Главная » Статьи » В помощь учителю » Казахский язык и литература |
Қазақ тілі. 8-сынып. Сабақтың тақырыбы: «Өсімдіктер әлемі» Мақсаттары: 1.білімділік:оқушылардың Қазақстан табиғаты туралы алған білімдерін бекіту,өз ойын жүйелі айта білдіру,өсімдіктер әлемі туралы түсінік беру. 2.дамытушылық:оқушылардың тілдерін,ой-өрісін лексикалық-грамматикалық тапсырмалар арқылы кеңейту,сөйлеу дағдыларын, логикалық ойлау қабілеттерін дамыту. 3.тәрбиелік:туған жер табиғатын сүюге,қорғауға тәрбиелеу. Сабақтың типі:жаңа сабақ Пәнаралық байланыс:география,биология,қазақ әдебиеті Көрнекілік:Қазақстан картасы,интерактивтік тақта,таблица-ереже, Қазақстан табиғаты,өсімдіктері,қорықтары туралы бейнекөріністер. «Науырзым қорығы» туралы деректі фильмнен үзінді Сабақтың әдіс-тәсілдері:өз бетінше іздену,баяндау, талдау, жинақтау,пікірталас. Сабақтың барысы 1.Ұйымдастыру кезеңі. 2.Сабақтың тақырыбын,мақсатын таныстыру:XI тарау- «Қоршаған орта» Үй тапсырмасы: «Қазақстан табиғаты», «Су –тіршілік көзі» Грамматикалық тақырып: «Қыстырма сөз», «Қаратпа сөз» Жаңа сабақ: «Өсімдіктер әлемі» Сабақтың эпиграфы: «Адамдардың табиғатсыз күні жоқ,мұны айтуға адамдардың тілі жоқ» 3.Қазақстанның әсем,көрікті,бай табиғатының көріністерін бейнелеген видеофильм көру. 4.Осы көріністерден «Табиғат» деген ұғымға сай сөздерді сызбаға жазып шығу: І топ:нені көрдік? ІІ топ:нені естідік? ІІІ топ:нені сездік? 5. «Қазақстанның әсем табиғаты туралы не білеміз?»тақырыбына оқушылардың хабарламалары: а/ «Қазақстанның таулары» туралы әңгімелету:І топ ә/ «Өзен-көлдері» туралы карта арқылы айтқызу:ІІ топ б/ «Су-тіршілік көзі»тақырыбында судың адам өміріндегі маңызы туралы әңгімелету: ІІІ топ в/Қазақстандағы мемлекеттік қорықтар туралы карта арқылы әңгімелету. г/ «Науырзым қорығы»туралы оқушының хабарламасы. «Науырзым қорығы» туралы деректі фильмнен үзінді көрсету. 6. «Сандарды сөйлетейік»:сандардың көмегімен Қазақстанның табиғат байлығы туралы әңгімелету. 7.Пікірсайыс: «Қазақстанның экологиялық жағдайын жақсарту қажет» Әрбір топ тақырып бойынша өз пікірлерін айтып дәлелдейді. 8.Жаңа сабақ: «Өсімдіктер әлемі»мұғалімнің кіріспе әңгімесі. 9. «Туған жерімізде кездесетін дәрілік өсімдіктер тақырыбына оқушының хабарламасы. 10.Жаңа сөздермен таныстыру: алуан түрлі-әр түрлі тіршілік-өмір-тірлік іс-жұмыс жаға-жиек жазық-мидай-тегіс қорғау-қамқорлық жасау 11.Мәтінді оқу,оқыту,мәтінге ат қою. 12.Мәтін бойынша қаратпа сөздерді қатыстырып сұрақ-жауап құрастыру. 13.Интерактивтік тақтада жұмыс: «Ағаштар», «Гүлдер» суреттері бойынша Қостанай өңірінде өсетін ағаштар мен гүлдерді аттарын атап, суреттерін атауларына сай орынға жылжытып қою:қайың,қарағай,терек,емен,шырша,бақбақ,раушан,қызғалдақ, қоңыраугүл,меруертгүл,қалампыр. 14. «Қате жазылған сөзді дұрыс жаздыру, дұрыс оқыту»: Өмер,байшешек, агаш,өсимдік,коль,тущы,мумкин,менінше,қазна. 15. «Полиглот»:Көп нүктенің орнына керекті сөзді үш тілде айту ,жазу. 1...өссе-жердің көркі. ... өссе-елдің көркі. 2...тал кессең-... тал ек. 3. ...-алтын қазына. 16.Жаңа сабақ пен өткен тақырып бойынша тест сұрақтарына жауап бергізу: 1.Көктемде шығатын алғашқы гүл қайсы?: а)раушан ә)қызғалдақ б)бәйшешек в)қалампыр 2.Қазақстанның «Швейцариясы» атанған жер: а)Алматы ә)Сарыарқа б)Жетісу в)Көкшетау 3.Оқшау сөздердің неше түрі бар?: а)4 ә)5 б)3 в)2 4.5 маусым қандай күн? а)Конституция күні ә)5Тәуелсіздік күні б)Республика күні в)Қоршаған ортаны қорғау күні 5. «Науырзым қорығы қай облыста орналасқан? а)Қостанай ә)5Алматы б)Атырау в)Ақмола 6.Қаратпа сөзі бар сөйлемді табыңдар: а)Оқушылар ағаш отырғызды. ә)5Алма гүл екті. б) Адамдар,табиғатты қорғаңдар в)Балалар сенбілікке шықты. 17.Қорытындылау:сөйлемді толықтыру: Табиғат- ... Өсімдік -... Су - ... 18.Оқушылардың білімін бағалау. 19. Үйге тапсырма:Дәрілік өсімдіктер туралы қосымша мағлұматтар жинақтау,хабарлама дайындау. т | |
Просмотров: 1973 | Комментарии: 2 | |
Форма входа |
---|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Теги |
---|
Статистика |
---|