Главная » Статьи » В помощь учителю » Казахский язык и литература |
Сабақ: Қазақ тілі Мектеп: №2 Бескөл орта мектебі Күні: Мұғалімнің есімі: Кажымуратов Жаксылык Сандыбаевич Сынып:5 Сабақтың тақырыбы: «Киім стилі мен сән үлгісі» Қатысқандар саны:13 Қатыспағандар саны: 0 Сабаққа негізделген оқу мақсаты(мақсаттары) 5.1.2.1 Тірек сөздер мен жетекші сұрақтар арқылы негізгі ойды анықтау (Т/А4) Сабақ мақсаттары Барлық оқушылар: • Мәтіннің мазмұнын түсінеді. Оқушылардың басым бөлігі: • Мәтіннен нақты ақпараттарды анықтайды. Кейбір оқушылар: • Мәтіннен тірек сөздер мен жетекші сұрақтар арқылы негізгі ойды анықтайды. Тілдік мақсат Оқушылар орындай алады: • Түсініп оқиды, мазмұнын айтады • Сұрақтар құрастырады • Мәтінге байланысты тапсырмалар орындайды. • Тірек сөздерді қолдана отырып, негізгі ойды анықтайды Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер: сән үлгісі, киім стилі, мәдениет, пішін, эстетика, сфера Диалог құруға/шығарма жазуға арналған пайдалы тіркестер: киім стилі, сән үлгісі, киім кию мәдениеті, қоғамдағы сұраныс, қазіргі кезде Талқылауға арналған сұрақтар: «Киім – адам айнасы». Не себепті? Ишара: Алдыңғы оқу Киім кию үлгілерін біледі Құндылыққа баулу Құндылықтарға бағдарланған тәсіл «Мәңгілік ел» Қазақстандық патриотизм және ынтымақтастық жауапкершілік, құрмет, өмір бойы оқып үйрену. Қазақстанда жасалған киім үлгілерін киюге баулу Пәнаралық байланыс Тарих, қазақ әдебиеті сабағымен байланысты, өйткені оқушылар ата-бабаларымыздың киімдеріне тоқталғанда тарихқа, әдебиетке жүгінеді. Жоспар Жоспарланған уақыт Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз) Ресурстар Басталуы 2 мин 3 мин Шаттық шеңбері «Танысу-тілек» (доп арқылы, бір-біріне беріп атын, тілегін айтып кетеді.) Топқа бөлу:«Қоржын» (әдемі қоржында 1-2 сандары жазылған қағаздар, соларды таңдау арқылы тобын анықтайды) «Ой шақыру» әдісі негізінде «Киімдер» жайлы тақтада суреттер көрсетіледі, тақырыпты өздері ашып содан соң, Сен киімді қалай таңдайсың? Бағасына қарап па, әлде еуропалық киім үлгісіне қызығасың ба? Сұрақты талқылап өту Көңілді әуен Слайд, интерактивтік тақта Ортасы Негізгі бөлім 13 мин 5 мин 10 мин 5 минут Аяқталуы 2 мин 2 мин 1 -тапсырма: Мәтінді түсініп оқу, мазмұнын ашу. Жұмыс түрі: топтық «Жигсо 1» әдісі. Мәтінді 2 топқа бөліп беремін.Түсініп оқиды. Сән ( франц. Moda, лат. Modus – өлшем, әрекет тәсілі)- киім кию мәдениеті, өмірдің әр түрлі сферасында жеке талғамның уақытша үстемдік етуі. Сән – әлеуметтік, экономикалық құбылыс. Адам қоғамының дамуына, жаңа тарихи қоғамдастықтар пайда болуына байланысты адам киімі де түбірімен өзгеріп отырады. Қазіргі сәнді демократияшыл деуге де болады, себебі қазіргі таңдау идеясы мен еркіндіктің көптігімен, яғни әртүрлі стильдерімен, пішіндерімен, үлгілерімен, көлемдерімен, киім ұзындығымен, алуан түсті гаммалығымен ерекшеленеді. Қазіргі сәнде екі бағыт айрықша көзге түседі: ол – ретроспективалы (өткенге бағытталған) және перспективалы Қазіргі кезде кез келген адамның өз қалауынша сәнді киінуіне мүмкіндігі бар. Тіге білетін және осы іске қызыққан адам өзіне ыңғайлы және сәнді бұйым тігіп кие алады. Киім өзінің бастамасын алғашқы қауымдағы шөптен жасалған белдік байламдардан, жануар терісінен денесіне жапқан жабулардан алады. Киімді суықтан, ыстықтан, жараланудан, сырып кетуден сақтап қалу үшін киеді. Киім үшін тек тікелей табиғаттан алынатын, өңдеуді қажет етпейтін материалдарды ғана пайдаланған. Мұндай киім қарапайым болған және не жыныстық не әлеуметтік жағынан айырмашылығы болмаған. Тарихи кезеңдерге байланысты адам қауымдарға бөліне бастағаннан кейін, киімді түрлі жыныстық, әлеуметтік, мүліктік белгілері бойынша бөліп қарау туындады. Осыған орай, костюм өзінің жетілуінің ерте кезеңінен бастап адамның қоғамдық өмірінде болып жатқан барлық өзгерістерін көрсетеді. Стиль ( лат. Stylus) – мәнер, сипат, ерекшелік. Сонымен қатар стиль сол дәуірдің мәдениетін, сұлулық туралы түсінігін, қоршаған ортаға қарым - қатынасын көрсететін тұрақты, анық, ерекшеленген дәуір тілі. Киімде бірнеше: классикалық, спорттық, романтикалық және фольклорлық стильдер болады. Мәтіннен нақты ақпараттарды анықтап, әр топ 5 сұрақтан құрастырады. «Сұрақ-жауап» стратегиясы негізінде 2 топ бір-біріне сұрақ құрастырады, кестеге жазбаша жауап береді. Жауаптарын топ-топтікін бағалайды. сұрақ жауап «Жигсо 1» әдісінің мақсаты: тақырыпты түгелдей қамту. Әр топ жетекші сұрақтар арқылы негізгі ойды анықтау 3-тапсырма. «Сәйкестендіру» әдісі. Жұппен жұмыс. Мәтіннен берілген сөйлемдердің сыңарын мағыналарына сәйкестендіріп, тауып жазыңдар.Жазып болған соң, «Қытай десерті» негізінде жанындағы жұппен алмастырып тексере қояды. 1. Сән-әлеуметтік, 2. Тіге білетін адам 3.Қазіргі кезде кез келген адамның 4.Стиль-мәнер, 5. Киімді суықтан, ыстықтан, жараланудан 6. Қазіргі сәнді 1.өз қалауынша киінуіне мүмкіндігі бар 2. сипат, ерекшелік. 3. сақтап қалу үшін киеді 4. демократияшыл деуге болады 5.ыңғайлы және сәнді бұйым тігіп кие алады 6. экономикалық құбылыс . «Зертханалық жұмыс»-зерттеу жұмысы 2-тапсырма: Әр топ сән үлгілерін салу, өздері құрастырған сән үлгілерін көрсету, қорғау. Мақсаты: Өз ойындағы эскиздар арқылы сабақты қорыту 4-тапсырма: Жұмыс түрі: жеке «Өз сөзіңмен жаз» әдісі: «Қазақ халқының киім үлгілері қандай болу керек» тақырыбында ойтолғау жазады. Жазып болған соң, бірінікін бірі бағалап, ең таңдаулыларын салыстыра отыра біздің киім осындай үлгіде болу керек деген ойға келеді. Мақсаты: ұлттық киімдерді еске түсіру арқылы тақырыпты бекіту Бағалау критерийлері Дескрипторлар -Мәтінді түсініп оқып, мазмұнын ашады. -Мәтіннен нақты ақпараттарды анықтайды, -Мәтіннің негізгі ойын анықтау үшін сұрақ-жауап құрастырады . -мазмұнын айта алады. - мәтіннен нақты ақпараттарды анықтай алады, -мәтіннен тірек сөздерді табады -сұрақтар құрастырады және сұрақтарға жауап береді. Бекіту: Рефлексия. Білдім Білгім келеді Кері байланыс: Тақтада күннің көзі мен бұлт ілулі тұрады. Қоңырау болғанда оқушылар егер сабақ қызықты өтсе, күннің көзіне алдындағы стикерін, ал сабақ қызықсыз өтсе, стикерді бұлтқа жапсырып кетеді. Мәтіннің тексті жазылған үлестірмелі қағаздар Үлестірме парақтар Ватман, маркер Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз? Бағалау – Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? Пәнаралық байланыс Оқушылар өз пікірлерін түсінікті жеткізу үшін барлығына дерлік мәтін берілді. Сабақты күрделендіру барысында топтық жұмыста зерттеу жұмысы берілді. Бекіту мақсатында жеке жұмыс негізінде ойтолғау жаздырдым Сабақ Блум таксономиясы бойынша білу, түсіну, қолдану, жинақтау негізінде құрастырылды. Тақтада күннің көзі мен бұлт ілінген егер сабақ жақсы өтсе, стикерді күнге іледі, сабақ түсініксіз болса бұлтқа іледі. Тарих, қазақ әдебиеті пәнімен байланысты Қорытынды бағамдау Қандай екі нәрсе табысты болды(оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: 2: Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды(оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: 2: Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім? | |
Просмотров: 1775 | Комментарии: 3 | |
Форма входа |
---|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Теги |
---|
Статистика |
---|