Главная » Статьи » В помощь учителю » Казахский язык и литература |
САБАҚ: Фильмді сипаттау (Ұсқынсыз үйрек) Мектеп: Мостик орта мектебі Күні:28.05.2016 Мұғалімнің есімі: Жылқыбаева Ж.М. СЫНЫП: 1 Қатысқандар саны: 25 Қатыспағандар саны: 0 Сабақ негізделген оқу Мақсаты (мақсаттары) А1.1.1 Таныс сөздерді қолдану арқылы сұрақ қояды және сұраққа жауап береді Т2.1.1 Күнделікті өмірде қолданылатын таныс сөздердің мағынасын түсінеді. Т5.1.1 Тыңдаған мәтінді түсінеді, түсінгенін пікір, сұрақтар немесе қимыл арқылы білдіреді О2.1.1 Мәтіннің мағынасын түсіну үшін солдан оңға, жоғарыдан төмен оқылатынын біледі А3.1.1Тыңдаған мәтіндегі таныс сөздерді табады А5.1.1 Қарапайым фильмдер мен тыңдалым материалдары бойынша оқиғаларды талқылайды. Сабақ мақсаттары Барлық оқушылар: • Сөздерді буынға бөліп оқиды. Жаңа сөздердің мағынасын түсінеді. Оқушылардың басым бөлігі: • Фильмнің мағынасын түсінеді. Сұрақтарға жауап бере алады. Кейбір оқушылар: • Фильм туралы пікікрлерін айтады. Тілдік мақсат Оқушылар: • Жаңа сөздерді түсінеді. Ертегінің мазмұнын түсінеді. Негізгі сөздер мен тіркестер: Үйректің балапаны, аналығы, ұсқынсыз балапан, бақытсыз балапан, құстар, аққу. Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер: Талқылауға арналған тармақтар: Үйрек неге ерекше жұмыртқа табады? Сіз неліктен екенін ..... айта аласыз ба? Неліктен құстар оны қаламайды? Жазылым бойынша ұсыныстар: Алдыңғы оқу Отбасы бәйтерегі Жоспарланған уақыт Жоспарланған жаттығулар(төменде жоспарланған тақырыптармен қатар ескертпелерді жазыңыз) Ресурстар Басталуы 5 мин Ұйымдастыру. Құстар суреті арқылы топқа бөлу. (1 мин) Психологиялық ахуал қалыптастыру. Үйректер биі. (1 мин) Ресурстарды тарату. Құстар суретін тарату. Ортасы 33 мин (Ұ). Фильм көрсету. Фильмге байланысты сұрақтар қою арқылы өткен сабақпен байланыстыру. (5мин) Фильм не туралы? Басты кейіпкер кім? (Ұ). «кіші дөңгелек үстел» стратегиясы арқылы суреттер топтамасына сүйене отырып, мазмұнын қайталап айтып беру. (5 мин) (Ө). Оқушылар мұғалім көрсеткен суреттегі сөз тіркесіне қарап сөйлемдер құрайды. (1 мин) (Ж). Жұппен жұмыс барысында оқушы өз сөйлемін қасындағы досына айтып береді. (1 мин) Табыс критерйлері: Сұрақтарға жауап бере алады. Суретке қарап мазмұндай алады. Сөйлем құрай алады. Фильм. суреттер Аяқталуы 7 мин (ТЖ) Киндер сурприз шоколадтары арқылы фильмді талқылау. (4 мин) Стр: «Алты неліктен?» Неліктен үйрек ерекше жұмыртқа табады? Неліктен құстар оны қаламайды? Неліктен ұшқан аққуды өзіне өте жақын қабылдады? Неліктен ол қараңғы үңгірден шыға алмай жатты? Үйге тапсырма: Суреті бояу арқылы оқиғаны баяндау. Кері байланыс: оқушыларға сабақ ұнаса ! , сабақ ұнамаса ? белігісін қояды. (1 мин) Бағалау: сұрақтарға дұрыс жауапберген оқушылыарды бағалау. Киндер сурпиз жұмыртқалары | |
Просмотров: 1119 | Комментарии: 1 | |
Форма входа |
---|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Теги |
---|
Статистика |
---|