Главная » Статьи » В помощь учителю » Казахский язык и литература |
Сабақтың тақырыбы: Қазақстанның белгілі ғалымдары. Құрмалас сөйлем. Мақсаты: 1. Қазақстанның белгілі ғалымдары туралы түсінік беру. Топқа бөлінуе дағдыланып, топпен жұмыс істеуге үйренеді. Пәнге деген қызығушылығы арттады. 2. Мәтінді мәнерлеп оқи отырып, сұрақтар құруға , сұраққа жауап беруге, үйренеді. 3. Сөздермен сөзтізбегін құрып сөйлем құруға, оған үлгі бойынша синтаксистік талдау жасауға дағдыланады. Күтілетін нәтиже: Оқушылардың пәнге деген қызығушылығы мен сөздік қоры артады, Оқушылар топпен, жеке жұмыс істеуге дағдыланады. Сөйлемге синтаксистік талдау жасауды және кесте бойынша арқылы талдауды үйренеді. Сабақтың түрі: жаңа сабақ Сабақтың кезеңдері уақыты Жұмыс түрлері Мұғалімнің әрекеті немесе қызметі Оқушының әрекеті Ресурстар Күтілетін нәтиже 1Ұйымдастыру кезеңі Кері байланыс3-минут 2-кезең Өткенді пысықтау Үй тапсырмасын тексеру 3-кезең Жаңа сабаққа кіріспе. Ашық сұрақтармен жұмыс Миға шабуыл Мәтінмен жұмыс Гармматикалық бөлім Жазылым жаттығулар Бекіту. Мәтінмен жұмыс Сабақты қорыдындылау Үйге тапсырма Бағалау -сәлемдесу,топқа бөлу «Шеңбер бойымен жүру»ойыны арқылы сөздіктерді пысықтау. Деңгейлік тапсырмаларды орындағандарын тексеру. 3-деңгей. Сөздерге фонетикалық талдау жасау. (ғалым) 2деңгей- Сөздерге морфологиялық тапсырма жасау.(Қазақстандықтаға) 1-деңгей «Қазақстанның ғалымдары» туралы реферат жазу. «Реферат арқылы »арқылы тақырыпты ашу. Ашық сұрақтар Постермен жұмыс Мәтінмен танысу, мәнерлеп оқу, проблемалық сұрақтар,мәтінмен жұмыс, жұптық жұмыс, Концептуалды кестемен жұмыс Кестемен жұмыс. Тапсырмалар. Сурет пен сөздерді сәйкестендіру. «Мен –саған, сен маған» Концептуалды кестемен жұмыс Кері байланыс Мұғалім сәлемдеседі, посихологиялық сергіту сәтін өткізеді. Оқушылар бір-біріне білім туралы сәттілік тілеу. Оқушыларды топқа түрлі фигуралар арқылы топқа бөлемінде, сабақ барысында топ ережесін құруға тырысамын. Оқушыларға әр түрлі тақырыптарды айта отырып, әр оқушыдан сөздіктер сұрайды. Қима кесте үлестіріп ,үйге берілген тапсырмаларын өзара тексертеді. Мұғалім тексереді. Сабақтың тақырыбы қандай деп ойлайсыңдар? Ғалым дегеніміз кім? Ғалымдар қандай қандай адамдар? Ғалым болу үшін не істеу керек? Қазақстанның қандай ғалымдарын білесіңдер? «Қазақстанның ғалымдары» Әр топқа тапсырма береді. Мәтінмен жұмыс жүргізедң.. Мәтінді мәнерлеп оқытады, сұраққа жауап іздетеді. Құрмалас сөйлемнің ережесімен таныстырады. Оқушылар құрмалас сөйлемнің түрлерін концептаулды кестені толтыру арқылы еске түсіруге үйрету,ереже шығаруға үйретеді Оқушыларға тапсырманың орындалуын түсіндіреді. Сұрақ –жауап құратады. Құрмалас сөйлемді кесте бойынша құрамына қарай талдатады . .Оқушыларға «қол»арқылы сабақта болған үдерісі ұнадыма?,әлде жоқ па? Бағалауды қорытындылайды. Топқа бөліну,сабақ барысында топ ережесін құру,үйренуге,сақтауға тырысу. Оқушылар топпен отырған тәртібі бойынша белгілі тақырып бойынша бір-бір сөздіктер айтады. Оқушылар қимаға жазған қағаздарын тексереді, 1.Топтар орындаған тапсырмаларымен ауысады. Оқушылар жеке жұмыс орындайды,кейін тапсырманы жұп болып тексеруді үйренеді Сөздерге фонетикалық талдау жасайды. (ғалым) 2деңгей- Сөздерге морфологиялық тапсырма жасайды.(Қазақстандықтаға) 1-деңгей «Қазақстанның ғалымдары «туралы рефераттарын оқиды. Оқушылар рефераттарын оқып береді. Оқушылар сұраққа жауап береді. «Қазақстанның ғалымдары» Оқушылар қазақстанның ғалымдары туралы жазады. 1-тапсырма.Мәтінді оқып,сұрақтарға жауап беру. Құрмалас сөйлемнің ережесімен танысып , пысықтайды. 2-тапсырма.Берілген сөздердің синонимдерін табыңдар.Олармен сөйлем құрайды. 3-тапсырма. Көп нүктенің орнына тиісті сөздерді қойып жазады. Оқушылар суреттер сөздерді сәйкестендіреді. Оқушылар бір –біріне сұрақ жауап құрайды. Өз беттерінше диалог құрады. 2-топ 1-2 оқушыдан оқиды. Мәтіндегі сұрақтарға жауап іздейді. Құрамалас сөйлемді кесте бойынша талдайды Оқушылар салалас құрмалас сөйлемнің түрлерін концептаулды кестені толтыру арқылы еске түсіруді,сөйлем талдайды Салалас құрамаластың түрлерін пысықтау. Оқушылар бағалауды қорытады,сабақтың өту үдерісі туралы ойларын айтады.Бір-біріне екі жұлдыз,бір тілек айтады. Қайшы,маркер,мәтін,флепчаткалар,пламстр,түрлі-түсті қағаздар Суреттер, постер Үлестірме қағаздар. Проектор,қима қағаздар Концептуалды кестелер Постер, үлестрме қағаздарға топтастырп жазу Оқулықтағы мәтін тапсырмалары. Концептуалды кестелер Суреттер мен сөздер. Смайлик, «екі жұлдыз,бір тілек» Сабаққа оқушылыар сәттілік тілеп тілек айтады. Топқа бөлінуді үйренеді,өзара ынтымақтыстыққа көшіп,біріге жұмыс істей бастайды. Оқушылардың сөздік қоры артады. Өздері білетін сөздерін жаңа сөздермен толықтырады. Үй тапсырмасын тексереді. Сөздерге кесте бойынша фонетикалық талдау жасауды үйренеді. 2деңгей- Сөздерге морфологиялық тапсырма жасауды үйренеді 1-деңгей «Қазақстанның ғалымдары туралы «реферат жазып,қорғауцды үйренеді. Реферат жазуға талпынып үйренеді. Сұраққа толық жауап беруді үйренеді. Жазғандарын оқып,қорғауға үйренеді,топтық жұмыс жаңадан қалыптасады Мәтінді мәнерлеп оқып, сұраққа жауап беруді үйренеді. Құрмалас сөйлем туралы білімдерін толықтырады. Синоним сөздерді табып,сөйлем құрауға үйренеді. Сәкестендіруді үйренеді. Сұраққа толық жауап беру мен сыйластықты үйренеді Мәнерлеп оқуға үйренеді, Құрмалас сөйлемді талдауды үйренеді. Сөз тізбегін құрап,сөйлем құрайды. Топ өзара сұрақтар құрады Кесте бойынша салалас құрмалас сөйлемді талдауға үйренеді Әр жұмыстың бағалау критерийлері құруға үйренеді Оқу критерийлерін құрады Мәтінді бағалау критериилеріне көбірек мән береді Өзара тексеруді,бағалауды үйренеді Өз ойларын,пікірін айтуды үйренеді,әділ бағалайды. | |
Просмотров: 2194 | |
Форма входа |
---|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Теги |
---|
Статистика |
---|