Главная » Статьи » В помощь учителю » Казахский язык и литература |
Сабақ:ҮІ модуль, 3-сабақ. Екі дос. Тәуелдік жалғауы Мектеп: №42 Күні: 10.03.16 ж. Мұғалімі: Хамзина М.О. Сынып: 4 «А» Қатысқандар: 12 Қатыспағандар: 0 Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары Таныс сөздер мен тіркестері бар қысқа, қарапайым мәтіндердің негізгі жерлері түсіну Сабақ мақсаттары Барлық оқушылар орыдай алады: 1. Жаңа сөздердіоқиды және жатқа айта алады; 2. Сұраққа жауап беру арқылы өзінің досын тайды; Оқушылардың көпшілігі орындай алады: 1. Мәтінді түсініп оқиды; 2. Оқылым бойынша бағалайды; Оқушылар орындай алады: 1. Критерийге сай шағын мәтін құрайды; 2. Оқылым мәтіндерін салыстыра алады; Алдыңғы оқу Достық мағынасын түсінеді, жіктік жалғауларын ажырата алады. Тілдік міндеттер Оқу дағдыларын дамыту, мәтінді түсініп оқуға үйрету, жаңа сөздерді дұрыс оқу, мәтінді сауатты оқу. Жоспар Жоспарланған уақыт Жоспарлаған әрекеттер Ресурс Сабақтың басы 10 мин Ұйымдастыру 1. Сөзжұмбақ шешеді; 2. Шешуін тауып, сабақтың тақырыбын ашады; Е К І Д О С 1. Втроник 2. Личное окончание 3. Кружок 4. Дружба 5. Рост 6. Подружиться Үй жұмысын тексеру . Топтық жұмыс. Семантикалық карта толтыру Дос Жағы Жалғауы І ж. Мен - пын - пін ІІ ж. Сен - сың - сің ІІ ж. Сіз - сыз - сіз ІІІ ж. Ол - - АКТ Карточка Сабақтың ортасы Жұптық жұмыс. А,В,С – стратегиясын қолдана отырып, жаңа сөздерді меңгеру. Ақылды – умный (-ая, -ое) Зерек – способный (-ая, -ое) Тәрбиелі – воспитанный (-ая, -ое) Бірге – вместе Топтық жұмыс. - Мәтінді мұқият оқиды; - «Қабырғадағы рөл» стратегиясын қолдану арқылы тапсырманы орындайды. Мәтін бойынша қыздың суретін салады, оның ішкә жағына мәтін бойынш қызтуралы не білетіндерін жазады. Сыртына не сұрағылары келетіндерін жазады. Жеке жұмыс. Жазылым. 1. Жіктік жалғауын еске түсіру. 2. Аударып жазу Я ученик – мен оқушымын Я учитель – мен мұғаліммін Я шофер – мен жүргізушімін Я повар – мен аспазбын Топтық жұмыс. Синквейн стратегиясы бойынша оқушылар 5 жолдық өлең құрастырады. 1-топ «Дос» сөзіне 5 өлең құрайды 2-топ «Қыз» сөзіне 5 жол өлең құрайды Мыс: Дос Ақылды, тәрбиелі, зерек Сыйлайды, құрметтейді, бағалайды Менің досым бар Құрдас Жұптық жұмыс. Сызба бойынша сөйлем құрастырып оқу. Менің досым Керекті сөздер: ақылды, тәрбиелі, зерек Оқулық Постер, маркер АКТ Бағалау критерийі Сызба Сабақтың соңы Рефлексия Оқушыларға дайын түймедақ суреті беріледі. Оқушылар түймедақтың гүлтешелерін бояу арқылы сабаққа кері байланыс жасайды. Маркер Саралау – оқушыға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілетті оқушыға тапсырманы қалай түрлендіресіз? Бағалау – оқушы білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз? Пəнаралық байланыс – Денсаулық жəне қауіпсіздік, АКТ-мен байланыс. Құндылықтармен байланыс (тəрбие элементі). Рефлексия Сабақтың мақсаты мен оқу міндеттері орындалды ма? Бүгін оқушылар не үйренді? Сабақ қалай өтті, қандай деңгейде өтті? Жоспарланған саралау жақсы іске асты ма? (тапсырмалар сəйкес болды ма?) Уақытты қалай пайдаландым? Жоспарыма қандай өзгеріс енгіздім жəне Өз сабағыңызды талдау үшін осы бос орынды пайдаланыңыз. Сол жақта берілген сұрақтарға жауап беріңіз Қорытынды бағалау Ең жақсы өткен екі нəрсе (оқыту мен оқуға қатысты) 1: 2: Қандай екі нəрсе немесе тапсырма сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (оқыту мен оқуға қатысты)? 1: 2: Осы сабақтың барысында барлық сынып немесе жекелеген оқушылар жөнінде келесі сабағыма қажет болуы мүмкін қандай ақпарат білдім? | |
Просмотров: 1500 | Комментарии: 4 | |
Форма входа |
---|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Теги |
---|
Статистика |
---|