мағынаны тану 2 минут Балалар! Бүгін сабағымыз ерекше. Сабақта біз Көкшетау қаласына саяхат жасаймыз. Слайд көрсету (Көкшетау қаласы туралы бейнефильм). Сабақтың тақырыбы: «Көкшетау қаласы» 2.Үй тапсырманы тексеру 5мин Алдымен сапаржайға келіп билет сатып алу үшін үй тапсырмасын тексеруіміз керек.Үй тапсырмасы: сөздерді жаттау болды. Тапсырмасы: Қарамен жазылған сөздерді аударып, дұрыс сәйкестендіріп қою керек. Қима қағаздар: Каспий город Маңғыстау Родина Әкем на берегу Ақтау Каспийдің нефтепромышленник Ақтау үлкен теңіз Қазақстан менің область Қызығушылығын ояту 1-2 минут. Балалар,айтыңдаршы маған, бүгінгі сабаққа қандай мақсат қоямыз? 1.Сұрақтарға жауап береміз. 2.Жаңа сөздерді үйренеміз. 3.Сөз тіркестерін құрып жазамыз. 4.Жаңа тақырыппен танысамыз Сөздік жұмысы 4 мин Саяхатымызды бастамақ бұрын жаңа сөздермен танысайық алаң – площадь спорт сарайы – дворец спорта. Көкшетау мәдениет үйі – дом дружбы Ескерткіш-памятник мұражай – музей субұрқақ – фонтан 1.Сөз тіркестерін құрастыру Қолдану 10 мин -Балалар, біз қай қалада тұрамыз? Ақкөл қандай қала? Өте жақсы, ал енді біз Ақкөл автовокзалынан автобусқа отырып саяхатымызды бастайық. Міне Көкшетау қаласына да келіп қалыппыз 1.Бірінші аялдама «Абылай хан ескерткіші». Абылай хан ескерткіші — Көкшетау қаласында орнатылған. Үстіне шапан жамылған, басына биік бөрік киген, кеудесінде хан мөрі ілінген бейне түрінде кескінделген. «Көкшетау »мәтінімен жұмыс. Оқу,аудару Көкшетау – шағын қала.Қалада университет, ескерткіш,мектептер, мұражай,театр,саябақтар, балабақшалар бар. Көкшетаудың қасында атақты «Бурабай » курорты бар. Онда әдемі ормандар,көлдер, таулар көп. Көкшетау – жасыл қала.Көкшетау қаласы Ақмола облысының орталығы. -Балалар, осы мәтін бойынша сендер қазір сұрақ құрастырасыңдар,содан соң сәр топ сұрақтарға жауап береді. -Балалар, ал қазір бір ойын ойнаймыз.Ойынның аты «Моншақ ойыны » . әр топқа әр түрлі қима қағаздар таратылады.Осы қағазға 1 топ мәтіннен көптік жалғауы бар сөздерді табады,2 топ жекеше түріде жазылған сөздерді теріп жазады,3 топ мәтіннен септелген сөздерді теріп жазады.Содан соң осы қағаздардан моншақ жинаймыз (Орындалған тапсырманы қорыту) Талдау 5 мин Екінші аялдама «Көкшетау мәдениет үйі» Топтық жұмыс 1 топ – «Алаң» сөзін септеу-жазбаша дәптерде,тақтада 2 топ-«Сарай» сөзіне фонетикалық талдау жасау - ауызша 3 топ-«Көкшетауға барамын» сөз тіркесін I, II, III жіктеу- ауызша Сергіту сәті 2 минут Үшінші аялдама «Субұрқақ» 1,2,3, Біздер жинап күш, Шынығамыз,ойнаймыз., Сонда жақсы ойлаймыз. 1,2,3, 1,2,3, Жинап алдық күш! Жинақтау 5 мин 4 аялдама «Шоқан Уәлиханов ескерткіші» Ш.Уәлиханов туралы мәлімет беру Мәтін бойынша жұмыс. Оқушылар топтық жұмыс жүргізеді.Әр топта 1 редактор,3 корреспондент,1 сектретарь болады. Біз Көкшетау қаласына бардық. Көкшетау өте әдемі,таза,жасыл қала. Онда мұражай,ескерткіштер, театр, мәдениет үйі,мектептер мен балабақшалар бар. Маған Көкшетау ұнады. Рефлексия 4 минут 5 аялдама «Мұражай» «Телеграмма» тәсілі Оқушылар 3 топ болып ата-аналарына телеграмма жазады.Телеграммада қазақ тілі сабағында немен танысқанын жазады. Кері байланыс 2 минут Балалар сабақ сендерге ұнады ма? Ендеше қазір тақтаға шығып смайликтерді іліңдер Бағалау 1 минут -Балалар,ал енді бағалау парақшасын алып өздеріңе баға қойыңдар Үйге тапсырма 1 минут 87 б.5 тапсырма | |
Просмотров: 1044 | Комментарии: 1 | |
Форма входа |
---|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Теги |
---|
Статистика |
---|