Главная » Статьи » В помощь учителю » Казахский язык и литература |
САБАҚ:Үй жануарлары Мектеп: Күні: Мұғалімнің есімі: Садыбекова С. СЫНЫП: 1 Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: Сабақ негізделген оқу Мақсаты (мақсаттары) О1 Зейін қойып оқу Т5Тыңдалған және оқылған мәтіндер бойынша сұрақтарға орынды жауап беру Сабақ мақсаттары Барлық оқушылар: Сөздердің мағынасын түсінгендігін суретпен, сөйлеммен, іс қимылмен көрсете алады. Оқушылардың басым бөлігі: тақырыпқа қатысты сөздердің кем дегенде төртеуін есте сақтайды;оларды көрнекілікпен дұрыс байланыстыра алады. Кейбір оқушылар: Сөздердің мағынасын түсінгендігін суретпен, сөйлеммен, іс-қимылмен көрсете алады,сұрақтарға орынды жауап бере алады Тілдік мақсат Оқушылар орындай алады: Тақырыпқа қатысты сөздерді орынды қолданады,тыңдаған мәтіндегі таныс сөздерді табады. Кем деген төрт жаңа сөздің мағынасын түсінгендігін сөйлем құрастыруда көрсете алады. Негізгі сөздер мен тіркестер: Үй жануары, үй жануарларының атаулары, төлдері. Қара қозы, ақ лақ, қоңыр құлын, т.б. Алдыңғы оқу «Үй жануарлары» тақырыбына сұрақ-жауап Жоспарланған уақыт Жоспарланған жаттығулар(төменде жоспарланған тақырыптармен қатар ескертпелерді жазыңыз) Ресурстар Басталуы 10 мин 1. Ұйымдастыру кезеңі 2.Психологиялық ахуал жасау (Шаттық шеңбері). 2 мин 3. Топқа бөлу. Оқушыларға суреті үй жануарлары бар қағаз таратылады.Балалар суретте бейнеленген жануарлардың дыбысын шығарып,сол бойынша топ құрайды.3 мин 4.Миға шабуыл.Көрген бейнежазба арқылы сабақтың тақырыбын анықтайды. 5 мин Қиылған суреттер Суреттер қолдану Ортасы 25 мин 1.Үй жануарларын төлдерімен бірге суреттерін слайдтан көрсете отырып таныстыру 9 мин А) Оқушылар көреді Ә) Өздеріне таныс сөздерді айтып шығады Б) Жаңа сөздерді қайталау(хормен), жекелей В) Сөз тіркестерін құрап айту. Г) Үй жануарларының атауларын тізбектей оқиды. 2. Жай сөйлем арқылы үй жануарын сипаттау үлгісін көрсету. Менің мысығымның түсі қара. 4 мин Сергіту сәті Үй жануарларының қатысуымен бейне ролик 2 мин 3. Үй жануарларының төлдерін сәйкестендіру 7 мин 4. «Стоп кадр» тақырыбына «Пантомима» ым-ишара арқылы жануарды бейнелеу. 3 мин Тақырыпқа байланысты суреттер, интербелсенді тақта Қағаз, қарындаш Аяқталуы 10 мин «Төртінші артықты тап» бойынша тақырыпқа сай емес суретті табу. 3 мин Кері байланыс. «Ыстық орындық». Сұрақ – жауап. 3 мин Үй тапсырмасы: жаңа сөздерді жаттау 2 мин Бағалау 2 мин Суретті карточкалар Қосымша ақпарат Саралап оқытылатын оқушы жоқ Саралау-Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз? Бағалау-Оқушылардың үйренгенін қалай жоспарлайсыз? Пән аралық байланыс Қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері АКТ мен байланыс Құндылықтардағы байланыс • Үлестірмелі алақан. • Деңгейлік тапсырма. • Мадақтау • Смайликтер • Стикерлер • Әлемтану, дене шынықтыру, орыс тілі. • Сергіту сәтін жасату, адами құндылықтарды түсіндіру. тіл тазалығы,тіл мәдениеті. Таза сөйлеу. Рефлексия Сабақ/оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды?Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен? Төменгі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз. Ия, шынайы Үй жануарлары туралы жалпы мәлімет алды. Жақсы, көңілді Тиімді болды | |
Просмотров: 665 | Комментарии: 1 | |
Форма входа |
---|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Теги |
---|
Статистика |
---|