Главная » Статьи » В помощь учителю » Казахский язык и литература |
Айнагүл Рақымжанқызы, Қостанай облысының Әулиекөл ауданындағы № 121 Құсмұрын орта мектебінің қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі. Қасиетті Түркістан қаласы. Сабақтың мақсаты: Білімділік: оқушылардың өтілген тілдік материалдарды қаншалықты меңгергендігін білу мақсатында түрлі жаттығу жұмыстарын жүргізу, жаңа тақырып аясында білімдерін қалыптастыру. Дамытушылық: танымдық деңгейлерін көтеру, ойлау белсенділіктерін арттыру, сөздік қорларын молайту. Тәрбиелік: мемлекеттік тілге деген құрмет сезімдерін қалыптастыру, адамгершілікке, отансүйгіштікке тәрбиелеу. Сабақтың түрі: аралас сабақ Сабақтың әдісі: сұрақ- жауап, әңгімелеу, ой қозғау, деңгейлеп оқыту, пікірлесу, жинақтау.компьютерді қолдану, ізденушілік. Сабақтың көрнекілігі: оқулық, интерактивті тақта, кәртішкелер. Сабақтың пәнаралық байланысы: тарих, орыс тілі. Сабақтың барысы: І. Ұйымдастыру кезеңі: а) сәлемдесу; (- Балалар, бүгінгі күнге қараңдаршы, аспан ашық, күн жылы, көңіл күйіміз көтеріңкі, тамаша. Мен сендерге бүгінгі күнге жақсы көңіл-күй тілеймін. Барлығына сабақта сәттілік тілеймін.) ә) түгелдеу; б) сабаққа даярлық; Таукебаева Аиза сабаққа даярлық туралы жауап береді. Мұғалімнің кіріспе сөзі: - Балалар, бүгінгі сабағымызда біз өткен «Қасиетті Түркістан қаласы» тақырыбын жалғастырамыз және өтілген сабақтарымызды қайталаймыз. Негізгі мақсатымыз – сөздік қорымызды байытумен бірге, қазақ тіліне деген құрметімізді таныту. Сабақта біріншіден үй жұмысын қайталаймыз, содан кейін тақырыпты жалғастырамыз , ал сабақтың соңында өтілген тілдік материалдарды қаншалықты меңгергендігін білу мақсатында түрлі жаттығу жұмыстарын жүргіземіз. ІІ. Үй тапсырмасын сұрау: Оқушылар бір-бірден шығып сөздерді жазады. а) жаңа сөздерді еске түсіру, оларды қатыстырып сөз тіркесін құрау; 1 қасиетті - священный көне- древний тығыз байланысты- тесно связан саяси орталық-политический центр алдымен-сначала озық- лучший кесене-мавзолей ғибадатхана-молитвенный дом мыңдаған-тысячи сала-сфера ә) сөздерді хормен қайталау б) сөз тіркесін құрастыру мысалы: көне қала в) сұрақ- жауап - Түркістан қандай қалаларының бірі? - Бұл қала Қазақстанның қай аймағында орналасқан? - Түркістан қаласы қазақ халқының несімен тығыз байланысты? - Орта ғасырларда ол Орта Азия мен Қыпшақ даласы халықтарының қандай орталығы болған? - Қасиетті Түркістанды не деп атаған? - Қазір Түркістан қандай қала? - Кесене неше бөлмеден және неше бөліктен тұрады? - Түркістан қаласы неліктен әлемге әйгілі болған? ІІІ. Жаңа сабақ . Қасиетті Түркістан қаласы. 1.Түркістан қаласы туралы бейнетаспа қарау. Түркістан қаласына бізді Бэлла апарады және таныстырады. Екінші оқушымыз Мадина бізді Қасиетті Қожа Ахмет Йасауи кесенесін көрсетеді. 2. Мадина , Бэлла рақмет сендерге. Біз бүгін көп мәліметтерді білдік. Ал енді өз білімдерімізді көрсету үшін келесі тапсырмаларымызды орындайық. 3.Үш деңгейлі тапсырмалар. І деңгей. Әділбек, Дархан, Таня бірінші абзацты көшіріп тән дыбыстардың астын сызу. ІІ деңгей Синтаксистік талдау . Бастауыш Біз Түркістанға бардық. Біз- кім? Бастауыш. Баяндауыш Мен Түркістанда болдым. Кім? – мен - бастауыш, Мен істедім? – болдым-баяндауыш. Толықтауыш. Олар аттардың қара торысын таңдап алды. Олар – кімдер?- бастауыш. Олар не істеп алды?- Олар таңдап алды. Таңдап алды- баяндауыш. Олар несін таңдап алды? – қара торысын- толықтауыш. Анықтауыш. Түркістан тарихи және туристік қала. Не? – Түркістан- бастауыш. Түркістан не болады?- қала – баяндауыш. Түркістан қандай қала?- Түркістан тарихи және туристік қала.- тарихи және туристік – анықтауыш Пысықтауыш. Мерей жымын –жымын етіп сахнаға шықты. Кім?- Мерей- бастауыш. Мерей не істеді?- Мерей шықты- шықты –баяндауыш. Мерей қайда шықты?- Мерей сахнаға шықты.- сахнаға- толықтауыш. Мерей қайтіп сахнаға шықты?- жымын-жымын етіп- пысықтауыш. ІІІ деңгей. Диалог құру. «Қасиетті Түркістан қаласы» ( Бахтияр, Владимир, Мадина ,Камила) ІҮ. Қорытынды. 1. Ал енді сабақты қорытындылаймыз. «Қасиетті Түркістан қаласы» туралы не білдік? Кім айтып береді? 2. Сұрақтарға жауап беру. Ал енді жаңа тақырыппен бірге өткен тақырыптарды қайталайық. - Фонетика деген не? - Қазақ алфавитінде неше әріп бар? - Бастауыш деген не? - Баяндауыш деген не? - Толықтауыш деген не? - Пысықтауыш деген не? - Анықтауыш деген не? - Түркістан неліктен қасиетті? Ү. Баға қою. ҮІ. Үй жұмысы.4.4.6 т 67 бет. Өздерің тұратын жерлерің туралы шағын шығарма жазу. ҮІІ.Мұғалімнің сөзі: Балалар біз бүгін өте қызық тақырыпты өттік.Әр уақытта мемлекеттік тілдің мәртебесін көтеріп жүріңдер және мемлекетіміздің мақтанышы болыңдар.Сәттілік тілеймін. | |
Просмотров: 1029 | |
Форма входа |
---|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Теги |
---|
Статистика |
---|