Главная » Статьи » В помощь учителю » Казахский язык и литература |
Сабақ тақырыбы: Нәтиже сабақ. Жеміс-жидектер мен көгөністер. Білімділік Әртүрлі тілдік тапсырмалар арқылы модуль бойынша алған білімдерін бекіту. Дамытушылық Модуль бойынша берілген тапсырмалар негізінде жұмыс істеу арқылы ойлануға, ізденуге жетелеу. Тәрбиелік Оқушылардың пәнге деген қызығушылығын арттыру Сілтеме Оқу бағдарламасы, «Қазақ тілі» оқулығы, жазу дәптері. Жетістік критерийлер Оқушының орташа жетістігі (ООЖ): оңай тапсырмаларды орындау арқылы өз білімін көрсете алады. Оқушының жоғары жетістігі (ОЖЖ): тақырып бойынша сөйлем құра алады, плакат бойынша сөйлеу. Негізгі түсініктер Жеміс, жидек, көгөніс. Сабақта қолданылатын материалдар Суреттер, желімқағаздар, А4 парағы, түрлі түсті қарындаштар мен фломастерлер, парақшалар. Оқыту әдістері Түсіндіру, сұрақ-жауап, сипаттау, әңгімелеу, «Шаттық шеңбері» тренингі, топтық жұмыс, сергіту жаттығуы. Дереккөздер Әдістемелік құрал, дидактикалық материалдар, сөздік. Тапсырмалар: Сабақ барысында мұғалім мен оқушының іс әрекеті: Тапсырма Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті І.Оқушыларға психологиялық ахуал туғызу (5 минут) Сабақты ұйымдастыру кезінде «Шаттық шеңбері» тренингін өткізу. Оқушыларға смайликтер таратып беру. Оқушыларға жақсы тілек тілей отырып ынталандыру. Жақсы сөз-жанды жадыратар. Мұғалім берген смайликтер бойынша топқа бөліну. ІІ. Өткен сабақты тексеру( 3 минут) Өткен сабақты тапсырмасын тексеру. Кемшіліктерін анықтау, түзету, бағалау. Тапсырманы айтады, тақырып бойынша сұрақтарға жауап береді. ІІІ. Мағынаны тану (17 минут) Тапсырмалармен жұмыс: А) Айтылым. Қисынды ойлау қабілетін жандандыру үшін 1-тапсырманы орындайды. Ә) Жазылым. 2-3 тапсырмаларды орындау. Б) 4-тапсырма «Суретті сөйлет». А) А4 бетке берілген сурет бойынша жеміс-жидек, көгөністің түсін, пішінін, қабығы бар ма, сапасын жазып айту (5 мин). Ә) 2-тапсырма (жоғалған әріптерді іздеу) (2 мин). 3-тапсырма (сөзжұмбақты шешу) (5 мин). Б) Сурет бойынша шағын әңгіме құру (5 мин). Сергіту сәті (3 минут) Мұғалім жапсырма қағаз таратады. Әр балаға жапсырма қағазға бір-біріне тілек жазғызу. Білгенге маржан (3 минут) Мұғалім жұмбақ жасырады. Оқушылар жауабын табады. ІV. Бекіту Т-кестесінің үлгісі берілген парақша таратып, толтырту. Оқушылар ия/жоқ үлгісін пайдаланып сұрақтарға жауап береді. V. Бағалау () Әр тапсырмаға баға беріледі. Топ жетекшісі бағалайды. Әр топ жетекшісі топ мүшелеріне баға береді. VІ.Үйге тапсырма «Көгеніс дүкенінде», «Жеміс дүкенінде», «Жидек дүкенінде» тақырыбына диалог құру. VІІ. Рефлексия Оқушыларға желімқағаз тарату. Оқушылар желімқағазға өте жақсы, орташа және нашар деген баға қойып жабыстырады. Жоспар: 1. «Шаттық шеңбері» (5 мин). 2. Үй тапсырмасын тексеру(3 мин). 3. Плакат жасау (5 мин). 4. Жоғалған әріп (3 мин). 5. Сөзжұмбақ (5 мин). 6. Суретті сөйлет (5 мин). 7. Сергіту сәті (6 мин). 8. Бекіту (5 мин). 9. Бағалау (3 мин). 10. Үйге тапсырма (2 мин). 11. Рефлексия (3 мин). 1. Саған бүгінгі сабақ ұнады ма? Тебе понравился сегодняшний урок? 2. Бүгінгі сабақтан көп нәрсе білдің бе? Много ли ты узнал за весь урок? Ия (да) /жоқ (нет) К...ртоп, алм...рт, құлп...най, қи...р, қау...н, таңқ...рай, қызыл...а, ба...ан. П...яз, ал...а, жүз...м, өр...к, қарб...з, ал...оры, ас...абақ, лим...н. С...біз, ана..., ш...е, шаб...алы, қызана..., қара...ат, ана...ас, орам...апырақ. | |
Просмотров: 994 | Комментарии: 1 | |
Форма входа |
---|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Теги |
---|
Статистика |
---|