Главная » Статьи » В помощь учителю » Казахский язык и литература |
Сабақ тақырыбы: «Еңбек етсең ерінбей.......... » Күні :8.01.17 Абдрахманова Индира Сагатовна Сабақтың мақсаты «Еңбек» адамгершілік құндылығы туралы түсініктерін кеңейту. Сабақтың міндеттері - еңбектің адам өміріндегі мәні туралы түсінеді; - еңбек етуге қызығушылықтарын дамиды; - еңбексүйгіштікке тәрбиеленеді. Оқыту әдістері: ойқозғау,түсіндіру, сұрақ-жауап, «Көңіл-күйді анықтау» тренингі, диалог,«ия»,»жоқ»,дұрыс бұрыс Сабақта қолданылатын материалдар: фотосуреттер үнтаспа, презентациялар, түрлі-түсті суреттер,А4 жүрекшелер, Интерактивті тақта, Дереккөздері: Әдістемелік құрал, дидактикалық материалдар, сөздік. Сабақ барысы 1.Ұйымдастыру бөлімі Сабақ барысындағы мұғалім мен оқушының іс-әрекеті: Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті Оқушыларға психологиялық ахуал туғызу 2.Әнұранды айтамыз Мұғалім «Көңіл-күйді анықтау» тренингінің негізінде сабақ басында оқушыларға 3.Смайлик беріледі : - Балалар, мен сендерді бүгінгі сабақта көргеніме қуаныштымын. Сондықтан сабағымыз сәтті өтсін деп тілейік. 4.Шаттық шеңберіне шақыру «Жылы лебіз» 5. Үй жұмысын тексеру Ия. Жоқ Формативті бағалау 1. 1.Спорт денсаулық кепілі? 2.Ауыр атлетика спорт түрі? 3.Илья Ильин Футболшы? 4.Геннадии Головкин хоккейші? 5.»Қайрат» Қытай футбол командасы? 6.Қыз қуу,тоғызқұмалақ,қазақша күрес,асық ату,көкпар,бәйге Ұлттық ойындар? 6.Топқа бөлінеміз Постер қорғау.Мәлімет іздейді А Еңбекқор Ә мамандық І. Қызығушылықты ояту Ой шақыру 2/Бүгінгі сабақтың тақырыбын ашу Слайд «Жеңіске жету жолы» Бүгінгі сабағымыздың тақырыбы – «Еңбек етсең ерінбей». Тақырып төңірегінде бірнеше сұрақтар қойылып, әңгімелесу жүргізіледі. - Еңбек адамға не үшін қажет деп ойлайсыңдар? - Еңбекқор деп қандай адамды айтамыз? - Сендердің ермектерің қандай? 3.Видеоролик «Еңбекқор өрмекші» 4.Жаңа сабақты түсіндіру А)Жаңа сөздермен таныстыру Ә)Тыңдалым,мәтінмен танысу Қауақ деревянная посуда Атыз поливное поле Ернеулете көміп қою закопать Тырмалау боронить пашню Сасқандықтан тұру быть рассеянным Күрсіну вздохнуть Оқушыларды жаңа сабаққа деген қызығушылығын ояту мақсатында жазушының «Он төрт жасаржігіт» шығармасынан үзінді оқиды, ой шақыру сұрақтарын қояды: — Балалар, мәтінде не туралы айтылған? Қияс туралы не айтар едіңдер? Үзіндіні тыңдайды, сұрақтарға жауап береді. ІІ. Мағынаны тану 1. Сөздікпен жұмыс. А) Мұғалім интерактивті тақтадан тақырыпқа қатысты жаңа сөздермен таныстырады, аудармасын айтады. Оларды оқиды, оқушыларға қайталатады. Тыңдалым. Оқылым. Жаңа сөздерді тыңдайды, қайталайды. Айтылым. Дұрыс айтылуымен ауызша жаттығу жүргізеді. 2. Мәтіналды жұмыс. 3. ІІІ. Ойтолғаныс Постер «Менің ермегім»Жеке жұмыс IV. Бекіту Дұрыс бұрыс Мақал-мәтелдерді оқу. Таныс емес сөздерді сөздік дәптеріне жазып алу. Керекті сөздер: біз таңдайды, қолы күйер, еккен- орар, тояды қарның 1.Етік тіге алмаған,… (біз таңдайды). 2.Көсеуі қысқаның,… (қолы күйер). 3.Берген – алар,… (еккен – орар). 4.Еңбек етсең ерінбей,… (тояды қарның тіленбей). «Есте сақта!»120бетте берілген сөздер мен сөз тіркестерін оқиды, талдатады. V. Бағалау Формативті бағалау. Мұғалім оқушылардың бағалауы бойынша өз ойларын айтып, қорытынды бағаны өзі қояды. VI. Үйге тапсырма 119бет ,4тапсырма сұрақтарға жауап беру VII. Рефлексия Оқушыларға алдымен bilimland.kz сайты – «ҚР Елбасы» еңбек арқылы жетістікке жету жолдары Осыдан кейін оқушылар стикерге өздерінің елін көркендетуі үшін не істеу қажет екендерін жазып, тақтадағы «Қазақстан картасына «жапсырады. | |
Просмотров: 536 | |
Форма входа |
---|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Теги |
---|
Статистика |
---|