Главная » Статьи » В помощь учителю » Казахский язык и литература |
Қысқа мерзімді сабақ жоспары Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: тоқсан 2-бөлім: «Денсаулық – зор байлық» Күні: 22.01.2018ж. Мұғалімнің аты-жөні: Утепбергенова Кенжегүл Жақсылыққызы Сынып: 5 «А» Қатысқан оқушылар саны: 12 Қатыспағандар: 0 Сабақтыңтақырыбы Ас – адамның арқауы. Сабақтың мақсаттары Т2.Тыңдалған мәтіннің негізгі мазмұнын түсіну және нақты ақпаратты анықтау. А5.Берілген сұрақты дұрыс түсініп лайықты жауап беру, шағын диалогке қатысу ТБ1.6.Мекен және мезгіл үстеулерді ауызша және жазба жұмыстарда орынды қолдану. Ж4.Мәліметтерді жинақтай отырып, тақырып бойынша постер жасау. Ойлау дағдыларының деңгейі Блум таксономиясы бойынша Білу, жинақтау, қолдану. Оқу мақсаттары Сабақ мақсатын анықтаңыз. Барлық оқушылар орындай алады: мәтіннің мазмұнын түсінеді және нақты ақпаратын анықтайды. Оқушылардың көпшілігі орындай алады: мәтінге сай сұрақтарға лайықты жауап береді , шағын диалогке қатысады және мекен және мезгіл үстеулерді ауызша және жазба жұмыстарда орынды қолданады. Кейбір оқушылар орындай алады: жиналған мәліметтерге сүйеніп постер жасайды және қорғайды. Бағалау критерийлері Бағалау критерийлерін анықтаңыз Мәтіннің мазмұнын түсінеді, басты сөйлемдерді анықтай алады. Сұрақты дұрыс түсініп, лайықты жауап береді. Постер жасайды, қорғайды. Тілдік мақсаттар Тақырып бойынша сұрақтарға жауап береді, диалог құрастырады. Пәнге қатысты сөздік қормен терминдер: Ас, адамның арқауы, өмір сүреді, қажеттілік, дерт, дәруменге бай, аса пайдалы, жеміс-жидекте. Диалог құруға / шығарма жазуға /арналған пайдалы тіркестер: Тамақ ішу қажеттілік, дәруменге бай, адамның арқауы,ас тұрған жерде, дерт тұрмас, минералға бай, пайдалы тағам, қазақ мақалы. Талқылауға арналған сұрақтар: - «Ас адамның арқауы» деген мақалды қалай түсінесіңдер? - Адам пайдалы тамақты ішсе қандай болады екен? Сабақта жүзеге асырылатын құндылықтар Денсаулықты сақтай білу. Қарым қатынас жасау қабілеті. Жеке, жұппен, топпен жұмыс істей білу қабілеті. Пәнаралық байланыстар Жаратылыстану, биология, дене шынықтыру, ағылшын тілі, орыс тілі пәндермен байланыс. Ресурстар Интерактивтік тақта, ноутбуктар, презентация, сигналдық карточкалар, постерге арналған заттар, психологиялық ахуалға арналған қағаздан қиылған жүрек, микрофон, оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар, топтарды бағалау үшін фишкалар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, смайликтер. Әдіс-тәсілдер Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия. Сабақ барысы Жоспарланатын уақыт Жоспар бойынша орындалуы тиіс іс-әрекеттер Дереккөздер Сабақтың басы 1 минут І. Ұйымдастыру кезеңі. Сабақтың мақсаты мен бағалау критерийін таныстырамын. Психологиялық ахуал: оқушылар сыныптың ортасына шығып, жүректің суретін бір - біріне беріп, бір тілек айтады. Сабақтың ортасы 2 минут 2 минут 5 минут 10 минут 5 минут Оқушыларды алдын ала мұғалім екі топқа бөледі. Топпен жұмыс. 1 тапсырма. Тірек сөздер арқылы әр топ шағын көлемді монолог құрастырып келді. (интерактивтік тақтада көкөністердің және жемістердің суреттері). Үй жұмысын тексеру. 1 топ. Біз «Винегрет» салатын жасадық. Осы салатты жасау үшін: қызылша, картоп, сәбіз, орамжапырақ, пияз, күнбағыс майы керек. Ең алдымен, көкөністерді жуу керек. Қызылшаны, сәбізді, картопты пісіру керек. Содан кейін, көкөністерді аршыймыз, тұраймыз және араластырамыз. Салат көкөністерден денсаулыққа пайдалы. 2 топ. Біз «Жеміс» салатын жасадық. Осы салатты жасау үшін: алма, алмұрт, апельсин, банан, йогурт керек. Ең алдымен, жемістерді жуу керек. Алманы, алмұртты, бананды, апельсинді тұраймыз. Салатқа йогурт қосамыз және араластырамыз. Жемістерден салат денсаулыққа пайдалы. (әр топ бір-бірін «Бас бармақ» арқылы бағалайды.) Дескрипторлар 1. Тірек сөздер арқылы монологты дұрыс құрастырды. 1 балл Бағалау әдісі «фишка» беру. Қандай топ монологты дұрыс құрастырып, айтса сол топ фишка алады. 2 тапсырма. «Еркін микрофон». (мұғалім сұрақтарды оқийды, ал оқушылар микрофонды алып, сұраққа жауап береді). Қандай топ дайын болса, сол сигналдық карточкаларды көтереді. 1. Адам ағзасына нелер пайдалы? - Адам ағзасына көкөністер пайдалы 2. Көкөністер қалай қорытылады? - Көкөністер жеңіл қорытылады 3. Рухани байлыққа нелер жатады? - Денсаулық, өмір жатады. 4. Материалдық байлыққа не жатады? - Ақша, машина, дүние – мүлік, үй. 5. Қазақ тіліне аудар: Овощи богаты витаминами. - Көкөністер дәруменге бай. 6. Ас туралы кандай мақал білесің? - «Ас адамның арқауы» деген мақал бар. /дұрыс жауап берген топқа фишка беріледі./ Дескрипторлар 1. Сұрақтарға дұрыс жауап береді. 1 балл 3 тапсырма. Дифференциалдық жұмыс. Тест (екі топтан екі оқушыдан ноутбуктан тест жұмысын орындайды. Тест сұрақтары бірдей). 1. Мезгіл үстеуді белгіле. А) ауылға барамын Ә) жазғытұрым барамын Б) тауға шықтым 2. Мекен үстеуді белгіле. А) жоғары көтерілдім Ә) таңертең барамын Б) көкөністер піседі 3. Жеміс - жидектерде дәрумен көп. А) иә Ә) жоқ Б) өте аз 4. Жартылай дайын өнімдер адам денсаулығына зиян келтіреді. А) иә Ә) жоқ Б) өте аз 5. Көкөністер нелерге бай? А) қант Ә) дәруменге Б) тұзға (Әр топтан бір оқушы тақтаға шығып, тапсырмаларды таңдап, орындайды.) 1 топтың тапсырмалары. 1тап.Сөз тіркестерін қазақ тіліне аудар. Полезное блюдо Мало калорий 1 бал. 2тап. Мекен үстеудің астын сыз. Мен жоғары көтерілдім. 2 бал 3тап. Сөйлемдерді сұрау сөйлемдерге айналдыр. Денсаулық – ең үлкен байлық. Тамақ денсаулық үшін пайдалы.3 бал 2 топтың тапсырмалары. 1тап.Сөзтіркестерін қазақ тіліне аудар. вредная для здоровья вкусная еда 1 бал 2тап. Мезгіл үстеудің астын сыз. Мен жазда әжеме барымын.2 бал 3тап. Сөйлемдерді сұрау сөйлемдерге айналдыр. Денсаулық – ең үлкен байлық. Тамақ денсаулық үшін пайдалы.3 бал Қалған отырған оқушылар интерактивтік тақтада сәйкестендіру жұмысын жасайды. (суреттерді сөздермен сәйкестендіреді және сөздерді қазақша, ағылшын тіліне аударады). ет қаймақ балық айран ірімшік жұмыртқа Ет – Meat – мясо Сүт – milk – молоко қаймақ - sour cream – сметана айран – kefir - кефир балық - fish – рыба жұмыртқа – eggs - яйца Бағалау әдісі «фишкалар арқылы». Дескрипторлар 1. Дұрыс сөздер мен суреттерді сәйкестендірді . 1 б. 2. Дұрыс барлық тест сұрақтарына жауап берді 2 б. 3. Дұрыс деңгейлік тапсырманы орындады 3б. Сергіту сәтін өткізу Аю отыр партада, Екі қолы қалтада. «А» дейді, «Б» дейді «Р-р-р» тілі айтуға келмейді. 4 тапсырма. BilimLand сайтын (iMektep.kz) пайдаланып,бейнероликті қарап, үстеуді қайталау және BilimLand (iMektep.kz) сайтынан «дұрыс - бұрыс» ойын ойнау. Бағалау әдісі «фишкалар арқылы». Дескрипторлар. 1. Дұрыс сұраққа жауап берді. 5 тапсырма. Мәтінмен жұмыс. Оқушылар аудио – жазбадан мәтінді мұқият тыңдайды, оқулықтан оқиды және ең негізгі 3 сөйлемді анықтап, дәптерге жазады. (17 бет 4 тап.) 1 топ. 1. Қазақта «Ас – адамның арқауы» деген мақал бар. 2. Адам ас ішіп қана дұрыс өмір сүреді. 3. Ас тұрған жерде дерт тұрмас. 2 топ. 1. Тамақ ішу – қажеттілік. 2. Тамақта адамға керек дәрумен, минерал, май бар. 3. Тамақ әр түрлі дәруменге бай. Бір – бірін «сигналдық карточкалар» арқылы бағалау. /Топтарды фишкалар арқылы бағалаймын./ Дескрипторлар 1. Мәтіннің мазмұнын түсінді. 1 б. 2. Үш сөйлемді анықтады.3 б. 6 тапсырма. «Ұшақ» әдісі. (Әр топ 2 ұшақ жасап, ұшақтың қанатына мәтін мазмұны негізінде,сұрақтарды жазады. Бірінші топ екінші топқа 2 сұрақ жазады, ал екінші топ сол сұрақтарға жауап береді.) 1 топ. 1. Қазақта ас туралы қандай мақал бар? 2. Тамақ ішу қажеттілік пе? 2 топ. 1. Тамақ нелерге бай? 2. «Ас тұрған жерде, дерт тұрмас» деген дұрыс па? (әр топ бір-бірін «Бас бармақ» арқылы бағалайды.) Дескрипторлар 1. Дұрыс 2 сұрақты құрастырды. 2 б. 2. Сұрақтарға лайықты жауап берді.2 б. 7 тапсырма. Әр топ коллаж жасайды немесе «Коллаж әңгіме» әдісі. Мақсаты: оқушылардың сыни ойлау және коммуникативтік дағдыларын дамыту. Журналдардан қиып алып алған суреттерін флипчартқа жабыстырып, әңгіме құрастырады. Ас – адамның арқауы. 1 топ. (адам ас ішіп қана), дұрыс өмір сүреді. Дастарқанда (ас болса), ешқашан (адам ауырмайды). Тамақта (дәрумендер) көп. 2 топ. (ас) денсаулық үшін пайдалы. (тамақ ішу) қажеттілік. (ас) тұрған жерде, (дерт) болмайды. «Бас бармақ» арқылы бағалайды. Дескрипторлар 1. Коллажды дұрыс құрастырады. 2 б. 2. Коллажды қорғайды. 2 б. Фишкаларды санау. Кері байланыс. (Бес бармақтың суреті). Әр топқа бармақтардың суреттері беріледі. Әр топ бес бармаққа сөздерді жазады. - Адам дұрыс, пайдалы асты ішсе қандай болатынды бармақтарға жазыңыз. Астың қандай пайдасы бар? Қалай ойлайсыңдар, асты уақытынды және денсаулыққа зиян емес тағамдарды ішсе адам қандай болады екен? Күшті – сильный Ақылды – умный Білімді – знающий Дені сау – здоровый Көңілді – веселый Бақытты – счастливый Мықты – сильный Сергіту сәтін өткізу BilimLand.kz (iMektep.kz) 1 минут Рефлексия «смайлик» - Балалар, қазір қандай көңіл күйдесіңдер? Сабақ өте ұнаса көңілді смайликті тақтаға жапсырасыңдыр. Үй жұмысы 1 минут 17 бет 6 тапсырма жазбаша жұмыс. | |
Просмотров: 2143 | |
Форма входа |
---|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Теги |
---|
Статистика |
---|