Главная » Статьи » В помощь учителю » Казахский язык и литература |
Сабақ кезеңдері Уақыты Мұғалімнің іс әрекеті Оқушының іс әрекеті Бағалау Басы Ұйымдастыру к. Топқа бөлу Тақырыпты ашу Мақсаты Жаңа сөздермен жұмыс -Балалар көңіл-күйлерің қандай? - Сендер көңілді болғанда не істейсіңдер? - Қуанғанда не істейсіңдер? Орындықтарының артына түрлі-түсті стикерлер жапсыру арқылы -Біздің үстімізде не бар? -Киімдерің қандай? -Ендеше, бүгінгі біздің тақырыбымыз «Менің киімім» Киім түрлерін қазақ тілінде меңгереміз -Балалар біз «Балалар киімі» дүкеніне келдік. -Мынау қандай киімдер? -Жақсы -Қол шапалақтайды -Күледі, жымияды түрлі-түсті стикерлер бойынша топтарға бөлінеді -Киім -Жылы, көк, қара т.б. - Жаңа сөздерді қайталайды Бас бармақ арқылы Ортасы Сергіту сәті 1-тапсырма Топтық жұмыс Дүкеннен әр топ өздеріңе киім таңдап алыңдар және оны түсіндіреді Тоңса біздің қолымыз, Қолғапты киіп аламыз. Сарт-сарт-сарт Шапалақты соғамыз. Тоңса біздің аяғымыз, Етікті киіп аламыз Топ-топ-топ Топылдатып билейміз 2-тапсырма «Пазл» әдісі Киім бөліктерін құрастыру. Атын, түсін атау. 3–тапсырма Сәйкестендіру Түстер беріледі, қарсысында түрлі түсті киімдер тұрады Әр топ өздеріне киім таңдап алып, постер жасайды, түсіндіреді Мынау – көйлек. Мен көйлек алдым. Іс-әрекетті орындайды Топпен құрастырады, атайды. Киімдерді түсіне сай сәйкестендіреді Бас бармақ арқылы Бас бармақ арқылы Соңы Рефлексия 4-тапсырма Балық қаңқасы Мен қызыл көйлек кидім. Бес саусақ Сөйлем құрастырады Бас бармақ арқылы | |
Просмотров: 856 | | |
Форма входа |
---|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Теги |
---|
Статистика |
---|