Коллеги - педагогический журнал Казахстана

Учительские университеты

Главная » Статьи » В помощь учителю » Казахский язык и литература

Открытый урок 8 класс - "Қасиетті Түркістан қаласы"
Айнагүл Рақымжанқызы,
Қостанай облысының Әулиекөл ауданындағы
№ 121 Құсмұрын орта мектебінің қазақ тілі мен
әдебиеті пәнінің мұғалімі.

Қасиетті Түркістан қаласы.
Сабақтың мақсаты:
Білімділік: оқушылардың өтілген тілдік материалдарды қаншалықты меңгергендігін білу мақсатында түрлі жаттығу жұмыстарын жүргізу, жаңа тақырып аясында білімдерін қалыптастыру.
Дамытушылық: танымдық деңгейлерін көтеру, ойлау белсенділіктерін арттыру, сөздік қорларын молайту.
Тәрбиелік: мемлекеттік тілге деген құрмет сезімдерін қалыптастыру, адамгершілікке, отансүйгіштікке тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: аралас сабақ
Сабақтың әдісі: сұрақ- жауап, әңгімелеу, ой қозғау, деңгейлеп оқыту, пікірлесу, жинақтау.компьютерді қолдану, ізденушілік.
Сабақтың көрнекілігі: оқулық, интерактивті тақта, кәртішкелер.
Сабақтың пәнаралық байланысы: тарих, орыс тілі.
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі:
а) сәлемдесу; (- Балалар, бүгінгі күнге қараңдаршы, аспан ашық, күн жылы, көңіл күйіміз көтеріңкі, тамаша. Мен сендерге бүгінгі күнге жақсы көңіл-күй тілеймін. Барлығына сабақта сәттілік тілеймін.)
ә) түгелдеу;
б) сабаққа даярлық;
Таукебаева Аиза сабаққа даярлық туралы жауап береді.
Мұғалімнің кіріспе сөзі:
- Балалар, бүгінгі сабағымызда біз өткен «Қасиетті Түркістан қаласы» тақырыбын жалғастырамыз және өтілген сабақтарымызды қайталаймыз. Негізгі мақсатымыз – сөздік қорымызды байытумен бірге, қазақ тіліне деген құрметімізді таныту. Сабақта біріншіден үй жұмысын қайталаймыз, содан кейін тақырыпты жалғастырамыз , ал сабақтың соңында
өтілген тілдік материалдарды қаншалықты меңгергендігін білу мақсатында түрлі жаттығу жұмыстарын жүргіземіз.
ІІ. Үй тапсырмасын сұрау:
Оқушылар бір-бірден шығып сөздерді жазады.
а) жаңа сөздерді еске түсіру, оларды қатыстырып сөз тіркесін құрау;
1
қасиетті - священный
көне- древний
тығыз байланысты- тесно связан
саяси орталық-политический центр
алдымен-сначала
озық- лучший
кесене-мавзолей
ғибадатхана-молитвенный дом
мыңдаған-тысячи
сала-сфера
ә) сөздерді хормен қайталау
б) сөз тіркесін құрастыру
мысалы: көне қала
в) сұрақ- жауап
- Түркістан қандай қалаларының бірі?
- Бұл қала Қазақстанның қай аймағында орналасқан?
- Түркістан қаласы қазақ халқының несімен тығыз байланысты?
- Орта ғасырларда ол Орта Азия мен Қыпшақ даласы халықтарының қандай орталығы болған?
- Қасиетті Түркістанды не деп атаған?
- Қазір Түркістан қандай қала?
- Кесене неше бөлмеден және неше бөліктен тұрады?
- Түркістан қаласы неліктен әлемге әйгілі болған?
ІІІ. Жаңа сабақ . Қасиетті Түркістан қаласы.
1.Түркістан қаласы туралы бейнетаспа қарау. Түркістан қаласына бізді Бэлла апарады және таныстырады.
Екінші оқушымыз Мадина бізді Қасиетті Қожа Ахмет Йасауи кесенесін көрсетеді.
2. Мадина , Бэлла рақмет сендерге. Біз бүгін көп мәліметтерді білдік. Ал енді өз білімдерімізді көрсету үшін келесі тапсырмаларымызды орындайық.

3.Үш деңгейлі тапсырмалар.
І деңгей.
Әділбек, Дархан, Таня бірінші абзацты көшіріп тән дыбыстардың астын сызу.
ІІ деңгей
Синтаксистік талдау .
Бастауыш
Біз Түркістанға бардық.
Біз- кім? Бастауыш.
Баяндауыш
Мен Түркістанда болдым.
Кім? – мен - бастауыш, Мен істедім? – болдым-баяндауыш.
Толықтауыш.
Олар аттардың қара торысын таңдап алды.
Олар – кімдер?- бастауыш.
Олар не істеп алды?- Олар таңдап алды. Таңдап алды- баяндауыш.
Олар несін таңдап алды? – қара торысын- толықтауыш.
Анықтауыш.
Түркістан тарихи және туристік қала.
Не? – Түркістан- бастауыш.
Түркістан не болады?- қала – баяндауыш.
Түркістан қандай қала?- Түркістан тарихи және туристік қала.- тарихи және туристік – анықтауыш
Пысықтауыш.
Мерей жымын –жымын етіп сахнаға шықты.
Кім?- Мерей- бастауыш.
Мерей не істеді?- Мерей шықты- шықты –баяндауыш.
Мерей қайда шықты?- Мерей сахнаға шықты.- сахнаға- толықтауыш.
Мерей қайтіп сахнаға шықты?- жымын-жымын етіп- пысықтауыш.

ІІІ деңгей.
Диалог құру. «Қасиетті Түркістан қаласы»
( Бахтияр, Владимир, Мадина ,Камила)
ІҮ. Қорытынды.
1. Ал енді сабақты қорытындылаймыз. «Қасиетті Түркістан қаласы» туралы не білдік? Кім айтып береді?
2. Сұрақтарға жауап беру.
Ал енді жаңа тақырыппен бірге өткен тақырыптарды қайталайық.
- Фонетика деген не?
- Қазақ алфавитінде неше әріп бар?
- Бастауыш деген не?
- Баяндауыш деген не?
- Толықтауыш деген не?
- Пысықтауыш деген не?
- Анықтауыш деген не?
- Түркістан неліктен қасиетті?

Ү. Баға қою.
ҮІ. Үй жұмысы.4.4.6 т 67 бет. Өздерің тұратын жерлерің туралы шағын шығарма жазу.
ҮІІ.Мұғалімнің сөзі:
Балалар біз бүгін өте қызық тақырыпты өттік.Әр уақытта мемлекеттік тілдің мәртебесін көтеріп жүріңдер және мемлекетіміздің мақтанышы болыңдар.Сәттілік тілеймін.
Категория: Казахский язык и литература | Добавил: ainagulnurmanova (2016-03-31) | Автор: Нурманова Айнагуль Рахимжановна E W
Просмотров: 1029 | Рейтинг: 0.0/0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
Четверг, 2024-12-19, 1:41 PM
Приветствую Вас Гость

Форма входа

Категории раздела

Русский язык и литература [1611]
Школьный психолог [547]
История [783]
Опыт [554]
Научная кафедра [234]
Воспитание души [262]
Мастер-класс [251]
Семья и школа [201]
Компьютер-бум [271]
Английский язык [874]
Великие открытия [30]
Университет здоровья [142]
Математика [1278]
Химия [406]
Классному руководителю [701]
Биология [612]
Думаем, размышляем, спорим [113]
Казахский язык и литература [1894]
Краеведение [108]
Начальная школа [4177]
Беседы у самовара [26]
Мировая художественная культура [49]
Новые технологии в обучении [409]
Сельская школа [84]
Профильное обучение [89]
Демократизация и школа [34]
Физика [323]
Экология [198]
Дошколенок [1768]
Особые дети [330]
Общество семи муз [66]
Школа и искусство
Уроки музыки [668]
Авторские разработки учителя музыки СШ № 1 г. Алматы Арман Исабековой
География [494]
Мой Казахстан [248]
Школьный театр [84]
Внеклассные мероприятия [1275]
Начальная военная подготовка, гражданская оборона, основы безопасности жизнедеятельности [107]
ИЗО и черчение [233]
Физическая культура [591]
Немецкий язык [61]
Технология [321]
Самопознание [445]
Профессиональное образование [133]
Школьная библиотека [93]
Летний лагерь [26]
Дополнительное образование [70]
Педагогические программы [24]

Социальные закладк

Поиск

Друзья сайта

Академия сказочных наук

  • Теги

    презентация Ирина Борисенко открытый урок информатика флипчарт животные новый год 9 класс 5 класс творчество Казахские пословицы проект конспект урока 6 класс физика язык класс педагогика стихи Казахстан математика урок праздник наурыз познание мира музыка доклад программа литература география природа сценарий семья воспитание классному руководителю осень игра казахский язык и литература викторина Начальная школа тест конкурс ИЗО внеклассная работа литературное чтение Русский язык 3 класс технология воспитательная работа сказка Здоровье Оксана 8 марта искусство независимость английский язык психология учитель 3 класс биология статья внеклассное мероприятие классный час ЕНТ выпускной школа 1 класс Русский язык ЕГЭ тесты химия начальные классы Дети экология Дошкольники любовь разработка урока казахский язык самопознание Английский родители br конспект спорт критическое мышление патриотизм дружба дошколенок История обучение тренинг разработка 7 класс физическая культура игры КВН занятие детский сад физкультура Абай коучинг

    Статистика

    Рейтинг@Mail.ru