Главная » Статьи » В помощь учителю » Казахский язык и литература |
Сыныбы : 6 «Б» Сабақтың тақырыбы: Ел ордасы –Астана С. мақсаты: Оқушылар мәтінмен танысады, негізгі ойды анықтайды, жаңа сөздермен танысады. Елордасы-Астана туралы жан-жақты білімдерін кеңейтеді, алған білімдерін тапсырмалар арқылы бекітеді. Сұрақтарға жауап береді, ойды жүйелеп айту дағдыларын қалыптастырады. Мәтінді мәнерлеп оқи алады. Сөздік қорын молайта алады, өз ойларын еркін жеткізе білуге дағдыланады, оқушылардың тапқырлық, ізденімпаздық қасиеттері қалыптасады, дұрыс сөйлеуге үйренеді. Күтілетін нәтиже:Берілген тақырыпқа байланысты білімдерін толықтырады, жаңа сөздерді түсінеді, қолдана біледі, түрлі талдаулар жасайды, ел ордасы Астана туралы ұғымдарын кеңейтеді. С. ресурстары: оқулық, суреттер, интербелсенді тақта, видео, аудиожазба, стикер, маркер, флипчарт, смайликтер, қанатты сөздер Пәнаралық байланысы: әдебиет, музыка С.әдіс-тәсілдері Сұрақ-жауап, мәнерлеп оқу, топтық жұмыс, жұптық жұмыс Сабақтың барысы: І. Ұйымдастыру кезеңі 1) оқушылармен сәлемдесу 2) кезекшінің сөзі II.Психологилық дайындық - Балалар, біздің сабағымыздың мақсаты қандай? - Біздің мақсатымыз жаңа білім алып, үйрену және бар білімімзді ортаға салу. Мен сыныптастарыма сәттілік тілеймін! Көңіл –күйіміз тамаша! Қазақ тілінде сөйлейміз жарыса, Тілді оқуға жалықпаймыз, Қажет нарсені есте сақтаймыз. III.Үй жұмысын тексеру (өткен модуль бойынша). «Миға шабуыл» тәсілі арқылы сұрақтар қою: 1.«Сыйлық» сөзі қалай аударылады?(подарок) 2.Қазақ тілінде шырайдың неше түрі бар?(2 түрі:салыстырмалы, күшейтпелі) 3.Салыстырмалы шырайдың жалғаулары қандай?(-рақ,-рек,-ырақ,-ірек, -лау,леу,-дау,-де т.б) 4.Бата дегеніміз не ?(игі тілек, алғыс) 5.М.Мақатаев кім? (ақын) 6.М.Мақатаевтың шын аты? (Мұқаметқали) 7.Сын есім дегеніміз не? (заттың сынын, түр-түсін білдіретін сөз табы) 8.Бірінші мүшел жасты ата? (13 жас) ІІІ. Жаңа сабақ: 1. Ән тыңдау. Сұхбаттасу . - Балалар, әнді тыңдадыңдар қалай ойлайсыңдар бүгінгі тақырыбымыз не туралы? Астана - Дұрыс айтасыңдар. Оқушылардың назарын видеотаспаға аударамын, Астана тарихы туралы айтып өтемін. Сабақта жұмыс істеу бойынша критерийлерді атап өту,оларды сабақ барысында сақтау. 2. Жаңа сөздермен жұмыс: - сөздерді мәнерлеп оқу; - сөздердің қазақша аудармасын сұрау. 3. Мәтінмен жұмыс: І топ – 1 абзац ІІ топ – 2абзац ІІІ топ – 3,4 абзац Топпен жұмыс: «Уақыт тізбегі» әдісін жүргізу. 1 оқиға 2 оқиға 3 оқиға 4 оқиға 5 оқиға 6 оқиға мақал-мәтел 4.Сергіту сәті: Арман қалам ,ару қалам – Астанам, Әсемдігіне көз тоймайтын бас қалам, Есілімнің оң жағында гүлденген, Бәйтерегі қаламызға сән берген. Сол жағында Ханшатыр мен Ақ орда, Еліміздің тарихынан сыр шерткен. Шын жүрекпен тілеріміз жас қала, Жасай берші, жайнай берші, Астана! 5.Грамматикалық тапсырмалар: I – топ «Мемлекет» сөзіне фонетикалық талдау II – топ «Астана» сөзін тәуелдеу (жекеше, көпше түрде) III – топ «Астанада, ғимараттар» сөздеріне сөз құрамына талдау жасау. 5.1.Грамматикалық тапсырма “Адасқан сөйлемдер” Сөйлемдерді дұрыс құрып, септік жалғауы бар сөзді тауып, қандай септік екенін анықтандар. 1.Болашағы, зор, Астананың. 2.Астанада, ғимараттар,ғажап, зәулім,жатыр, салынып. 3.Ескерткіштері, бар, билердің, Астанада. 4.Астана, төрінде, Арқаның, орналасқан. 5.Қала, жас, сұлу, Астана, ең. Рефлексия:5 жол өлең құру. «Синквейн» - Астана Үйге тапсырма: 73 бет, 5- тапсырма Бағалау:Қортынды бағаны критерий бойынша бағалаймын. Кері байланыс: Оқушылар сабақтан алған әсерін стикерге жазып, ағашқа іледі. | |
Просмотров: 584 | Комментарии: 2 | |
Форма входа |
---|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Теги |
---|
Статистика |
---|