Главная » Статьи » В помощь учителю » Казахский язык и литература |
Северо-Казахстанская область, Аккайынский район, с.Киялы КГУ Киялинская школа. Ильясова Умсунай Ислямбековна 6 сынып Сабақтың тақырыбы: Сын есімнің жасалу жолдары. Сабақтың мақсаты: Сын есімді сөйлемде ажырата білуге, жасалу тәсілдерін үйрету. Сабақтың міндеттері: Білімділік: Сын есімнің мағыналық түрлері туралы мағлұмат беру, мәтін мазмұнын ұғындыру. Дамытушылық: грамматикалық тапсырмаларды дұрыс, сауаттты орындау, сөздік қорын байыту. Тәрбиелік: Мейірімділікке, имандылыққа тәрбиелеу. Білімді саналы азамат болуға шақыру. Табиғатты аялап, қорғай білуге баулу. Сабақтың түрі: аралас сабақ. Сабақтың әдіс-тәсілдері: сұрақ-жауп, түсіндіру. Сабақтың көрнекілігі: кестелер, плакат, ойыншықтар. Пәнаралық байланыс: орыс тілі, әдебиет. Сабақтың барысы: І. Ұйымдастыру кезеңі: 1) Сәлемдесу, сынып қатысымын, даярлығын тексеру. 2) Психологиялық дайындық өткізу: - Балалар, екі қолымызды тіземіздің үстіне қойып, көздерімізді жұмамыз, менің айтқанымды қайталаймыз: “Мен, Қазақстан Республикасының азаматымын. Сондықтан Қазақстан Республикасының мемлекеттік тіл – қазақ тілінде оқимын, сөйлеймін, үйренемін деп уәде беремін.” 3) Жаңа тақырыпты жариялау: - Бүгінгі сабағымыздың тақырыбы: “Сын есімнің жасалу жолдары”. Сегодня на уроке мы узнаем как бразуюся сын есімдер. И научимся их образовывать. ІІ Үй тапсырмасын тексеру. - Енді, оқушылар, үй тапсырманы тексерейік.. - Үйге не берілді? (Дұрыс, үйге 89 беттегі 2 жаттығу берілді). Әр оқушы бір сөйлемнен оқып шығып, сол сөйлемдегі сын есімдерді көрсетеді. - Ал енді сұрақтарға жауап берейік. - Үйге берілген сөздерді хормен қайталайық. Сөздік жұмысын жазбаша орындау. ІІІ Жаңа сабақ: - Үй жануарларды еске түсіріп, септіктерді қайталайық. (Сөзді септет, сөйлем құрастыру). - Скажите, ребята, в русском языке на какие вопросы отвечает имя прилагательное? - Қазақ тілінде сын есім қандай сұрақтарға жауап береді? - А почему же в казахском языке имя прилагательное отвечает только на один вопрос? - Правильно, в казахском языке сын есім не имеет категории рода, числа и падежа. - Ребята, скажите в русском языке на какие разряды по значению делятся прилагательные? - В казахском языке сын есім подразделяются на качественные и относительные. - Ребята, скажите какие признаки называют качественные - прилагательные? - На какие признаки указывают относительные прилагательные? - При помощи чего образуется прилагательное в русском языке? - В казахском языке сын есім образуется при помощи суффиксов от разных частей речи при помощи жұрнақ. 1) Зат есімнен сын есімді құрастыр. Соль - соленый Лес – лесной Мечта – мечтательный Сила – сильный Гора – горный Вода – водный 2) Ережені ескерту дәптеріне жағызу. 3) 1ж. 90 б. ауызша орындау. (Сұрақтарын қойып, жұрнақтарын атау). IVСабақты бекіту: 1) Мұғалім плакатқа жазылған С. Оспановтың өлеңін мәнерлеп оқып шығады. Қызыл, Жасыл гүлдің, Қызыл сары күннің, Аппақ, таза қардың Суреттерін салдым. Мына бояу күлгін, Түсі емес пе көлдің? Түсі сары күздің, Түсі көкшіл мұздың, Бота, інген – бозы, Сары –қозы. Қап-қара анау қарға, Одан қара бар ма? Аю салдым қоңыр, Қара қоңыр – көмір. Ақсарысы - өзім, Қоңырқайы – көзім... Қиын емес маған, Бәрін бояй алам. 2) Өлеңді балаларға ішінен оқыту. 3) Екі оқушыға өлеңді дауыстап оқыту. 4) Сөздік жұмысы: Күлгін – фиолетовый Күл – 1) зола, 2) то же, что гүл Қоңырқайы – карие Қиын – трудно Бояу – краска Бояй алам – смогу выкрасить Мұз – лед Боз – светло-серый 5) Өлеңді аудару 6) Оқушылар сол өлең жолдарынан сын есімді тауып, олардан сөз тіркесін, сөйлем құрастырып, дәптерлеріне жазады. V Үйге тапсырма 2, 3 жаттығу 90 бет, жаңа сөздер. VI Оқушылар білімін бағалау. | |
Просмотров: 942 | |
Форма входа |
---|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Теги |
---|
Статистика |
---|