Главная » Статьи » В помощь учителю » Казахский язык и литература |
«Өзін-өзі тану» гимназиясы Қазақ тілі мен әдебиет пәнінің мұғалімі Ахмет Айгүл Сүйеубайқызы Сабақтың тақырыбы: Менің сүйікті әншім Сабақтың мақсаты: Ауызекі тілде сөйлей білуге үйрету. Сабақтың міндеттері: Тақырып бойынша сөйлеу дағдысын қалыптастыру. Оқушыларды сұрақтарға дұрыс, нақты жауап бере білуге, таза, қатесіз жаза білуге тәрбиелеу. Сөздік қорын, ойлау қабілеттерін, саббаққа деген қызығушылығын арттыру. Сабақтың түрі: аралас сабақ Сабақтың әдіс-тәсілі: түсіндіру, сұрақ-жауап, әңгімелеу. Сабақтың көрнекілігі: үлестірмелі қағаздар, интерактивті тақта, оқулық, журналдар, әншілердің суреттері, музыкаға байланысты мақал-мәтелдер. Сабақтың барысы: І. Ұйымдастыру кезеңі: Сәлемдесу Түгендеу Сабаққа әзірлеу ІІ. Үй тапсырмасын сұрау. ІІІ. Жаңа тақырып бойынша жаңа ұғымдар мен түсініктер қалыптастыру. Ән- көңілдің ажары,- демекші өлең айтқанды, тыңдағанды жақтырмайтын адам жоқ шығар. Әр адамның сүйіп тыңдайтын әні, әншісі болады. Мысалы, менің сүйікті әншім – Мақпал Жүнісова. Қазақстанның көптеген әнші –ақындарын білемін. Мыс: Ақан Сері Қорамсаұлы, Біржан сал Қожағұлұлы, Жаяу Мұса Байжанұлы, т.б. Қазақ әндерінің түрлері: Эстрадалық, халық әндері, терме, айтыс, т.б. Екі түбірден қосарланып жасалған қос сөзді қосарлама қос сөз дейді, мысалы: аяқ - табақ, құрт-құмырсқа, қып-қызыл, сап-сары, күп-күрең, үлкен-үлкен т.б.және т.б. Жаңа сабақ түсінікті болу мақсатында жаңа сөздермен таныстыру, тапсырмалар орындату. Жаңа сөздер: Әнші- певец (-ца) Сүйікті- любимый (-ая) Жақсы қасиет – хорошее качество Сыншы- критик Бесік жыры – колыбельная 1. Жаңа сөздерді пайдаланып сөйлемдер құрастыру. Мыс: Менің сүйікті әншім - Роза Рымбаева. 2. а) Мәтінмен жұмыс. (оқыту, аударту, әңгімелету) ә) Мәтіннен қос сөздерді тауып, дәптерлеріне жазу. 3. Шығармашылық жұмыс (әншілер туралы әр түрлі журналдар таратамын. Бір әншіні таңдап алып, сол туралы оқып, айтып беру) 4. бала-шаға, қыз-келіншек, қарама-қарсы, қолма-қол, жүре-жүре, бара-бара, айтып-айтып деген қос сөздерге мысалдар келтірту. Сергіту уақыты А) боз жорға» өлеңін айтқызу, билету Ә) Әншілердің суретін аттарымен алмастырып қоямын, соны тақтаға шығып, суреттің астына аты – жөнін сәйкестендіріп қояды. 5. Сұрақ-жауап әдісі: - Қандай әншілерді білесіңдер? - Қандай қазақтың әншілерін білесіңдер? - Қандай халық әншілерін білесіңдер? - Сүйікті әншілерің туралы айтып беріңдер? Несімен ұнайды? , т.б. 6. Музыкаға байланысты мақал- мәтелдер 1. Өлең – өмірді ұзартады. 2. Ақын мен әнші – адамзаттың бұлбұлы 3. Өлең – алтын, сөз – күміс (оқыту, аударту) Сабақты қорытындылау. 7. Кестені толтырту. Қазақ әншілері № Қазақ әншілері Әндері Үйге тапсырма: Сүйікті әншілері туралы мағлұмат жинап келу. Қазақ әндерінің 1 жатқа айтып келу. Бағалау. | |
Просмотров: 1406 | | |
Форма входа |
---|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Теги |
---|
Статистика |
---|