Главная » Статьи » В помощь учителю » Казахский язык и литература |
СҚО Петропавл қаласы «№1 жалпы білім беретін орта мектеп-интернаты» КММ қазақ тілі мұғалімі Шопанова Гүлсара Арманбекқызы Сабақтың тақырыбы: Сабақта Сабақтың мақсаты: 1. Оқушыларды берілген мәліметтер бойынша сұрақтар қоя білуге үйрету. 2. Оқушыларды сауатты жазуға дағдыландыру. 3. Сабақ тақырыбы аясында оқушыларды өз ойын анық жеткізе білуге баулу. Сабақтың түрі:аралас Пәнаралық байланыс: математика, орыс тілі сабақтары Сабақтың әдіс-тәсілдері: түсіндіру, сұрақ-жауап, ребус шешу, сурет бойынша, мәтін бойынша жұмыс түрлері, т.б. Сабақтың көрнекілігі ,ресурстары: сурет, ребус, сөздік, мәтін парақтары, ақ қағаз. Сабақтың өту барысы: Ұйымдастыру кезеңі: - Амандасу; - Оқушылармен тілдесу; - Оқушылармен бірге өлең жолдарын жатқа айту Арланба да, қорықпа, Айтқаныңды орында! Білесің бе, сен өзің – Бес саусақ бар қолыңда. Қайтадан бір санап ал, Құпиясы және бар – «Бес» алады сонда, Қол көтерген балалар! ІІ. Өтілген материалдарды еске түсіру. - Сан есімді еске түсіру; - Сан есімнің қандай түрлерін өттік? (есептік, реттік сан есім) - Мысалдар келтірейік (неше? Бір, он, мың;нешінші? Бесінші, тоғызыншы, бірінші, т.б.) - Осыған сай топтың атауын да анықтаймыз: (реттік сан есім, есептік сан есім) ІІІ. Ребус шешіп, сабақ тақырыбын ашамыз. + жатыс септігінің жалғауы (сабақта) «Сабақта» сөзін естігенде қандай сөздер еске түседі? (мұғалім, оқушы, парта, оқу құралдары, т.б.) Осы сурет бойынша 2 топ сұрақтар дайындайды. (алдарындағы қағаздарға 5 минут ішінде құрастырған сұрақтарын жазады) - Енді, балалар, құрастырған сұрақтарымызды кезекпен оқимыз, қайталанған сұрақты сызып тастаймыз. - Қандай сабақ болып жатыр? - Сыныпта қанша парта бар? - Бірінші қатарда қанша бала отыр? т.б. Сергіту сәті: Пазл жинау. (құрастырылған сурет бойынша 1-2 сұрақ құрастыру) - Мәтін бойынша жұмыс түрлерін орындау Қазір қазақ тілі сабағы сабағы. Сабақта 15 оқушы бар. 2 оқушы сабаққа келген жоқ. Мен қазақ тілі сабағына 1 кітап, 3 дәптер, 1 қалам әкелдім. Қазақ тілінде 5 жаңа сөз үйрендік. 1. Мәтінді топ ішінде мәнерлеп оқиды, аударады. 2. Мәтін бойынша 4 сұрақ құрастырып, екінші топқа сұрақ қояды. 3. Екінші топ сұраққа мәтін бойынша жауап береді. Сабақты бекіту: 3-тапсырманы орындау. Керекті сан есімдерді қойып, сөйлемдерді көшіріп жаз. Сан есімдерге сұрақтар қой. І топ. Біздің сыныпта барлығы ......... оқушы бар. Күреске ..... оқушы қатысады. Футболдан жарысқа ........ оқушы барады. ІІ. Топ. Қазақ тілі .... сабақ. ... шкафта 5 сөздік бар. .... партада Лиза отыр. Сабақты қорыту: сұрақ-жауап әдісін қолдану. - Есептік сан есімнің сұрақтары қандай? - Реттік сан есімнің сұрақтары қандай? - Мысалдар келтір. Үйге тапсырма: 199 бет 4-тапсырма. «5» - 3 есеп шығару «4» - 2 есеп шығару «3» - 1 есеп шығару. Бағалау: Белсенді оқушыларды бағалау. | |
Просмотров: 715 | Комментарии: 1 | |
Форма входа |
---|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Теги |
---|
Статистика |
---|