Главная » Статьи » В помощь учителю » Казахский язык и литература |
Сабақтың тақырыбы: А.Құнанбайұлының «Қыс» өлеңі Сабақтың мақсаты: А.Құнанбайұлының «Қыс» өлеңі туралы мағлұмат алу Міндеттері: Қыс өлеңі бойынша сұрақ қоя алу, өзара сөйлесе білу. Сөздермен сөйлем құрастыру, алған білімдерін пайдалана және жинақтай білу. Табиғатты қорғауға, қыс мезгілін сүюге үйрену. Күтілетін нәтиже: Қыс өлеңі бойынша сұрақ қоя алады, өзара сөйлесе біледі. Сөздермен сөйлем құрастыра алады, алған білімдерін пайдалана және жинақтай біледі. Табиғатты қорғауға, қыс мезгілін сүюге үйренеді. Техникалар, көрнекіліктер: АКТ, қыс мезгілі туралы үлестірмелі материал, плакат, суреттер, сызбалар. Сабақтың барысы: 1.Ұйымдастыру кезеңі.(1 минут) Оқушылар үй тапсырмасын айтады. (5 минут) Ой қозғау: «Қыс» дегенде көз алдарыңызға не елестейді? (2 минут) Қыс мезгілі туралы өлең жазған ақынды білесіздер ме? А.Құнанбайұлы кім? ( ұлы ақын, ойшыл, философ, сазгер, аудармашы, қазақ әдебиетінің негізін салушы) - Бүгінгі тақырыбымыз қандай деп ойлайсыздар? Мұғалім: Дәптерлеріңді ашып, бүгінгі күнді және сабақтың тақырыбын жазыңдар Деңгейі Сұрақтар және тапсырмалар Уақыты Білу Топтық жұмыс (1+2+5 минут) Интербелсенді тақтадан А.Құнанбайұлының «Қыс» өлеңін тыңдайды, есте сақтайды. 103-бет. Әр оқушы 1 шумақтан өлеңді оқиды. Әр шумақтың мазмұнын есте сақтау үшін образды көз алдарына елестетеді. (2-минут) Өлең мазмұны бойынша сұрақтарға жауап беріңдер. (2 минут) 1. Ақын қысты кімге теңеген? 2. Шал қандай? 3. Басқан жері не істеді? 4. Дем алысы қандай? 5. Кім әлек салды? 6. Не киген? 7. Көзін не жапты? 8. Басын сіліккенде не болды? 9. Қалай долданғанда? 10. Не шайқалды? 11. Балалар не істеді? 12. Малшы не істеді? І топ – өлеңнің 1, 2 шумақпен; ІІ топ – өлеңнің 3, 4 шумағымен жұмыс істейді. Сөздік жұмыс: Өлеңді оқып, түсініксіз сөздерді сөздіктен қарап (104-бет), есте сақтаңдар.(2 мин.) Флеш-кәртішкесіне жазылған орысша сөздерді оқиды, аударады, сөйлемдер құрастырады. Сөздер: сақалды, мылқау, қырау, сіліксе, мазаңды, долданғанда, шайқалды, домбығып, шидем. (1минут) 1-тапсырма. Әр оқушы өлеңді түсініп оқиды. (1-минут) Адам кейпінде қыстың суретін бейнелеп тұрған тұсты кім тауап оқиды? Малшы туралы айтылған тұсты кім тауап оқиды? Балалар туралы айтылған тұсты кім тауып оқиды? Жұптық жұмыс. Өлең мазмұны бойынша сұраулы сөйлемдер құрастырып, өзара сөйлесуге дайындалыңдар. (2 минут) Түсіну Топтық, ұжымдық жұмыс (5 минут) 2-тапсырма. Өлеңді қара сөзге айналдырып жазып, ақынның айтпақ ойын өз сөздеріңмен білдіріңдер. (2 минут) І топ – 1, 2 - шумақта не туралы айтылған ? - ... ІІ топ – 3, 4 - шумақта не туралы айтылған ? - ... «Бинго» сұрақтарына жауап беріңдер. Әр оқушының алдында №1-ден №5-ке дейін бинго билеттері жатады. Мысалы: оқушының алдында №4 билет жатса, 4-ші сұраққа жауап береді. (2 минут) 1. Ақын қысты неліктен кәрі шал бейнесінде суреттейді? 2. Неге қысты соқыр, мылқау деп сипаттайды? 3. Не себепті алты қанат ақ орда үй шайқалды? 4. Неге балалардың беті-қолын үсік шалды? 5. Не себепті малшы шыдамай теріс айналды? Қолдану Жеке, топтық жұмыс (5+2 минут) Сіз жазушысыз. Өз қалаңдағы қыс мезгіліне әңгіме жаз. Мысалы: Қыс мезгілі. Мен саябақта қыдырып жүрмін. ... (Елестету, еске түсіру арқылы көргендерін, сезімдерін бірнеше сөйлеммен жеткізу). (3 минут) Сергіту сәті: «Бәрін кері жаса» ойыны (1 минут) Талдау Топтық жұмыс (7 минут) 3-тапсырма – Әр топ кластермен өлеңнен негізгі 2 сөйлем мен сол 2 сөйлем ішінен 2 сөз жазыңдар және өлеңнің негізгі идеясын жазыңдар: . Мұғалім: І топ қорғап жатқанда басқа топ оқушылары, олардың айтқандарын тыңдап жазып алып отырады. Мұғалім: Сендерге қай оқушының талдап, түсіндіргені ұнады? Неге? Ең жақсы түсіндірген қай оқушы деп ойлайсыңдар? Неге? 4-тапсырма. Кубикпен жұмыс. «Қыс» дегенде көз алдыңа не елестейді? Қыстауды сипатта. Қыстаудың ерекшелігін талда.Қыста адамдар мен жан-жануарлар тіршілігінде болатын өзгерістерді суреттеңдер. Қыстау мен жайлауды салыстыр. Қыс мезгілінің кереметін дәлелде. Қыстауда тұруға кімдерге ұсынар едің? Неге? Мұғалім «Жады картасымен» сабақты түсіндіреді. (2 минут) Жинақтау Оқушылар «Жады картасымен» өлең мазмұнын әңгімелейді (3 минут) Қорытынды Тест тапсырмасын орындайды. Бірін-бірі тексереді. «Сабақта өткенді еске түсіру» Оқушылар сабақ барысында (тыңдағанда, оқығанда, оқушылармен сөйлескенде, мұғалім түсіндіргенде) алған әсерлерін, ойларын айтады. (3 минут) Бағалау Маған қыс мезгілі ұнайды, себебі ... Маған қыс мезгілі ұнамайды, себебі ... (1 минут) Бағалау парақтарын оқушылардан алып, соңғы қорытынды бағаны қойып, түсініктемелер айту. Рефлексия Не жеңіл болды?/не ұнады? Не қиын болды?/ не ұнаған жоқ? Тағы не білгілерің келеді? (1 минут) Үйге тапсырма: А.Құнанбайұлының «Қыс» өлеңін жаттау. Қыс туралы өз «Жады картасын» жасау. (1 минут) Орындаған: І санатты қазақ тілі пәні мұғалімі Сыздықова Айслу Габденовна | |
Просмотров: 478 | Комментарии: 3 | |
Форма входа |
---|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Теги |
---|
Статистика |
---|