Главная » Статьи » В помощь учителю » Казахский язык и литература |
Сабақтын мақсаты:1)Өтілген модуль бойынша окушырардың білімдерін терендету,пысықтау 2)Сауатты жазуға,сөйлеуге үйрету. 3) Уақытты дұрыс үнемдеуге тәрбиелеу. Сабақтың әдісі: Сұрақ-жауап,сөйлесуі,түсіндіру. Сабақтың түрі:Аралас сабақ. Сабақтың көрнекілігі:Суреттер,оқулық,сызба-нұсқа. Пән-аралық байланыс:Орыс тілі,математика. Сабақтың барысы:1-Ұйымдастыру кезені. 1) Сәлемдесу. 2) Бүгін кім кезекші? Сыныпта кім жок? 3) Оку-кұралдарынды түгендендер. 1.Қайталау:а)сұрақ жауап 1.Бүгін ауа-райы қандай? 2.Қазір қай жыл мезгілі? 3.Бүгін айдың каншасы? 4.Күз айларын ата? 5.Аптаның қай күні? Үй тапсырмасын сұрау Үй тапсырмасына не берілді? «Тәуелік» деген сөзді талдау. Бүгінгі өтетін сабағымыз: Нәтіже сабақ. 1.Сөздікпен жұмыс. Қабырға сағаты-настенные часы. Қол сағаты-наручные часы. Қалта сағаты-карманные часы. 2.Мәтінмен жұмыс:Сағаттың шыгу. Тарихын мәнерлеп оқып білейіқ. 3. Суретпен жұмыс. Мынау каңдай сағат? 4.Сұраққа жауап айналып жауап айтып жаз. 1тәулікте-24 сағат бар. 1 сағатта-60 минут бар. 1 минутта-60 секунд бар. 100 жылда бір ғасыр бар. 12 ай 4 жыл мезгілі бар. 365 күнде бір ай бар. 30 күнде бір ай бар. 7 күнде бір апта бар. Карточка тарату. 5.Қане,балалар,енді сергіту жасап,демылып алайық. Сағаттын тіліндей Иіліп оңға бір Сағаттың тіліндей Иіліп солға бір Сағатқа қарап-ап Жаттығу онақ-ақ. 6. Фонетиканы қайталайық. 1) Қазақ әліппесінде қанша әріп бар? 42 2) Қанша дыбыс бар? 37 3) Қазақ тіліне тән дыбыс қанша бар? 9 4) Қанша дауысты дыбыс бар?12 олардың жіктелеуі жуан,жеңішке. 5)Қанша дауыссыз дыбыстар бар?25 дауыстың қатынасына қарай қаншаға бөлідені? Қатан,ұяң,үнді. 6)Қанша буын бар?3 буын бар,ашық,тұйық,бітіеу. 7) Қанша септік бар?7 септік бар. Ата? сұрағын ата? 8) зат есім дегеніміз не? Заттың атауын білдіретін есімді зат есім дейміз. Сұрақтары кім?не? Карточканы тексіру Фонетакалық талдау Септеу Кім? Не? 1 А-даусты,жуан 1.Атау септік не? сағат Ата Парта 2 П-дауыссыз,қатаң 2.Ілік септік неге? Сағаттың Әже Тақта 3 Т-дауыссыз,қатан 3.Барыс септік неге? Сағатқа. Әке Үстел 4 А-дауысты,жуан 4. Табыс септік нені? Сағатты. Ана Қалам 5 4 әріп,буын,1б. Тұйтық,2б.Ашық. 5. Жатыс септік неден? Сағаттан Мұғалім Кітап 6 6. Жатыс септік неде?Сағатта. Ұстаз Дәптер 7 7. Көмектес септңк немен? Сағатпен. Дәрігер Есік 8. Кім,қашан,қайда барды? Оля 8:00 де мектепке барды. Дина 9:00 де дүкенге барды. Айдос 10:00 да стадионға барды. Ринат 12:00 де театрға барды. 9. Сағат қанша болды?Сағатпен. 10. Сен не істедің? Суретпен жұмыс. Мен ояндым,мен жаттығу жасадым,мен тамақтандым,мен мектепке келдім,мен мектептен кеттім,мен үй жанадым,мен сабақ оқыдым. 4.Сабақ қорыту: Уақытқа байланысты сөзжұмбақты толтырыңыз. Топтастыру. ?ол са?аты Сағаттың түрлері ?табыр?а са?аты ?алта са?аты ?стел са?аты 5.Бағалау. 6.Үйге тапсырма:4-тапсырма. Мәтінді оқып келу.Жұмбақты жаттау.Сөздерді жаттау. | |
Просмотров: 798 | |
Форма входа |
---|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Теги |
---|
Статистика |
---|